Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00408360/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy wiatrołapu w budynku Wydziału Farmaceutycznego WUM, znak sprawy: AEZ/S-138/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy wiatrołapu w budynku Wydziału Farmaceutycznego WUM, znak sprawy: AEZ/S-138/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8266f92-5889-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076365/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Robota polegająca na zaprojektowaniu i budowie: Modernizacja systemu drzwi wejściowych do Wydz. Farmaceutycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-138/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie przebudowy wiatrołapu usytuowanego przy wejściu północnym budynku Wydziału Farmaceutycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przy ulicy Stefana Banacha 1 w Warszawie i wykonanie robót budowlanych, w podziale na etapy:
1) Etap I – opracowanie wielobranżowej Dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy wiatrołapu, zgodnie z założeniami zawartymi w Programie Funkcjonalno-użytkowym, stanowiącymi Załącznik nr 2 do Umowy,
2) Etap II – wykonanie robót budowlano-montażowych, w oparciu o opracowaną Dokumentację projektowo-kosztorysową, o której mowa w pkt 1 wraz z pełnieniem Nadzoru Autorskiego w całym okresie wykonywania robót budowlano-montażowych,
- z zachowaniem terminów określonych w Rozdziale VI SWZ, na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. W ramach przedmiotu Umowy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 (Etap I) Wykonawca wykona:
1) dokumentację projektową architektoniczno-budowlaną;
2) dokumentację techniczną i wykonawczą;
3) przedmiary robót;
4) kosztorysy inwestorskie;
5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
3. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa, o której mowa w ust. 2 powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) normami, zasadami wiedzy technicznej oraz powinna przedstawiać pod względem przyszłej eksploatacji wiatrołapu optymalne rozwiązania funkcjonalno-użytkowe, w tym zgodności z przepisami dotyczącymi dróg i drzwi ewakuacyjnych, dostępności dla osób niepełnosprawnych, konstrukcyjne, materiałowe i kosztowe. W przypadku zgłoszenia wątpliwości Zamawiającego w tym zakresie, udowodnienie, że jest to rozwiązanie zgodne z obowiązującymi przepisami optymalne leżeć będzie po stronie Wykonawcy.
4. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na montażu konstrukcji aluminiowo-szklanej wraz drzwiami przesuwnymi, były wykonywane przez pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, t.j. z póź. zm.), zgodnie z postanowieniami § 7 Projektu umowy (Załącznik nr 4 do SWZ).
5. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w oparciu o art. 131 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 27.09.2023 r. , na platformie zakupowej eZamawiający.
6. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w wizji lokalnej nie będzie podlegała odrzuceniu, w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy.
7. Zgodnie z postanowieniem § 2 Projektu umowy Wykonawca obowiązany jest zawrzeć na własny koszt umowę lub kolejne umowy ubezpieczenia, ustanawiające ochronę ubezpieczeniową od wszelkich szkód majątkowych, w którym Zamawiający będzie współubezpieczonym, które mogą zaistnieć w związku ze zdarzeniami losowymi na terenie prowadzonych robót budowlano-montażowych, a w szczególności polegających na utracie, zniszczeniu lub uszkodzeniu mienia (ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy).
8. Suma gwarancyjna dotycząca ubezpieczenia, o której mowa w ust. 6, nie może być niższa niż kwota brutto, określona w § 13 ust. 2 pkt 2 Projektu umowy (wartość robót budowlanych brutto – Etap II), za jedno i wszystkie zdarzenia oraz umowa ta nie może zawierać wyłączenia odpowiedzialności ponad standardowo określane w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu dokument ubezpieczenia potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia, o której mowa w ust. 6, nie później niż w dniu przekazania terenu robót budowlanych i umowa ta będzie obowiązywała do dnia wykonania przedmiotu Umowy, potwierdzonego Protokołem odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej ofertySEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pracowni" w ramach projektu pn.: "Młody kolejarz i fotograf w podróży do przyszłości - poprawa jakości kształcenia zawodowego w powiecie kutnowskim" - II
- Budowa magazynu na karmę dla żubrów
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1903E na odc. od msc. Zelów do msc. Bujny Księże - dok. projektowo - kosztorysowa
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Remont tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Przedszkola nr 206 przy ul. Franciszkańskiej 7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-38-2025)
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.