Ogłoszenie z dnia 2025-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00412381/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-09
- 2025/BZP 00419490/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-11
- 2025/BZP 00428834/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-17
- 2025/BZP 00437621/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-23
- 2025/BZP 00444241/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-26
- 2025/BZP 00457459/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawę fartuchów barierowych, podkładów chłonnych, ręczników kąpielowych oraz majtek jednorazowego użytku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Batorego 17/19
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@med.torun.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00445226
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-09-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00412381
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
Po zmianie:
2025/BZP 00006369/05/P
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.10. Identyfikator pozycji planu postępowań Przed zmianą:
Po zmianie:
1.2.138 fartuchy barierowe,1.2.140 podkłady chłonne 1 x użytku,1.2.141 majtki zabiegowe
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Składane wraz z ofertą,
1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1.1 opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie z wymogami, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
1.2 Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są zgodne z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745
z dnia 5 kwietnia 2017 r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych zgodnie
z załącznikiem nr 6 do SWZ.
1.3 zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp wraz z ofertą należy złożyć próbki o których mowa w załączniku nr 1 dla każdej części. - Próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numer katalogowy zaoferowany w formularzu asortymentowo-cenowym.
Jedynie w części 5 próbka ma za zadanie potwierdzić wymogi SWZ.
UWAGA!
Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 UPZP Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w przypadku przedmiotowego środka dowodowego określonego w pkt 1.3.
1.3.1 W przypadku przedmiotowego środka dowodowego określonego w niniejszym rozdziale oraz załączniku nr 1 do SWZ (próbki) przekazuje się je Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Przedmiotowy środek dowodowy musi zostać przekazany Zamawiającemu do terminu upływu składania ofert.
1.3.2. Przedmiotowe środki dowodowe tj. próbki należy składać w kancelarii Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, pok. nr 021 – kancelaria szpitala.
1.3.3. Przedmiotowe środki dowodowe tj. próbki powinny posiadać następujące oznaczenie: „dostawę fartuchów barierowych, podkładów chłonnych, ręczników kąpielowych oraz majtek jednorazowego użytku” - próbka, nr sprawy SSM.DZP.200.128.2025”.
1.3.4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie i dostarczenie przedmiotowego środka dowodowego (próbki) do Zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
W załączonych dokumentach należy dokładnie zaznaczyć wszystkie parametry wymagane w SWZ !
Po zmianie:
Składane wraz z ofertą,
1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1.1 opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie z wymogami, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
1.2 Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są zgodne z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745
z dnia 5 kwietnia 2017 r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych zgodnie
z załącznikiem nr 6 do SWZ.
1.3 zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp wraz z ofertą należy złożyć próbki o których mowa w załączniku nr 1 dla każdej części. - Próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numer katalogowy zaoferowany w formularzu asortymentowo-cenowym.
UWAGA!
Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 UPZP Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w przypadku przedmiotowego środka dowodowego określonego w pkt 1.3.
1.3.1 W przypadku przedmiotowego środka dowodowego określonego w niniejszym rozdziale oraz załączniku nr 1 do SWZ (próbki) przekazuje się je Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Przedmiotowy środek dowodowy musi zostać przekazany Zamawiającemu do terminu upływu składania ofert.
1.3.2. Przedmiotowe środki dowodowe tj. próbki należy składać w kancelarii Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, pok. nr 021 – kancelaria szpitala.
1.3.3. Przedmiotowe środki dowodowe tj. próbki powinny posiadać następujące oznaczenie: „dostawę fartuchów barierowych, podkładów chłonnych, ręczników kąpielowych oraz majtek jednorazowego użytku” - próbka, nr sprawy SSM.DZP.200.128.2025”.
1.3.4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie i dostarczenie przedmiotowego środka dowodowego (próbki) do Zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
W załączonych dokumentach należy dokładnie zaznaczyć wszystkie parametry wymagane w SWZ !
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1.1 opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie z wymogami, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
1.2 Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są zgodne z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745
z dnia 5 kwietnia 2017 r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych zgodnie
z załącznikiem nr 6 do SWZ.
1.3 zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp wraz z ofertą należy złożyć próbki o których mowa w załączniku nr 1 dla każdej części. - Próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numer katalogowy zaoferowany w formularzu asortymentowo-cenowym.
Jedynie w części 5 próbka ma za zadanie potwierdzić wymogi SWZ.
UWAGA!
Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 UPZP Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w przypadku przedmiotowego środka dowodowego określonego w pkt 1.3.
1.3.1 W przypadku przedmiotowego środka dowodowego określonego w niniejszym rozdziale oraz załączniku nr 1 do SWZ (próbki) przekazuje się je Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Przedmiotowy środek dowodowy musi zostać przekazany Zamawiającemu do terminu upływu składania ofert.
1.3.2. Przedmiotowe środki dowodowe tj. próbki należy składać w kancelarii Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, pok. nr 021 – kancelaria szpitala.
1.3.3. Przedmiotowe środki dowodowe tj. próbki powinny posiadać następujące oznaczenie: „dostawę fartuchów barierowych, podkładów chłonnych, ręczników kąpielowych oraz majtek jednorazowego użytku” - próbka, nr sprawy SSM.DZP.200.128.2025”.
1.3.4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie i dostarczenie przedmiotowego środka dowodowego (próbki) do Zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
W załączonych dokumentach należy dokładnie zaznaczyć wszystkie parametry wymagane w SWZ !
Po zmianie:
1.W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganymi cechami opisanymi w SWZ i załącznikach do SWZ Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:
1.1 opisów bądź folderów, bądź ulotek, bądź kart katalogowych z opisem produktu oraz wyszczególnieniem numerów katalogowych, a także danych technicznych zgodnie z wymogami, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
1.2 Oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne są zgodne z wymaganiami rozporządzenia nr 2017/745
z dnia 5 kwietnia 2017 r. oraz ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych zgodnie
z załącznikiem nr 6 do SWZ.
1.3 zgodnie z art. 107 ust. 1 ustawy Pzp wraz z ofertą należy złożyć próbki o których mowa w załączniku nr 1 dla każdej części. - Próbka musi potwierdzać również nadrukowany fabrycznie na opakowaniu numer katalogowy zaoferowany w formularzu asortymentowo-cenowym.
UWAGA!
Zgodnie z art. 65 ust. 1 pkt 4 UPZP Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w przypadku przedmiotowego środka dowodowego określonego w pkt 1.3.
1.3.1 W przypadku przedmiotowego środka dowodowego określonego w niniejszym rozdziale oraz załączniku nr 1 do SWZ (próbki) przekazuje się je Zamawiającemu za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Przedmiotowy środek dowodowy musi zostać przekazany Zamawiającemu do terminu upływu składania ofert.
1.3.2. Przedmiotowe środki dowodowe tj. próbki należy składać w kancelarii Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu, ul. Batorego 17/19, 87-100 Toruń, pok. nr 021 – kancelaria szpitala.
1.3.3. Przedmiotowe środki dowodowe tj. próbki powinny posiadać następujące oznaczenie: „dostawę fartuchów barierowych, podkładów chłonnych, ręczników kąpielowych oraz majtek jednorazowego użytku” - próbka, nr sprawy SSM.DZP.200.128.2025”.
1.3.4.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie i dostarczenie przedmiotowego środka dowodowego (próbki) do Zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
W załączonych dokumentach należy dokładnie zaznaczyć wszystkie parametry wymagane w SWZ !
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Komunalnego Spółka z o.o. w Wieluniu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do powielacza cyfrowego Riso SF 5350 E II
- ZAKUP I DOSTAWA 1000 Mg SOLI DROGOWEJ NA POTRZEBY AKCJI ZIMOWEJ 2025/2026
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego
- DOSTAWA REGULATORÓW PRÓŻNI
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy dla Powiatu Toruńskiego w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa akcesoriów do artroskopii
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą pieluchomajtek w 2026 roku
- Dostawa środków ochrony osobistej
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2026 roku.
- Dostawy leków i materiałów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby magazynu leków gotowych Działu Farmacji Szpitalnej w SP ZOZ Szpitalu Specjalistycznym MSWiA w Jeleniej Górze w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla Powiatowego Zespołu Szpitali II
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





