eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001018396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ciołka 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-445

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eliza.milecka@zozwola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozwola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni SPZOZ Warszawa Wola-Śródmieście

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4320247d-6675-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu platformy zakupowej. 1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji za pośrednictwem Platformy w zakładce „Korespondencja" . 6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
6Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
6.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
6.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
6.4. Włączona obsługa JavaScript;
6.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
7. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
8. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
8.1. Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
9. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 36/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Osłonka na sondę usg transwaginalną, z naturalnego lateksu, sucha, pudrowana, średnica 34 mm, każda sztuka pakowana pojedynczo w folię. szt 5000

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Wzierniki uszne jednorazowe średnica 2,5 mm dopasowane do otoskopu Alpha+ Mini 3000 op. 100 szt., niesterylne, wykonane z polimeru, bez lateksu, gładkie, zaokrąglone końcówki, Atest CE, z oznakowaniem na każdym opakowaniu op. 150
2 Wzierniki uszne jednorazowe średnica 4 mm dopasowane do otoskopu Alpha+ Mini 3000 op. 100 szt.niesterylne, wykonane z polimeru, bez lateksu, gładkie, zaokrąglone końcówki, Atest CE, z oznakowaniem na każdym opakowaniu op. 5

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, o wysokiej rozciągliwości, teksturowana powierzchnia na końcach palców, chlorowane od strony wewnętrznej, pokryte polimerem na stronie roboczej, mankiet rolowany, kształt uniwersalny. Długość minimalna 240mm. Grubości pojedynczej ścianki na: palcu 0,08mm +/-0,01, dłoń 0,07mm +/-0,01 mankiet 0,06mm +/-0,01. AQL 1,0. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu, oznaczone piktogramami na opakowaniu. Rozmiar XL pakowane po 100szt. XL 350 op.
2. Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, o wysokiej rozciągliwości, teksturowana powierzchnia na końcach palców, chlorowane od strony wewnętrznej, pokryte polimerem na stronie roboczej, mankiet rolowany, kształt uniwersalny. Długość minimalna 240mm. Grubości pojedynczej ścianki na: palcu 0,08mm +/-0,01, dłoń 0,07mm +/-0,01 mankiet 0,06mm +/-0,01. AQL 1,0. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu, oznaczone piktogramami na opakowaniu. Rozmiar L pakowane po 100szt. L 1500 op.
3. Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, o wysokiej rozciągliwości, teksturowana powierzchnia na końcach palców, chlorowane od strony wewnętrznej, pokryte polimerem na stronie roboczej, mankiet rolowany, kształt uniwersalny. Długość minimalna 240mm. Grubości pojedynczej ścianki na: palcu 0,08mm +/-0,01, dłoń 0,07mm +/-0,01 mankiet 0,06mm +/-0,01. AQL 1,0. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu, oznaczone piktogramami na opakowaniu. Rozmiar M pakowane po 100szt. M 3250 op.
4. Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niejałowe, o wysokiej rozciągliwości, teksturowana powierzchnia na końcach palców, chlorowane od strony wewnętrznej, pokryte polimerem na stronie roboczej, mankiet rolowany, kształt uniwersalny. Długość minimalna 240mm. Grubości pojedynczej ścianki na: palcu 0,08mm +/-0,01, dłoń 0,07mm +/-0,01 mankiet 0,06mm +/-0,01. AQL 1,0. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu, oznaczone piktogramami na opakowaniu. Rozmiar S pakowane po 100szt. S 2250 op.
5. Rękawice diagnostyczne, syntetyczne, winylowe bezpudrowe, kształt uniwersalny, powierzchnia zewnętrzna gładka, wewnętrzna bezpudrowa, pokrywana poliuretanem, długość rękawicy min. 240 mm, rolowany mankiet, grubość pojedynczej ścianki na palcu min. 0,10 mm. Oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony indywidualne kategorii III. Dopuszczone do kontaktu z żywnością - potwierdzone piktogramem na opakowaniu oraz posiadające badanie migracji globalnej. Opakowanie jednostkowe: a’100 sztuk z kolorystycznym rozróżnieniem opakowań w zależności od rozmiaru. Kolor biały (półprzeźroczysty). Rozmiar S. 25op.
6. Rękawice diagnostyczne, syntetyczne, winylowe bezpudrowe, kształt uniwersalny, powierzchnia zewnętrzna gładka, wewnętrzna bezpudrowa, pokrywana poliuretanem, długość rękawicy min. 240 mm, rolowany mankiet, grubość pojedynczej ścianki na palcu min. 0,10 mm. Oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony indywidualne kategorii III. Dopuszczone do kontaktu z żywnością - potwierdzone piktogramem na opakowaniu oraz posiadające badanie migracji globalnej. Opakowanie jednostkowe: a’100 sztuk z kolorystycznym rozróżnieniem opakowań w zależności od rozmiaru. Kolor biały (półprzeźroczysty). Rozmiar M. 100 op.
7. Rękawice diagnostyczne, syntetyczne, winylowe bezpudrowe, kształt uniwersalny, powierzchnia zewnętrzna gładka, wewnętrzna bezpudrowa, pokrywana poliuretanem, długość rękawicy min. 240 mm, rolowany mankiet, grubość pojedynczej ścianki na palcu min. 0,10 mm. Oznakowane jako wyrób medyczny i środek ochrony indywidualne kategorii III. Dopuszczone do kontaktu z żywnością - potwierdzone piktogramem na opakowaniu oraz posiadające badanie migracji globalnej. Opakowanie jednostkowe: a’100 sztuk z kolorystycznym rozróżnieniem opakowań w zależności od rozmiaru. Kolor biały (półprzeźroczysty). Rozmiar L. 100 op.
8. Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, polimerowane obustronnie, warstwa antypoślizgowa na całej powierzchni. Kształt anatomiczny. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671; pozbawione tiuramów, MBT- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Zgodne z normą EN 374-1,2,3, odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3 - potwierdzone certyfikatem z jednostki notyfikowanej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,21mm(+/-0,02), dłoni 0,18mm(+/-0,01), mankiecie 0,17mm(+/-0,01), długość min. 280mm. Pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne foliowe. Nie składane na pół. Sterylizowane radiacyjnie promieniami gamma. Rozmiar 6,5. 60 op.
9. Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, polimerowane obustronnie, warstwa antypoślizgowa na całej powierzchni. Kształt anatomiczny. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671; pozbawione tiuramów, MBT- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Zgodne z normą EN 374-1,2,3, odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3 - potwierdzone certyfikatem z jednostki notyfikowanej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,21mm(+/-0,02), dłoni 0,18mm(+/-0,01), mankiecie 0,17mm(+/-0,01), długość min. 280mm. Pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne foliowe. Nie składane na pół. Sterylizowane radiacyjnie promieniami gamma. Rozmiar 7,0. 870 op.
10. Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, polimerowane obustronnie, warstwa antypoślizgowa na całej powierzchni. Kształt anatomiczny. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671; pozbawione tiuramów, MBT- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Zgodne z normą EN 374-1,2,3, odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3 - potwierdzone certyfikatem z jednostki notyfikowanej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,21mm(+/-0,02), dłoni 0,18mm(+/-0,01), mankiecie 0,17mm(+/-0,01), długość min. 280mm. Pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne foliowe. Nie składane na pół. Sterylizowane radiacyjnie promieniami gamma. Rozmiar 7,5. 180 op.
11. Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, polimerowane obustronnie, warstwa antypoślizgowa na całej powierzchni. Kształt anatomiczny. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671; pozbawione tiuramów, MBT- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Zgodne z normą EN 374-1,2,3, odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3 - potwierdzone certyfikatem z jednostki notyfikowanej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,21mm(+/-0,02), dłoni 0,18mm(+/-0,01), mankiecie 0,17mm(+/-0,01), długość min. 280mm. Pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne foliowe. Nie składane na pół. Sterylizowane radiacyjnie promieniami gamma. Rozmiar 8,0. 680 op.
12. Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, polimerowane obustronnie, warstwa antypoślizgowa na całej powierzchni. Kształt anatomiczny. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671; pozbawione tiuramów, MBT- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Zgodne z normą EN 374-1,2,3, odporne na przenikanie cytostatyków zgodnie z EN 374-3 - potwierdzone certyfikatem z jednostki notyfikowanej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Grubość pojedynczej ścianki na palcu 0,21mm(+/-0,02), dłoni 0,18mm(+/-0,01), mankiecie 0,17mm(+/-0,01), długość min. 280mm. Pakowane podwójnie – opakowanie wewnętrzne papierowe z oznaczeniem rozmiaru rękawicy oraz rozróżnieniem lewej i prawej dłoni, opakowanie zewnętrzne foliowe. Nie składane na pół. Sterylizowane radiacyjnie promieniami gamma. Rozmiar 8,5. 20 op.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: jakość wyrobu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Igły biopsyjne - długość: 20 cm
- średnica:18 G
- wielkość uzyskanej próbki: 19 mm
- nieusuwalny separator igły
- echogeniczna końcówka igły, - kompatybilne z pistoletem biopsyjnym, typ: Pro-Mag Ultra, Angiotech, rok prod. 2014
" op = 10 szt. 150 op.
2. "Prowadnica do biopsji - dedykowana do sond typu Philips C9-5CT oraz C9 – 5ec tj. sterylna prowadnica biopsyjna do sond USG współpracująca z systemami HDI 5000 w wersją software 10.5 i nowsze, iU22 oraz HD11;
- akceptuje instrumenty o średnicy 16-18G
- zestawy posiadające sterylne osłony w rozmiarze 2.6x 20cm, osłony pudrowane, w środku saszetka z żelem
- pakowane po 24 szt.
op = 24 szt. 10 op.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Jednorazowe kleszczyki ginekologiczne typu KELLY nożyczkowe z automatycznym systemem blokującym, 22 cm wykonane z wysokiej jakości tworzywa,pakowane pojedyńczo,sterylnie szt. 200
2. Zestaw do biopsji aspiracyjnej endometrium ze strzykawką (endosampler) szt. 100
3. Jednorazowa sterylna endoretka do pobierania materiału z jamy macicy szt. 200
4. Rozszerzacz dwustronny typu HEGAR, dwustronny 2 rozmiary w 1, łagodnie rozszerza szyjkę macicy, Mocny, jednoćześnie umozliwiający elastyczne formowalnie , wykonany z elastycznego tworzywa sztucznego, posiadający centralny uchwyt na kciuk, posiadający zaokrąglone końcówki, sterylny, profesjonalny , jednorazowy o rozmiarze 3/4 szt. 100
5. "Rozszerzacz dwustronny typu HEGAR, profesjonalny , jednorazowy o rozmiarze 5/6 dwustronny , łagodnie rozszerza szyjkę macicy, Mocny, jednoćześnie umozliwiający elastyczne formowalnie , wykonany z elastycznego tworzywa sztucznego, posiadający centralny uchwyt na kciuk,
zaokrąglone końcówki, sterylny profesjonalny , jednorazowy o rozmiarze 5/6" szt. 50
6. Pałeczki drewniane z wacikiem sterylne o dł 20 cm,wacik z naturalnej bawełny,pakowane pojedyńczo. szt. 5000

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. "Żel do EKG a' 500 g - neutralny ph, bezbarwny
- skład hypoalergiczny
- łatwo rozprowadzający się o odpowiedniej lepkości
- wysokie, punktowe przewodnictwo elektryczne (EKG),
- aplikator umożliwiający precyzyjne dozowanie,
- na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent i znak CE, informacje w języku polskim
" szt. 25
2. "Żel do USG a' 500 g - umożliwia prawidłowy i niezbędny do wykonania badania kontakt głowicy USG ze skórą badanego i prawidłowe przewodnictwo ultradźwięków - wykonany jest na bazie wodnej, nie zawiera soli oraz innych substancji, które mogłyby niekorzystnie wpływać na żywotność głowicy ultrasonograficznej -wykazuje wysoką odporność na wysychanie posiada odpowiednio dobraną lepkość, która zapewnia dobrą przyczepność żelu i brak spływania podczas badania
- posiada neutralny odczyn pH
- wykazuje bierność chemiczną (brak oddziaływania ze skórą badanego i ubraniem)
- posiada niską tłumienność dla fal ultradźwiękowych
" szt. 213
3. "Żel do USG Aquasonic a' 1000 g niebieski, bezwonny żel, zgodny z częstotliwością drgań występujących w różnych aparatach USG
Całkowicie wodny roztwór, nie pozostawiający zabrudzeń na ubraniach, nie uszkadzający głowic, hipoalergiczny, bakteriostatyczny
" szt. 63
4. "Żel do badań Holtera a 250 g -ułatwia prawidłowy kontakt elektrody pomiarowej za skórą, poprawia przewodnictwo skóry, ogranicza zapis artefaktów, wykazuje wysoką odporność na wysychanie, posiada neutralny odczyn pH, nie wykazuje właściwości alergizujących.
Skład: Woda, podłoże, chlorek sodu, środki konserwujące, węglik krzemu.
" szt. 11
5. "Pasta typu Every (Holter) - przeznaczona do przygotowania skóry pod elektrody jednorazowego użytku
- opakowanie 160g
- na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent i znak CE, informacje w języku polskim
" szt. 31

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. "Serweta jałowa 3 warstwowa jałowa z włókniną absorbującą (rozmiar 45x45 ) , nieprzylepna.
Każda serweta musi posiadać na opakowaniu: rozmiar, datę ważności, numerze serii, nazwę producenta, znak CE, informacje w języku p" szt. 80
2. "Serweta sterylna z centralnym otworem 6x8, 2 warstwowa (rozmiar 50x75) - sterylna, z włókniną absorbującą na powierzchni, z folią na stronie tylnej.
Każda serweta musi posiadać na opakowaniu informację o dacie ważności i numer" szt. 150
3. serwety 45x75cm z otworem przylep. 5x6cm szt. 50
4. Serweta obłożenia pola operacyjnego, do zabiegów chirurgicznych, jałowa75x90 cm szt. 100
5. "Serwetka sterylna jednorazowa z flizeliny (rozmiar 45x45)
- jednorazowego użytku
- zielona lub niebieska
- wykonana z flizeliny
- zdolność absorpcji warstwy chłonnej
- na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producen" szt. 40
6. Serwetka sterylna jednorazowa z flizeliny (rozmiar 50x70) - jednorazowego użytku - zielona lub niebieska - wykonana z flizeliny - zdolność absorpcji warstwy chłonnej - na każdym opakowaniu: rozmiar, data ważności, nr serii, producent szt. 80

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe, sterylne szczoteczki do wymazów cytologicznych wachlarz-miotełka (op=100 szt) op 60

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Jednorazowy filtr składający się z obudowy wykonananej z medycznego polipropylenu oraz zamknętej w tej obudowie formatki filtrującej. Filtr antybakteryjny, antywirusowy.Przeznaczony do spirometruLungtest.Każdy filtr jest odzielnie zapakowany w foliowej osłonce szt 3000
2. Jednorazowy klips na nos wykonany z medycznego polipropylenu oraz kształtek z pianki polietylenowej dla zapewnienia komfortu użytkownika. Jego zadaniem jest zamknięcie nozdrzy pacjenta, aby zapobiec przepływowi powietrza przez nie podczas badania. Każdy klips oddzielnie pakowany w foliowej osłonce. szt 3000
3. Głowica pneumotachograficzna kompatybilna z urządzeniem Lungtest szt 50
4. Jednorazowy papierowy ustnik do spirometru,składających się z 4 warstw papieru zwiniętych w kształt rurki,wykonany z tekturki powlekanej folią od zewnątrz.Każdy ustnik oddzielnie zapakowany w foliowej osłonce.Średnica zew.mm - 30,0-31,0 , średnica wew.mm 28,0-29,0 szt 3000

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiającego Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
W przypadku oferty na wszystkie pakiety (tj. pakiet od 1 do 9) :
- zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów
Medycznych i Produktów Biobójczych (jeżeli dotyczy) na każdą oferowaną pozycję danego pakietu.
DODATKOWO:
W przypadku składania oferty na pakiet 3 - w odniesieniu do poz. 1, poz. 2, poz. 3 i poz. 4 załącznika nr 2 do SWZ- Formularz asortymentowo- cenowy dla pakietu nr 3:

- certyfikaty/techniczne karty produktu potwierdzające spełnianie wymogów dla poz. 1-4 , tj:

- wymogi wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej oraz Rozporządzenia o Wyrobach Medycznych (MDR 2017/745) tj. norm EN 455-1, EN 455-2, EN 455-3, EN 455-4 oraz EN ISO 374-1, EN ISO 374-2, EN ISO 374-4, EN ISO 374-5,
- dodatkowo rękawice ochronne powinny mieć wyznaczoną oporność materiału na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN-16523 oraz zgodnie z norma ISO 16604 – muszą mieć wyznaczoną odporność materiału na przenikanie patogenów krwiopochodnych – Metoda badania z zastosowaniem bakteriofaga Phi-X 174.

2. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami, cechami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny ofert, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych dla pakietu nr 3:

- próbki oferowanych wyrobów - po jednym opakowaniu rękawic z każdego rodzaju wyszczególnionego w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 2 do SWZ dla pakietu nr 3

3. W zakresie złożenia próbek Zamawiający, na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp,
odstępuje od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej. Próbki oferowanych wyrobów w ilości określonej powyżej należy złożyć w terminie określonym w rozdz. XIX pkt 2 SWZ, w trwale zamkniętym opakowaniu, w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Ciołka 11 w Warszawie, kancelaria III piętro, pok. 304. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz Zamawiającego oraz oznaczenie postępowania + napis „próbki”. Zamawiający wymaga, aby każda próbka była opisana w taki sposób, by jej identyfikacja nie sprawiała problemu (typ, rodzaj, gatunek, producent, kraj pochodzenia itd.).
Jeżeli próbki zostaną złożone w inny niż wyżej opisany sposób, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za przedwczesne lub przypadkowe otwarcie przesyłki. Wybór drogi dostarczenia próbek następuje na ryzyko Wykonawcy. Wykonawca winien we własnym interesie, w taki sposób przygotować przesyłkę, aby w stopniu maksymalnym zapobiec jej uszkodzeniu w czasie transportu. UWAGA:
W przypadku złożenia próbek za pośrednictwem firmy kurierskiej zaleca się, aby opakowanie
kurierskie również było opisane w powyższy sposób. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności
za niewłaściwe i niezgodne z powyższą instrukcją opisanie przesyłki, a w przypadku otwarcia
takiej przesyłki przez Zamawiającego po terminie otwarcia ofert zawarte w środku próbki zostaną
potraktowane jako próbki złożone po terminie - nawet jeżeli wpłyną do Zamawiającego przed
upływem terminu składania ofert. Brak złożenia próbek, złożenie próbek po terminie składania ofert, złożenie próbek w innym miejscu niż wskazane w SWZ bądź złożenie próbek
niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego lub niezgodnych z produktem zaoferowanym w
formularzu asortymentowo-cenowym skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.
226 ust. 1 pkt. 2 ppkt. c) ustawy Prawo zamówień publicznych. UWAGA: Wykonawcom,
przysługuje możliwość zwrotu próbek na pisemny wniosek. Zamawiający zastrzega, iż nie
podlegają zwrotowi próbki, które w procesie oceny jakościowej zostaną częściowo lub całkowicie
zużyte bądź uszkodzone

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

- zgłoszenie/powiadomienie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów
Medycznych i Produktów Biobójczych (jeżeli dotyczy) na każdą oferowaną pozycję danego pakietu.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

5. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
- dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1,2 (przedmiotowe środki dowodowe, w tym próbki-jeżeli dotyczy) i rozdz. XI ust. 1 SWZ;
- wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SWZ, odpowiednio dla pakietu, na który składa się ofertę
- zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XII ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

określono w swz

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) zmiany warunków realizacji umowy, w tym cen jednostkowych asortymentu Towarów,
w przypadku wpływu inwazji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę lub inny kraj lub inwazji innego kraju na Ukrainę lub inny kraj, jeśli sytuacja ta ma wpływ na wykonanie umowy, przy czym nie mogą to być czynniki znane w dniu zawarcia umowy (m. in. takie jak ograniczenia w dostępie do surowców, ograniczenia transportu, ograniczenia przepływu towarów i usług między Polską z następującymi krajami: Ukraina, Rosja (Federacja Rosyjska) i Białoruś, wzrost cen paliw i energii elektrycznej oraz gazu, napływ uchodźców),
2) wydłużenia terminu realizacji umowy z chwilą niewykorzystania przez Zamawiającego wartości umowy,
3) w przypadku wycofania lub zaprzestania produkcji Towaru będącego przedmiotem umowy, przy czym Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania Towaru lub wycofanie ze stosowania; w takiej sytuacji Strony dopuszczają możliwość dostarczenia innego produktu (towaru) o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową i o tym samym przeznaczeniu, w cenie nie wyższej niż cena brutto Towaru, którego dostawy są przedmiotem umowy; zmiana umowy w tym zakresie nastąpi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiającego propozycji zamiennika;
4) zakupu nowego towaru w przypadku wprowadzenia na rynek produktu o lepszych parametrach, w cenie nie wyższej niż podana w ofercie (formularzu asortymentowo-cenowym
5) gdy zaistnieją okoliczności skutkujące koniecznością dokonania zmian, których nie można było przewidzieć w momencie zawierania umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego, przy czym zmiany te nie mogą wpływać na wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy;
6) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych, mających zastosowanie przy udzielaniu zamówień publicznych, treść umowy będzie zmieniała się stosownie do wprowadzonych rozwiązań prawnych.
Dodatkowo wzór umowy określa klauzule waloryzacyjne dla umowy na dostawę obowiązującej powyżej 6 miesięcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-25 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zozwolasrodmiescie.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-25 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.