Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00376977/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-04
- 2022/BZP 00394253/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy kościele Znalezienia Krzyża Świętego i Matki Boskiej Częstochowskiej w Sidzinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOROSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Śląskich 17
1.5.2.) Miejscowość: Skoroszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-320
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@skoroszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skoroszyce.pl/121-zamowienia-przetargi/6493-2022.html#tresc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu przy kościele Znalezienia Krzyża Świętego i Matki Boskiej Częstochowskiej w Sidzinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8873f97e-4380-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445616
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024882/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy w Mroczkowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu pn. „Witamy na szlakach i trasach Euroregionu Pradziad”, w ramach Programu INTERREG V- A Republika Czeska- Polska. Przekraczamy granice2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00376977/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IP.IZ.271.12.2022.IBK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Zagospodarowanie terenu przy kościele Znalezienia Krzyża Świętego i Matki Boskiej Częstochowskiej w Sidzinie” zgodnie z projektem i przedmiarem robót.
Dokumenty te stanowią załącznik do umowy.
Teren objęty zamówieniem zlokalizowany jest na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 429.
2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.:
1) remont nawierzchni utwardzonej, wycinkę krzewów, nowe nasadzenia krzewów, rekultywację trawnika wokół kościoła i prace rozbiórkowe istniejących i zniszczonych elementów małej architektury.
2) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (przed podpisaniem umowy – Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty)
3) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo – finansowego – Wykonawca zobowiązany jest na 5 dni przed podpisaniem umowy do opracowania i przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego na podstawie kwoty przedstawionej w ofercie i na zasadach podanych w istotnych postanowieniach umowy,
4) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi dokumentami (kosztorys, certyfikaty, atesty) 1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej ( płyta CD/pendrive),
5) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (jeśli przepisy wymagają sporządzenia),
6) Sporządzenie dokumentacji fotograficznej z przebiegu robót w jednym egz. w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), przekazanej wraz z dokumentacja powykonawczą
7) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczna.
3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1) Dokumentacja projektowa
2) Przedmiar robót
3) Zagospodarowanie terenu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153680,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192559,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WILK-BUD Usługi Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7532456299
7.3.3) Ulica: Hajduki Nyskie 171
7.3.4) Miejscowość: Hajduki Nyskie
7.3.5) Kod pocztowy: 48-303
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-16PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń budynku Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - sala gimnastyczna
- Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025
- Rozbudowa drogi gminnej nr K601506 w km od 0+003,16 do 1+250,16 w miejscowości Węgrzce, Bosutów, Gmina Zielonki oraz Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ul. C3 (...)
- Przebudowa dróg wewnętrznych
- Modernizacja budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w poddziale na 2 części: część 1: ul. Wróblewskiego 7 w Łodzi część 2: ul. Wróblewskiego 9 w Łodzi
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie w roku 2024
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.