eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia - schroniskach dla osób bezdomnych oraz noclegowniach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych oraz noclegowniach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 032/2651442

1.5.8.) Numer faksu: 032/2656811

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie schronienia osobom bezdomnym z terenu gminy Czeladź w ośrodkach wsparcia – schroniskach dla osób bezdomnych oraz noclegowniach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbc5f47d-6712-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00446061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029507/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi schronienia osobom bezdomnym w ośrodkach wsparcia - schroniskach dla osób bezdomnych oraz w noclegowniach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest MOPS, ul. 17 Lipca 27, 41-250 Czeladź
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iodo@mops.czeladz.pl, tel.32/265-14-42
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo - podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
a) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
b) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
c) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
d) art. 6 pkt.1 lit. c RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podst. zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiąz. przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74- 76 PZP. Zasada jawności ma zastos. do wszystkich danych os. z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Zebrane dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do celów, w których dane te są przetwarzane oraz do celów archiwizacyjnych, na podstawie art. 22d ust. 2 Ustawy z dnia 17 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, zgodnie z JRW Akt, stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 5/2020 Dyrektora MOPS w Czeladzi z dnia 3 lutego 2020 r. - zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam., a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zam. publ. przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
a) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zam. może zgodnie z art. 75 PZP żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych infor. mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. o udzielenie zam.;
b) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych os.; zgodnie z art. 76 PZP wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego zał.;
c) usunięcia danych, w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów,
w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
d) żądania ograniczenia przetwarzania danych os.; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych os. do czasu zakończenie postęp. o udzielenie zam.
8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. UODO ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11. Podanie danych os. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postęp. o udzielenie zam.; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.7.U.MOPS.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 396900,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I :
Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych – dla 17 mężczyzn
Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu. Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 stopni C.
1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie
2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych, dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych i higienicznych.
3) oddzielne łóżko wraz z pościelą
4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole
5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.
6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych
7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego
8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych
9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,
10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków
11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur,
12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,
13) niezbędne środki czystości,
14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej,
15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży,
16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków)
17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki
18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się w świetlicy Schroniska.
19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,
20) W okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez Zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce.
21) W okresie występowania niskich temperatur, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa (w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi.
22) Wykonawca zobowiązany będzie dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania.
23) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocena realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:
a) stanu realizacji umowy,
b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy,
c) prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych.
24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.
Dodatkowe wymagania:stała współpraca z Zamawiającym, placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach. Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).

4.2.5.) Wartość części: 214200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag (znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz MOPS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60
pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu schroniska/noc do siedziby MOPS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi“ liczonej w linii prostej w promieniu do 30 km od siedziby MOPS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40 pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C–liczba pkt uzyskanych w kryt "Cena".O–liczba pkt uzyskanych w kryterium "Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi".W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby MOPS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby MOPS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do siedz MOPS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zamaw terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp. Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty;- wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ, czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg unieważ umowy w sprawie zam publi

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych – dla kobiet - 4. Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu. Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 stopni C.
1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie
2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych, dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych i higienicznych.
3) oddzielne łóżko wraz z pościelą
4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole
5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.
6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych
7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego
8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych
9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,
10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków
11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur,
12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,
13) niezbędne środki czystości,
14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej,
15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży,
16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków)
17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki
18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się w świetlicy Schroniska.
19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,
20) W okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez Zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce.
21) W okresie występowania niskich temperatur, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa (w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi.
22) Wykonawca zobowiązany będzie dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania.
23) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocena realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:
a) stanu realizacji umowy,
b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy,
c) prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych.
24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.
Dodatkowe wymagania:stała współpraca z Zamawiającym, placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach. Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).

4.2.5.) Wartość części: 54720,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag (znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz MOPS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60
pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu schroniska/noc do siedziby MOPS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi“ liczonej w linii prostej w promieniu do 30 km od siedziby MOPS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40 pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C–liczba pkt uzyskanych w kryt "Cena".O–liczba pkt uzyskanych w kryterium "Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi".W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby MOPS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby MOPS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do siedz MOPS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zamaw terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp. Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty;- wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ, czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg unieważ umowy w sprawie zam publi

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część III :Udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi – dla kobiet lub mężczyzn - 6.
Okres świadczenia usług: Schronisko dla osób bezdomnych świadczy usługi przez cały rok, przez 7 dni w tygodniu. Forma świadczonej usługi: Możliwość całodobowego przebywania w schronisku, w tym zapewnienie miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20 stopni C.
1) całodobowy dostęp do lokalu, w którym będzie realizowane zadanie
2) codzienne wyżywienie: 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja) w tym 1 gorący posiłek- obiad, przygotowane z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów o wartości kalorycznej jednego posiłku odpowiedniej dla osób dorosłych, dopuszcza się możliwość przygotowania posiłku w ramach treningu kulinarnego. Przygotowywanie i wydawanie posiłków musi się odbywać zgodnie z warunkami przewidzianymi w postanowieniach odpowiednich przepisów sanitarnych, epidemiologicznych i higienicznych.
3) oddzielne łóżko wraz z pościelą
4) wydzielone miejsce w szafie, krzesło oraz miejsce przy stole
5) warunki sanitarne umożliwiające utrzymanie higieny osobistej, w tym zapewnienie podstawowych środków czystości: ciepła woda, mydło, szampon, papier toaletowy, proszek do prania itp.
6) bielizna osobista oraz odzież i obuwie odpowiednie do pory roku dla osób tego pozbawionych
7) pomieszczenie świetlicy umożliwiające spędzenie czasu wolnego
8) warunki lokalowe przystosowane dla osób niepełnosprawnych
9) miejsce na przechowywanie rzeczy osobistych,
10) miejsce do przygotowywania i spożywania posiłków
11) gorące napoje w okresie występowania niskich temperatur,
12) możliwość dokonania codziennych zabiegów higienicznych,
13) niezbędne środki czystości,
14) niezbędną odzież na czas konieczny do wyprania i wysuszenia odzieży własnej,
15) możliwość prania, suszenia oraz prasowania swojej odzieży,
16) w przypadkach tego wymagających - udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków)
17) dostęp do bezpłatnej, ogólnodostępnej 1 (jednej) lodówki
18) dostęp do bezpłatnego, ogólnodostępnego 1 (jednego) odbiornika telewizyjnego, znajdującego się w świetlicy Schroniska.
19) niezbędną pomoc w załatwianiu spraw osobistych,
20) W okresie występowania niskich temperatur oraz w przypadkach nagłych, Wykonawca nie może odmówić przyjęcia osoby bezdomne z terenu gminy Czeladź do Schroniska. O przyjęciu bezdomnego Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego, nie później niż 1 dzień roboczy po przedmiotowym przyjęciu, celem wydania pisemnej zgody osoby upoważnionej przez Zamawiającego na dalsze przebywanie przyjętej osoby w placówce.
21) W okresie występowania niskich temperatur, Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia bezdomnym dodatkowych, prowizorycznych miejsc noclegowych w ilości dopuszczonej stosownymi przepisami prawa (w tym przepisami ppoż i BHP) i możliwościami organizacyjnymi.
22) Wykonawca zobowiązany będzie dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania.
23) Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocena realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania:
a) stanu realizacji umowy,
b) efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy,
c) prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia, a w szczególności list obecności bezdomnych.
24) Osoby przebywające w schronisku pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach porannych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.
Dodatkowe wymagania:stała współpraca z Zamawiającym, placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach. Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).

4.2.5.) Wartość części: 116100,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag (znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz MOPS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60
pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu schroniska/noc do siedziby MOPS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi“ liczonej w linii prostej w promieniu do 30 km od siedziby MOPS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40 pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C–liczba pkt uzyskanych w kryt "Cena".O–liczba pkt uzyskanych w kryterium "Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi".W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby MOPS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby MOPS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do siedz MOPS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zamaw terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp. Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty;- wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ, czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg unieważ umowy w sprawie zam publi

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część IV:
Udzielenie schronienia w noclegowni – dla kobiet lub mężczyzn - 1
Noclegownia powinna gwarantować:
Noclegownia zapewnia schronienie osobom bezdomnym, świadcząc tymczasową pomoc w postaci miejsca noclegowego, w ramach której umożliwia spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia. Okres świadczenia usług: Noclegownia czynna jest cały rok, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach:od 1 października do 31 marca od 18:00 do 8:00
od 1 kwietnia do 30 września od 19:00 do 7:00. Tymczasowe schronienie w postaci miejsca do spania w ogrzewanym pomieszczeniu, którego temperatura nie jest niższa niż 20sC.Zakres usług:
a) umożliwienie spożycia posiłku i zapewnienie gorącego napoju,
b) umożliwienie skorzystania z prysznica oraz wymiany odzieży,
c) zapewnienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży w przypadku braku możliwości jej wymiany,
d) zapewnienie opieki przez co najmniej 1 opiekuna na nie więcej niż 50 osób przebywających w placówce
Pomieszczenia noclegowe: z co najmniej 1 otwieranym oknem na pomieszczenie lub wentylacją przewidzianą dla pomieszczeń mieszkalnych bez otwieranych okien. Pomieszczenia noclegowe ze swobodnym dostępem do łóżek. Miejsca do spania wyposażone w materac i komplet pościeli (tj. poduszkę, koc, prześcieradło i pokrycie na koc).
Pomieszczenia sanitariatów: zapewniające stały dostęp do bieżącej ciepłej i zimnej wody oraz gwarantujące możliwość przeprowadzenia zabiegów higienicznych. Jadalnia/świetlica: Pomieszczenie do spożywania posiłków, które poza porami posiłków może pełnić funkcję świetlicy lub sali spotkań grupowych. Pomieszczenia biurowe: Wydzielone pomieszczenie do prac biurowych oraz indywidualnych rozmów z osobami bezdomnymi
Magazyn odzieży, bielizny, pościeli: Pomieszczenia wyposażone w regały, szafy i inne meble umożliwiające wymianę ubrań.
Magazyn środków chemicznych: Wydzielone pomieszczenie na środki czystości i higieny.
Pralnia: Wydzielone pomieszczenie wyposażone co najmniej w 1 pralkę dla 30 osób
Dodatkowe wymagania:
- stała współpraca z Zamawiającym
- prowadzenie rejestru osób prowadzonych w placówce
- osoby przebywające w noclegowni pobyt swój potwierdzać będą każdorazowo, w godzinach wieczornych, na liście obecności, którą Wykonawca zobowiązany będzie załączać do wystawianej przez siebie faktury/rachunku.
- placówka musi spełniać wymogi sanitarne i przeciwpożarowe przewidziane w powszechnie obowiązujących przepisach
- w okresie grzewczym zapewnienie odpowiedniej temperatury pomieszczeń
- prowadzenie pracy socjalnej w tym: motywowanie osób bezdomnych do podjęcia terapii odwykowej, pomocy w załatwieniu spraw urzędowych i osobistych, podjęcia aktywności zawodowej, wzmocnienia aktywności i samodzielności osób bezdomnych.
Placówka musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni z dnia 27 kwietnia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. Poz. 896).

4.2.5.) Wartość części: 11880,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamaw kierował się będzie kryteriami, z uwzględ odpowiednich współczyn wag (znacz wyraż w%) dla tych kryteriów oraz max ilości pkt, jaką może otrzymać oferta za dane kryt: dla wszys 4 części zamów kryt oceny ofert są:1) Cena-max60%(C);2) Odległość od schroniska do siedz MOPS w Czeladzi-max 40%(O).Oferty zostaną ocen za pomocą syst punk, zg z kryteri: Kryter I-Cena ofertowa brutto(C) – max60%.a) Zamaw przyzna max liczbę 60
pkt ofercie Wykon z najniższą ceną brutto za wykon przed zamów, zgodnie z formu ofert, stanowią Zał nr1doSWZ.b) Ilość pkt przyzna pozosta ofertom Wykonaw zostanie oblicz zg z wzorem i zaokrągl do 2 miejsc po przecinku.C=najniższa cena występ w ofertach:cena badana x 60. Kryter II–odległość od schron/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi–(O).Ocena pkt w tym kryt zostanie dokonana na podst infor zawartej w ofercie wykon o odległości wyraż w pełnych km od wskazanego w Form ofert adresu schroniska/noc do siedziby MOPS Czeladź w sposób:„Odległ od schroniska/nocleg do siedziby MOPS w Czeladzi“ liczonej w linii prostej w promieniu do 30 km od siedziby MOPS (wylicz dokonać używ strony internet: https://www.google.pl/maps).od 0 do15km-40 pkt, pow.15km do30 km-20pkt;pow 30km-0pkt.Zamaw dokona wyboru oferty tego z Wykon, którego oferta uzyska w wyniku oceny najwyż liczbę pkt. Przyznawanie pkt ofertom odbędzie się w oparciu o wzór: L=C+O gdzie: L-liczba pkt uzyskana przez ofertę,C–liczba pkt uzyskanych w kryt "Cena".O–liczba pkt uzyskanych w kryterium "Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi".W przypad gdy wykona nie wpisze w Form ofert (Załą 1a/b/c/d do SWZ) w punkcie 1.2.tj. w jakiej placówce i pod jakim adresem zrealizuje zamów oraz nie wpisze w jakim promieniu od siedziby MOPS w Czeladzi znajduje się dana placówka, Zamaw przyjmuje, że placów znajd się powyż 30km od siedziby MOPS i tym samym oferta dostanie 0pkt w kryterII tj.: odległ od schron do siedz MOPS w Czeladzi(O).Ocenie będą podlegać wyłącz oferty nie podlegaj odrzuceniu.Za najkorzyst zostanie uznana oferta która otrzyma najwię ilość pkt łącznie ze wszystkich kryt.W syt, gdy Zamaw nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzyst oferty ze wzgl na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości pkt, wezwie on Wykona, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określ przez Zamaw ofert dodat zawier nową cenę. Wykona składając oferty dodat, nie mogą zaofer cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.W toku badania oferty i oceny ofert Zam może żądać od Wykon wyjaś dot treści złoż przez nich ofert oraz lub innych skład dok lub oświad. Wykon są zobow do przedst wyjaś w terminie wskaz przez Zamaw. Zamaw wybiera najkorzyst ofertę w terminie związania ofertą określonym na Plat zakup z postępow.Jeżeli termin związ ofertą upłynie przed wyborem najkorzyst oferty, Zamaw wezwie Wykon, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę do wyrażenia w wyznacz przez Zamaw terminie pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przyp braku zgody o której mowa w pkt7 oferta podlega odrzuceniu, a Zamaw zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykon, którego oferta została najwyż oceniona, chyba że, zachodzą przesł do unieważ postęp. Zamaw unieważnia postęp o udziel zam, jeżeli:-nie złożono żadnego wniosku o dopuszcz do udziału w postęp albo żadnej oferty;- wszystkie złożone wnioski o dopuszcz do udziału w postęp albo oferty podlegały odrzuceniu;-cena lub koszt najkorzj oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zama zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamów, chyba że zam może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzyst oferty;-w przyp, o których mowa w art.248ust.3, art.249 i art.250ust.2, zostały złoż oferty dodat o takiej samej cenie lub koszcie;-wystąpiła istotna zmiana okolicz powod, że prowadz postęp lub wyk zamów nie leży w inter publ, czego nie można było wcześniej przewidzieć;-postęp obarczone jest niemoż do usunięcia wadą uniemożliw zawarcie niepodleg unieważ umowy w sprawie zam publi

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od schroniska do siedziby MOPS w Czeladzi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art.112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - dla części I, części II, części III, części IV: Wykonawca musi być wpisany do rejestru miejsc, w których gminy udzielają tymczasowego schronienia osobom bezdomnym prowadzonego przez Wojewodę.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
dla Części I
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest świadczenie w zakresie udzieleniu schronienia osobom bezdomnym Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie udzieleniu schronienia osobom bezdomnym dla co najmniej 10 mężczyzn bezdomnych.
dla Części II
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest świadczenie w zakresie udzieleniu schronienia osobom bezdomnym. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie udzieleniu schronienia osobom bezdomnym dla co najmniej 1 kobiety bezdomnej.
dla Części III
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest świadczenie w zakresie udzieleniu schronienia osobom bezdomnym Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie udzieleniu schronienia osobom bezdomnym dla co najmniej 2 osób (kobiet lub mężczyzn) bezdomnych z usługami opiekuńczymi
dla Części IV
Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie zamówienie, którego przedmiotem było lub jest świadczenie w zakresie udzieleniu schronienia osobom bezdomnym w noclegowni. Wykonawca spełni warunek na poziomie minimalnym, jeżeli wykaże że co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie udzielenia schronienia w noclegowni dla co najmniej 1 osoby (kobiety lub mężczyzny) bezdomnej.
W przypadku składania oferty na wszystkie 4 części Wykonawca winien wykazać minimum po 1 usłudze potwierdzającej odpowiednio spełnienie warunku odrębnie dla części I, dla części II, dla części III, dla części IV.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych przez Wykonawcę w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dowód, że podmiot jest wpisany do Rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez Wojewodę;
b) dla podmiotów działających na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego oraz innych kościołów i związków wyznaniowych, obowiązkowym dokumentem jest kopia dekretu o mianowaniu księdza na proboszcza parafii, pełnomocnictwo lub upoważnienie zarządu głównego wydane dla osób go reprezentujących z oddziałów terenowych nieposiadających osobowości prawnej;
c) przypadku fundacji i stowarzyszeń – aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego.
d) odpis statutu
e) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ; Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta (w orygin) składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę należy sporządzić na formularzu, stanowiącym Załącznik nr 1 do nin SWZ. Oświad o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w oryginale) w zakresie wskazanym w Rozdziale VIII pkt 2 b,d, SWZ - Zał nr 2 do SWZ. Oświad to stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświad, o którym mowa powyżej, składa (wraz z ofertą) oddzielnie :
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświad potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Oświad o niepodleganiu wykluczeniu (w oryginale) – na Załączniku nr 3 w zakresie wskazanym w Rozdziale X SWZ. Oświad to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, w Rozdziale X pkt II do SWZ. Oświad, o którym mowa powyżej wraz z ofertą składa oddzielnie:
- każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku oświad potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Upoważ (pełnomocnictwo) lub inny dokument, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (podpisania oferty), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy. Powyższy zapis stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy. Pełnomocnictwo (w oryginale) do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie).
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (w oryginale) (lub inny środek dowodowy) potwierdzający, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności: zakres zasobów podmiotu udostępniającego zasoby przy wykonywaniu zamówienia, czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych, wykształcenia lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZOświadczenie (w oryginale), z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. W odniesieniu do warunków dotyczący wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4. W przypadku, o którym mowa w pkt. 2 i 3, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza złożenie tego oświadczenia na formularzu ofertowym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art.454 i art.455 w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 7 i 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.