eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Usługa remontu pomieszczeń w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej PSP w Chełmie.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-17

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa remontu pomieszczeń w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej PSP w Chełmie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Chełmie

1.3.) Oddział zamawiającego: KM PSP w Chełmie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110200225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Prymasa Stefana Wyszyńskiego 2B

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 565 34 28

1.5.8.) Numer faksu: 82 565 55 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: km_chelm@straz.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazchelm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa remontu pomieszczeń w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 Komendy Miejskiej PSP w Chełmie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64128273-65af-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00443778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-64128273-65af-11ed-abdb-a69c1593877c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dozwolone formaty załączników to:
• .pdf, .doc, .docx,. xls, .xlsx, .zip, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): WZÓR KLAUZULI OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO
Administratorem Twoich danych osobowych jest ____________ (wskazujemy nazwę podmiotu) z
siedzibą w _____________ (miasto i kod pocztowy) przy ul. _______________ (ulica, numer). Poniżej
znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w
związku z realizacją usługi (wskazujemy podstawę do przetwarzania danych).
1. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych ________________ (wskazujemy
adres e-mail za pośrednictwem, którego można podjąć kontakt z inspektorem o ile został on
powołany)
2. Przedstawicielem Administratora jest ____________________ (wskazujemy imię i nazwisko
wraz z adresem e-mail)
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu ____________________ (w tym miejscu podajemy cel
przetwarzania danych) na podstawie ________________________(wskazujemy konkretną
podstawę z RODO lub/i prawnie uzasadniony interes administratora podając jego postać).
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres ___________________ (wskazujemy okres
czasu lub kryteria jego ustalenia).
5. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą
_______________ (wskazujemy czy dane będą przetwarzane w innym celu np. po zakończeniu
współpracy w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń).
6. Podanie danych jest _______________ (wskazujemy czy jest wymogiem ustawowym lub
umownym bądź jest dobrowolne). _________________ (wskazujemy ewentualne konsekwencje
wynikające z niepodania danych).
7. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane /lub nie/ następującym odbiorom
________________ (jeśli występują, wskazujemy odbiorów lub przynajmniej kategorie odbiorów
danych osobowych).
8. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych,
możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu
wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego
administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci
prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu
nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.
9. Twoje dane osobowe (będą/nie będą) przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
___________ (w tym z wykorzystaniem profilowania). Proces ten polegał będzie na
_______________(jeśli dochodzi do zautomatyzowanego przetwarzania – wskazujemy informacje
o zasadach podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany oraz ewentualne konsekwencje takiego
działania).
10. Administrator (jeśli zachodzi takie działanie uzupełniany punkt 10) zamierza przekazywać
dane poza teren Unii Europejskiej lub organizacji międzynarodowej. Przekazywanie
Twoich danych osobowych następuje w związku z ______________________ (jeśli ma to
zastosowanie, wskazujemy przesłankę prawną z RODO – art. 46, 47, 49 ust. 1 akapit drugi RODO
oraz środki zabezpieczające te dane).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): WZÓR KLAUZULI OBOWIĄZKU INFORMACYJNEGO
Administratorem Twoich danych osobowych jest ____________ (wskazujemy nazwę podmiotu) z
siedzibą w _____________ (miasto i kod pocztowy) przy ul. _______________ (ulica, numer). Poniżej
znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w
związku z realizacją usługi (wskazujemy podstawę do przetwarzania danych).
1. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych ________________ (wskazujemy
adres e-mail za pośrednictwem, którego można podjąć kontakt z inspektorem o ile został on
powołany)
2. Przedstawicielem Administratora jest ____________________ (wskazujemy imię i nazwisko
wraz z adresem e-mail)
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu ____________________ (w tym miejscu podajemy cel
przetwarzania danych) na podstawie ________________________(wskazujemy konkretną
podstawę z RODO lub/i prawnie uzasadniony interes administratora podając jego postać).
4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres ___________________ (wskazujemy okres
czasu lub kryteria jego ustalenia).
5. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą
_______________ (wskazujemy czy dane będą przetwarzane w innym celu np. po zakończeniu
współpracy w celu ewentualnego dochodzenia roszczeń).
6. Podanie danych jest _______________ (wskazujemy czy jest wymogiem ustawowym lub
umownym bądź jest dobrowolne). _________________ (wskazujemy ewentualne konsekwencje
wynikające z niepodania danych).
7. Twoje dane osobowe mogą być przekazywane /lub nie/ następującym odbiorom
________________ (jeśli występują, wskazujemy odbiorów lub przynajmniej kategorie odbiorów
danych osobowych).
8. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych,
możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu
wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego
administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci
prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa
na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu
nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.
9. Twoje dane osobowe (będą/nie będą) przetwarzane w sposób zautomatyzowany,
___________ (w tym z wykorzystaniem profilowania). Proces ten polegał będzie na
_______________(jeśli dochodzi do zautomatyzowanego przetwarzania – wskazujemy informacje
o zasadach podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany oraz ewentualne konsekwencje takiego
działania).
10. Administrator (jeśli zachodzi takie działanie uzupełniany punkt 10) zamierza przekazywać
dane poza teren Unii Europejskiej lub organizacji międzynarodowej. Przekazywanie
Twoich danych osobowych następuje w związku z ______________________ (jeśli ma to
zastosowanie, wskazujemy przesłankę prawną z RODO – art. 46, 47, 49 ust. 1 akapit drugi RODO
oraz środki zabezpieczające te dane).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ML.2370.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 65000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi remontowej polegającej w szczególności na rozebraniu istniejących okładzin ścian i podłóg wymianie instalacji elektrycznej i alarmowo-sygnalizacyjnej, wykonania nowej instalacji elektrycznej w tym oświetleniowej, sygnalizacyjno-alarmowej, wykonaniu prac wykończeniowych w tym: wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K, ułożenie posadzki z płytek kamionkowych, gruntowanie, równanie ścian oraz malowanie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-23

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najniższa cena usługi oraz termin gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie dotychczasowej działalności, wykonali co najmniej 2 usługi remontowe polegające na remoncie obiektu budowlanego w zakresie objętym niniejszą specyfikacją (t.j. roboty remontowe obiektów straży pożarnej, wymiana instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych) o wartości netto minimum 65.000,00 zł każda, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych),
b) zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia,
c) skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:
 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,
 potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 80.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych) w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
albo;
 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 80.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych/
b) zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia,
c) skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:
 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,
 potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 80.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych) w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
albo;
 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 80.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych/

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 57 ust. 2 ustawy p.z.p. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w stosunku do żadnego z Wykonawców nie może być podstaw do wykluczenia.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy :
a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie dotychczasowej działalności, wykonali co najmniej 2 usługi remontowe polegające na remoncie obiektu budowlanego w zakresie objętym niniejszą specyfikacją (t.j. roboty remontowe obiektów straży pożarnej, wymiana instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych) o wartości netto minimum 65.000,00 zł każda, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych),
b) zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia,
c) skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:
 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,
 potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 80.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych) w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
albo;
 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 80.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych/
3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu,
o których mowa powyżej w ust. 2 pkt a-d, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który
w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie,
z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie dotychczasowej działalności, wykonali co najmniej 2 usługi remontowe polegające na remoncie obiektu budowlanego w zakresie objętym niniejszą specyfikacją (t.j. roboty remontowe obiektów straży pożarnej, wymiana instalacji elektrycznych i instalacji teletechnicznych) o wartości netto minimum 65.000,00 zł każda, potwierdzone, że zostały one wykonane należycie (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych),
b) zapewnią do realizacji przedmiotowego zamówienia odpowiedni potencjał techniczny potwierdzony wykazem niezbędnego sprzętu i urządzeń zapewniających realizację zamówienia,
c) skierują do wykonania zamówienia następujących specjalistów:
 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
 1 osobę z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie instalacji elektrycznych,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.,
 potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 80.000,00 zł (dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych) w okresie nie wcześniejszym niż jeden miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
albo;
 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 80.000,00 zł. / dla wykonawców zagranicznych wartość podana w innej niż PLN walucie obcej zostanie przeliczona według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego na dzień sporządzenia oferty – Tabela A NBP: kursy średnie walut obcych/
3. Jeżeli Wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunki udziału w postępowaniu,
o których mowa powyżej w ust. 2 pkt a-d, Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia owe warunki, gdy wykaże, że polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który
w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie,
z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do
wykluczenia, zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ.
2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie,
ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenie
potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków. Oświadczenie potwierdza również
brak podstaw do wykluczenia.
3. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym
Wykonawca powołuje się na ich zasoby, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający nie żąda , aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcom, składał w stosunku do nich oświadczenie, że ww.podmioty
nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w terminie 3 dni od
dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 253 ust. 2
ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.85 ust. 1
ustawy p.z.p. (załącznik Nr 7). Wraz ze złożeniem oświadczenia
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 85 ust 2 ustawy
pzp).
5. Zamawiający przekaże wykonawcom oraz zamieści na platformie zakupowej wzór
stosownego oświadczenia.
6. W sytuacji gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ww. oświadczenie składa
każdy z Wykonawców we własnym imieniu. W przypadku gdy ofertę złoży jeden
Wykonawca, - będzie on obligatoryjnie zwolniony z obowiązku złożenia przedmiotowego
oświadczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do
wykluczenia, zgodnie ze wzorem treści przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ.
2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie,
ww. oświadczenia składa każdy z wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenie
potwierdza spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy
z wykonawców wykazuje spełnienie tych warunków. Oświadczenie potwierdza również
brak podstaw do wykluczenia.
3. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu
wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym
Wykonawca powołuje się na ich zasoby, przedstawia zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Zamawiający nie żąda , aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części
zamówienia podwykonawcom, składał w stosunku do nich oświadczenie, że ww.podmioty
nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w terminie 3 dni od
dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 253 ust. 2
ustawy p.z.p., przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art.85 ust. 1
ustawy p.z.p. (załącznik Nr 7). Wraz ze złożeniem oświadczenia
Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą
do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 85 ust 2 ustawy
pzp).
5. Zamawiający przekaże wykonawcom oraz zamieści na platformie zakupowej wzór
stosownego oświadczenia.
6. W sytuacji gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie ww. oświadczenie składa
każdy z Wykonawców we własnym imieniu. W przypadku gdy ofertę złoży jeden
Wykonawca, - będzie on obligatoryjnie zwolniony z obowiązku złożenia przedmiotowego
oświadczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zał ner 10, zła nr 11

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie,
z tym, że żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy terminu realizacji umowy. Termin realizacji umowy ulegnie przesunięciu w wypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku, pandemii) mającej
bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych robót,
d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
e) wydłużenia czasu oczekiwania na uzyskanie pozwoleń lub decyzji administracyjnych i uzgodnień wymaganych dla wykonania umowy, jeżeli łączny czas oczekiwania na pozwolenia i decyzje administracyjne przekroczy łącznie 21 dni.

W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
5. Zgodnie z treścią art. 455 ustawy prawo zamówień publicznych dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy wykonania innych czynnosci nie mających charakteru prac opisanych w pierwotnym obmiarze i kosztrysie ofertowym. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest wystąpienie konieczności wykonania prac adaptacyjnych, które zwiększają walory funkcjonalne, sanitarne, higieniczne, techniczne lub estetyczne obiektów. Ponadto zmiana wykonawcy prac ekonomicznie nie byłaby uzasadniona i powodowałaby niedogodność lub zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Wartość zmiany nie może przekroczyć 10 % wartosci zamówienia określonej w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Informacja o konieczności wykonania ww. robót potwierdzona być musi w protokole robót dodatkowych, zatwierdzonym pisemnie przez, Zamawiającego.
6. W związku z zaistnieniem okoliczności wymienionych w pkt. 5 określona w niniejszej umowie cena, może zostać zmniejszona lub podwyższona. W przypadku podwyższenia ceny umowy jej wysokość każdorazowo powinna być ustalona z Zamawiającym jednak nie może przekraczać 10 % wartości pierwotnej umowy.
7. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, jeżeli wykonał prace o których mowa w pkt. 5 bez uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.
8. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie kluczowej obsady osobowej ekipy remotowej podczas realizacji przedmiotowego zamówienia jeżeli nowo wyznaczona osoba posiadać będzie kwalifikacje odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji warunków zamówienia oraz zaistniałe zmiany będą wywołane okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy .
9. Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy) pod rygorem ich nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-25 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

najniższa cena

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.