Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00374616/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-03
- 2022/BZP 00395524/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-17
- 2022/BZP 00400877/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
- 2022/BZP 00411044/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w Sokołowicach, budowa chodnika w Nieciszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLEŚNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 24
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 314 02 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@olesnica.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://olesnica.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-olesnica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi w Sokołowicach, budowa chodnika w Nieciszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1dca901-42fc-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022425/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 367/1 w m. Sokołowice
1.1.18 Budowa chodnika w pasie drogi gminnej Nieciszów - Oleśnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374616/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi na odcinku długości 153 m zakłada rozebranie istniejącej konstrukcji z kruszywa i wykonanie nowej o szerokości nawierzchni 3 m. Nawierzchnia wykonana będzie z kostki betonowej typu „Ecofarm” grubości 8 cm. Nawierzchnia ułożona będzie na podsypce z miału kamiennego 0/4 mm grubość 3 cm, podbudowa wykonana będzie z mieszanki 0/63 mm C50/30 grubości 30 cm ułożonej na warstwie odsączającej z piasku k≥8m/dobę grubości 40 cm. W warstwie odsączającej ułożona zostanie warstwa z geowłókniny wykonanej z polipropylenu o wytrzymałości na rozciąganie min. 8 kN/m2. Jako oporniki zostaną ułożone krawężniki betonowe 15x22 na ławie betonowej.UWAGA: w części opisowej Projektu Budowlanego oraz w przekroju konstrukcyjnym omyłkowo wskazano, że grubość warstwy podbudowy z mieszanki 0/63 mm C50/30 wynosi 25 cm. Poprawna grubość warstwy podbudowy to 30 cm.
Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych przygotuje projekt organizacji ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót, który przekaże Zamawiającemu w 2 egz. celem zatwierdzenia. Po uzyskaniu zatwierdzenia wdroży powyższy projekt. Nie przewiduje się zmian w stałej organizacji ruchu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 277018,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja obejmuje budowę fragmentu chodnika (jako kontynuacja istniejącego), poszerzenie istniejącej jezdni o nawierzchni bitumicznej o 0,5 m, wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych oraz ciągu pieszo-rowerowego. W ramach projektu zostanie wykonana również kanalizacja deszczowa.Dla ciągu pieszo-rowerowego i zjazdów zaprojektowano nawierzchnię z kostki betonowej bezfazowej BEHATON w kolorze grafitowym (zjazdy) i szarym (ciąg pieszo - rowerowy). Wyniesione przejście dla pieszych należy wykonać z betonu asfaltowego.
Ciągi kanalizacji deszczowej wykonywać należy z rur GRP. Rury posiadać powinny nominalną sztywność obwodową na poziomie SN10. Średnice rur przewodowych wynoszą Ø400, przykanalików Ø200.
Studnie rewizyjne zaprojektowano, jako Ø1200, z kinetą prefabrykowaną lub w formie wkładki prefabrykowanej z betonu min. C35/45, ze stopniami złazowymi (żeliwnymi) mocowanymi na etapie prefabrykacji. Studnie zaopatrzyć w pokrywę żeliwną typu przejazdowego na pierścieniu odciążającym oraz włazie klasy D400. Studnie rewizyjne wykonywać wyłącznie, jako systemowe żelbetowe dostosowane do wprowadzania przykanalików PVC ø200 w oparciu o systemowe rozwiązania z użyciem gniazd lub złączek dławikowych.
Studnie rewizyjne w ścieżce rowerowej należy wykonać zgodnie z nowym schematem wykonania studni stanowiącym załącznik nr 1 do wyjaśnień treści SWZ z dnia 26.10.2022 r.
Studzienki wpustów ulicznych zaprojektowano w oparciu o betonowe rury Ø500 mm, z kratą żeliwną z wlotem z góry klasy D500. Kraty wpustów powinny posiadać zatrzask i zawias. Osadnik wpustu powinien posiadać głębokość min 0,50 m.
W ramach części nr 2 Wykonawca wdroży organizację ruchu zastępczego oraz organizację ruchu docelowego. Zamawiający zapewnia projekty dla obu organizacji ruchu (załączniki do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 507771,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – stosownie do art. 222 ust. 4 pzp, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części pierwszej przedmiotowego zamówienia tj. 110 000,00 zł (słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100).
W postępowaniu złożono jedną ofertę, w której cena oferty wynosi 447 984,88 zł, która przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
a zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty. W związku z powyższym postępowanie dla tej części zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447984,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 447984,88 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu na drugą część zamówienia nie wpłynęła żadna oferta. Zgodnie z treścią art. 255 pkt 1 pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie dla tej części zostaje unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Utrzymanie czystości w zasobach Zakładu Budynków Komunalnych w Oleśnicy przez okres 12 miesięcy.
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych masą na gorąco oraz remonty cząstkowe emulsją i grysem na terenie Gminy Oleśnica
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg - wykaszanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2024 roku
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AMBULANSU TYPU B WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
- Modernizacja zabytkowego budynku PDPS w Ostrowinie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1510D w ul. Rzemieślniczej w Oleśnicy
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 103010 Mały Buczek, gm. Lipka"
- Budowa drogi gminnej nr 195030Z w miejscowości Moczyły
- Wykonanie robót budowlanych pn.: "Budowa ścieżki rowerowej w ulicy Rolniczej w Gdyni"
- Modernizacja dróg powiatowych nr 1123K, 1153K i 1151K na terenie Gminy Wolbrom
- Prace budowlane w budynku Szpitala Powiatowego w Krotoszynie przy ul. Bolewskiego 4-8
- Odnowa nawierzchni DW 240 odc. Lubiewice - Błądzim od km 42+845 do km 45+000, dł. 2,155 km
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.