Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00369931/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 73
1.5.2.) Miejscowość: Fijewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 6455410
1.5.8.) Numer faksu: 89 6455415
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminalubawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminalubawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c75d3035-cc60-4662-b2ac-b398f99e60711.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c75d3035-cc60-4662-b2ac-b398f99e6071
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068790/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lubawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIZP.271.1.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 365430,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia są usługi.
5.2. Wspólny Słownik Zamówień
CPV: 90650000-8 Usługi usuwania azbestu
5.3. Przedmiotem zamówienia jest usunięcie wyrobów zawierających azbest z nieruchomości położonych na terenie Gminy Lubawa.
5.4. Zakres zadania obejmuje zbieranie, transport (tj. zabezpieczenie i przekazanie azbestu na składowisko wyrobów niebezpiecznych) i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest:
5.4.1. Zamawiający przewiduje transport i unieszkodliwienie azbestu ze 164 nieruchomości, co stanowi 657,77 Mg.
5.5. W zakres zamówienia wchodzi:
5.5.1. transport zabezpieczonych odpowiednio elementów zawierających azbest,
5.5.2. utylizacja płyt azbestowych po ich przekazaniu do miejsc, w których mogą być poddane unieszkodliwieniu, posiadających zezwolenie na przyjmowanie tego typu odpadów.
Szczegółowy wykaz zawierający adresy nieruchomości oraz ilości przeznaczone do transportu i unieszkodliwienia wyrobów zawierających azbest zostanie przekazany Wykonawcy z chwilą podpisania umowy i będzie stanowił załącznik do umowy.
5.6. Wykonawca dopełni wszelkich formalności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym dokona zgłoszeń do wymaganych organów administracji, a także poniesie wszelkie koszty z tym związane. Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewnić personel przeszkolony do bezpiecznego usuwania materiału azbestowego. Obowiązki związane z wymogami prawnymi przy realizacji zadania stoją po stronie Wykonawcy.
5.7. Rozliczenie za wykonaną usługę odbędzie się na podstawie m.in.:
5.7.1. przekazania protokołu końcowego na realizację przedsięwzięcia,
5.7.2. karty przekazania odpadów (KPO) zawierających azbest, przekazanych do unieszkodliwienia na składowisku odpadów,
5.7.3. zestawienia nieruchomości, z których odpady przekazano na składowisko wraz z określeniem ich masy, nr działek i obrębów geodezyjnych,
5.7.4. oświadczenia właściciela nieruchomości o zakończeniu prac i braku uwag,
5.7.5. oświadczenia Wykonawcy o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia terenu z azbestu.
5.8. Przed przystąpieniem do odbioru Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu w uzgodnieniu z właścicielami posesji na których wykonywana będzie usługa i przedłożenie go Zamawiającemu.
5.9. Wykonawca winien dokonać zgłoszenia prac właściwemu organowi nadzoru budowlanego, właściwemu inspektorowi pracy, inspektorowi sanitarnemu w terminie co najmniej 7 dni przed rozpoczęciem prac.
5.10. Zamówienie współfinansowane ze środków Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447283,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632248,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447283,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ECO-POL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8792289775
7.3.3) Ulica: Dworcowa 9
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 86-120
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447283,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-15PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane polegające na rozbiórce dwóch budynków gospodarczych zlokalizowanych na dz. nr 7/52 obr. Starogard gmina Resko
więcej: Usługi usuwania azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





