eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orneta › Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. ,,Budowa kładki spacerowej nad rzeką Wałsza wraz z remontem oraz budową drogi dojazdowej ....."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. ,,Budowa kładki spacerowej nad rzeką Wałsza wraz z remontem oraz budową drogi dojazdowej .....”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ORNETA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170053875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 26

1.5.2.) Miejscowość: Orneta

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: orneta@olsztyn.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-orneta/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. ,,Budowa kładki spacerowej nad rzeką Wałsza wraz z remontem oraz budową drogi dojazdowej .....”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a2b2554-64d0-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu „Budowa kładki spacerowej nad rzeką Wałsza wraz z rewitalizacją obiektu kultu religijnego – kapliczka – oraz odbudową zadaszenia nad istniejącym źródełkiem” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/690079

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_orneta

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na platformie https://platformazakupowa.pl/ tj.
- limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB.
- przeglądarka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript,
- akceptująca pliki typu „cookies”
- łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s
- minimalna rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego „RODO”, Nadleśnictwo Orneta informuje, iż:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Orneta, zwane dalej Administratorem, e-mail: orneta@olsztyn.lasy.gov.pl, tel. 55 242 11 49.
2. Inspektorem danych osobowych w Nadleśnictwie Orneta jest Milena Rudnicka, e-mail: milena.rudnicka@olsztyn.lasy.gov.pl, tel.: (55) 242 11 49.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem i rozstrzygnięciem postępowania pn. „Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa kładki spacerowej nad rzeką Wałsza wraz z remontem oraz budową drogi dojazdowej do kładki spacerowej, rewitalizacją obiektu kultu religijnego – kapliczka – oraz odbudową zadaszenia nad istniejącym źródełkiem” o udzielenie zamówienia publicznego powyżej 130.000,00 złotych, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, tj. zgodnie z art. 275 ustęp 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp” w tym w celu zawarcia i realizacji umowy będącej następstwem przeprowadzonego postępowania.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartej z Administratorem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe mogą być przekazywane dostawcom usług prawnych i doradczych w dochodzeniu należnych roszczeń (w szczególności kancelariom prawnym), dostawcom usług informatycznych, podmiotom, z którymi administrator będzie współpracował w ramach umów cywilnoprawnych.
5. Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa – art. 5 ust.1 lit. e RODO. Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż przez okres przewidziany dla przedawnienia roszczeń oraz przez okres wynikający z zarządzenia nr 74 DGLP z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie jednolitego rzeczowego wykazu akt PGL LP, licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe. Brak podania danych osobowych uniemożliwia udział w postępowaniu prowadzonym pn. „Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. ,,Budowa kładki spacerowej nad rzeką Wałsza wraz z remontem oraz budową drogi dojazdowej do kładki spacerowej, rewitalizacją obiektu kultu religijnego – kapliczka – oraz odbudową zadaszenia nad istniejącym źródełkiem” w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w ust. 3, a także zawarcie
z Zamawiającym umowy w następstwie przeprowadzonego postępowania.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
9.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
9.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
9.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
9.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 10. Nie przysługuje Pani/Panu:
10.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
10.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
10.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.23.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn. „Budowa kładki spacerowej nad rzeką Wałsza wraz z remontem oraz budową drogi dojazdowej do kładki spacerowej, rewitalizacją obiektu kultu religijnego – kapliczka – oraz odbudową zadaszenia nad istniejącym źródełkiem”.
Przedmiot umowy obejmuje nadzór całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej oraz wszystkie czynności wynikające z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2021 poz. 2351 z późn. zm.) oraz w okresie gwarancji i rękojmi robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena ofertowa brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

Cmin
------- x100 pkt x 60% = Ilość punktów
Co

gdzie:

Cmin – cena minimalna (najniższa) spośród ocenianych ofert, Co – cena ocenianej oferty.
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty.
W kryterium „Cena ofertowa brutto” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 60 pkt.

W ramach kryterium "Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej" Zamawiający oceniać będzie liczbę usług, podczas realizacji których wskazana osoba pełniła funkcję: inspektora nadzoru lub kierownika budowy:
- Zamawiający przyzna 40 pkt tej ofercie, w której wykazane zostanie doświadczenie wykonywania nadzoru inwestorskiego lub kierowania robotami budowlanymi przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia przy realizacji minimum 6 inwestycji o wartości minimum 500.000,00 zł każda,
- Zamawiający przyzna 20 pkt tej ofercie, w której wykazane zostanie doświadczenie wykonywania nadzoru inwestorskiego lub kierowania robotami budowlanymi przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia przy realizacji od 3 do 5 inwestycji o wartości minimum 500.000,00 zł każda,
- Zamawiający przyzna 0 pkt tej ofercie, w której wykazane zostanie doświadczenie wykonywania nadzoru inwestorskiego lub kierowania robotami budowlanymi przez osobę wyznaczoną do realizacji zamówienia przy realizacji do 2 inwestycji o wartości minimum 500.000,00 zł każda.

W kryterium „Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej” Wykonawca może otrzymać maksymalnie 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność zawodowa - w zakresie personelu:
Do realizacji zamówienia skierowane zostaną przez Wykonawcę osoby posiadające następujące uprawnienia (zgodnie z ustawą Prawo budowlane):
-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba.
-uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: -Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
-Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; na potwierdzenie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu (Zdolność zawodowa - w zakresie personelu); Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej po 1 osobie z:
-uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej oraz rozbiórkowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - 1 osoba pełniąca funkcję koordynatora zespołu oraz pełniąca nadzór budowlany nad etapem realizacji inwestycji polegającej na budowie zadaszenia nad istniejącym źródełkiem nad rzeką Wałsza oraz remoncie obiektu kultu religijnego kapliczki nad rzeką Wałsza,
-uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia – 1 osoba pełniąca nadzór budowlany nad etapem realizacji inwestycji polegającej na przebudowie drogi dojazdowej do kładki spacerowej nad rzeką Wałsza poprzez przebudowywaną drogę gminną na działce ewidencyjnej nr 24/33 obręb Kajnity gmina Pieniężno oraz budowie drogi dojazdowej na działkach ewidencyjnych nr 24/57, 3137 w obrębie Kajnity gmina Pieniężno z dojazdem od drogi powiatowej nr 1344N do kładki spacerowej nad rzeką Wałsza,
-uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia - 1 osoba pełniąca nadzór budowlany nad etapem realizacji inwestycji polegającej na budowie kładki spacerowej nad rzeką Wałsza w gminie Pieniężno - Załącznik nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 1.100,00 złotych.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
-pieniądzu;
-gwarancjach bankowych;
-gwarancjach ubezpieczeniowych;
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia
z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych i innych przypadków wskazanych w niniejszej umowie, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w przypadku:
1) Zmiany terminu:
a) dopuszczalne jest przedłużenie terminu wykonania umowy w sytuacji:
- przedłużenia terminu wykonania umowy o roboty budowlane lub opóźnienia w wykonaniu robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawuje Wykonawca, do czasu ukończenia robót budowlanych,
- zmiany obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność wykonania dodatkowych usług nadzoru inwestorskiego przez Wykonawcę lub ich pełnienia przez okres dłuższy niż określono w umowie o czas niezbędny do wykonania takich usług,
- wystąpienia warunków siły wyższej w zakresie, w jakim ma to wpływ na wykonanie umowy w przewidzianym w niej terminie,
- zmiany obowiązków Wykonawcy, których wykonanie nie jest możliwe
w przewidzianym w umowie terminie, o czas niezbędny do wykonania takich usług nadzoru inwestorskiego,
- rozwiązania umowy o roboty budowlane z dotychczasowym Wykonawcą i konieczności dokonania wyboru nowego Wykonawcy umowy o roboty budowlane o czas niezbędny do zakończenia robót budowlanych, nad którymi nadzór sprawuje Wykonawca,
- wstrzymania wykonania umowy przez Zamawiającego w związku
z rozwiązaniem umowy o roboty budowlane z dotychczasowym Wykonawcą i koniecznością przeprowadzenia przez Zamawiającego postępowania celem wyboru nowego Wykonawcy robót – o czas niezbędny do przeprowadzenia tych czynności,
- przerwania lub opóźnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanego okolicznościami, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
- opóźnień w realizacji przedmiotu umowy wynikłych z winy Zamawiającego, za które Wykonawca przedmiotu umowy nie ponosi odpowiedzialności;
b) dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy w sytuacji:
- wcześniejszego wykonania umowy o roboty budowlane, nad którymi nadzór sprawował Wykonawca, odpowiednio do wcześniejszego terminu ukończenia robót budowlanych,
- rozwiązania umowy o roboty budowlane, nad którymi nadzór sprawował Wykonawca, odpowiednio do terminu obowiązywania umowy o roboty budowlane.
c) dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualne wstrzymanie usług ze względu na:
- wystąpienia działania siły wyższej, które uniemożliwiły wykonanie umowy w dotychczas ustalonym terminie. Przez siłę wyższą Zamawiający rozumie: wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które Strony nie mają wpływu, w tym w szczególności pożar, powódź, atak terrorystyczny, wojny i inne klęski żywiołowe, w przypadku stwierdzenia, że okoliczności związane z ich wystąpieniem wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie tej umowy. Strona, która nie może prawidłowo wykonywać umowy wskutek działania siły wyższej jest obowiązana do niezwłocznego poinformowania w formie pisemnej drugiej strony o wystąpieniu działania siły wyższej i jej wpływie na należyte wykonanie umowy. Po stronie wnoszącej leży udokumentowanie powstałej okoliczności na należyte wykonanie umowy. W tym celu możliwe jest posłużenie się oświadczeniami (własnymi lub osób trzecich) lub dokumentami,
- zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: wstrzymanie robót nadzorowanego zadania przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
- nieterminowe przekazanie terenu prac czy dokumentów wymaganych przepisami prawa.
2) Zmiana personelu Wykonawcy:
a) Dopuszczalna jest zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia
w odniesieniu do osób wskazanych przez Wykonawcę na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zasadach określonych w § 3 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_orneta

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.