eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital w Ostródzie Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511398725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Władysława Jagiełły 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89/646-06-71

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital-ostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-ostroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad30a7e7-2799-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00444754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOSA.ZP.3321.29.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 151773,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania polegającego na rozbudowie Szpitala w Ostródzie S.A. na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej przy ul. Władysława Jagiełły 1 w Ostródzie, obejmująca swoim zakresem:
1) sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) nad robotami budowlanymi wykonywanymi przez wykonawcę robót,
2) obsługę okresu gwarancyjnego, tj.:
a) nadzór nad usuwaniem usterek stwierdzonych w trakcie końcowego odbioru robót i w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia,
b) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych z udziałem zamawiającego.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w projektowanych postanowieniach umowy – załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ.
3. W ramach rozbudowy Szpitala w Ostródzie S.A. na potrzeby Izby Przyjęć, Zespołu Pracowni oraz Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej przewiduje się wykonanie następujących robót budowlanych i dostaw:
1) budowę budynku dwukondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, z dachem dwuspadowym,
2) wykonanie instalacji zewnętrznych, tj.:
a) instalacji energii elektrycznej,
b) przyłączy oraz sieci ciepłowniczej,
c) kanalizacji deszczowej,
d) instalacji kanalizacji sanitarnej,
e) instalacji wody,
3) budowę drogi wewnętrznej dla karetki,
4) budowę chodników,
5) wykonanie oświetlenia zewnętrznego,
6) nasadzenie zieleni i trawników,
7) dostawę i montaż niezbędnego wyposażenia budynku, tj.: wykładzin PCV, glazury i terakoty, umywalek, zlewozmywaków, zlewów, misek ustępowych, pisuarów, pochwytów dla osób niepełnosprawnych, natrysków, paneli medycznych nadłóżkowych, baterii prysznicowych, wpustów podłogowych prysznicowych, bidetów, kranów, myjni chirurgicznej, opraw oświetleniowych, włączników i gniazd elektrycznych.
4. Szczegółowy opis i zakres robót budowlanych objętych usługą pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego znajduje się w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót dostępnych pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/4bb84402-aedc-4082-bf16-04916f87e938
5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami.
6. Przedmiot zamówienia wykonywany będzie przez wykonawcę na czynnym terenie szpitala, w związku z czym sposób jego realizacji wymaga uzgodnienia z zamawiającym w celu zapewnienia w tym okresie prawidłowego funkcjonowania szpitala.
7. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146180,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146180,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Inwestycyjno-Usługowe ,,Inwestprojekt'' Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739-000-42-09

7.3.3) Ulica: ul. Kołobrzeska 13

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-444

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) nadzór inwestorski w branży sanitarnej: Obsługa Inwestycji Ryszard Warmiński Plac I. Daszyńskiego 2, 10-586 Olsztyn.
2) nadzór inwestorski w branży elektrycznej: APPELT Artur Appelt Al. Wojska Polskiego 74B/4, 10-290 Olsztyn


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146180,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia upływu okresu gwarancji na roboty budowlane nadzorowane przez wykonawcę. Planowany termin zakończenia robót budowlanych to 20.11.2023 r. Planowany termin upływu okresu gwarancji na roboty budowlane nadzorowane przez wykonawcę to 20.11.2029 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.