Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00374717/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty malarskie w pomieszczeniach znajdujących się w segmentach mieszkalnych w DS„Sarna” w DS„Jelonek” w DS „Rogaś” zlokalizowanych na terenie Osiedla Akademickiego „Przyjaźń” w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Mienia Skarbu Państwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140001459
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Prosta 69
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-838
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmsp@zmsp.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zmsp.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zmsp.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty malarskie w pomieszczeniach znajdujących się w segmentach mieszkalnych w DS„Sarna” w DS„Jelonek” w DS „Rogaś” zlokalizowanych na terenie Osiedla Akademickiego „Przyjaźń” w Warszawie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f32c9b22-3a86-43c7-813b-2d4a0375f1db
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00443582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00085430/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Roboty malarskie w pomieszczeniach znajdujących się w segmentach mieszkalnych w DS„Sarna” w DSt„Jelonek” w DS „Rogaś” zlokalizowanych na terenie Osiedla Akademickiego „Przyjaźń” w Warszawie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00374717
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WNP-025/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty malarskie w pomieszczeniach znajdujących się w segmentach mieszkalnych w Domu Studenta „Sarna” przy ul. Konarskiego 4A, w Domu Studenta „Jelonek” przy ul. Konarskiego 1, w Domu Studenta „Rogaś” przy ul. Konarskiego 3 zlokalizowanych na terenie Osiedla Akademickiego „Przyjaźń” w Warszawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Zarząd Mienia Skarbu Państwa w Warszawie, działając na podstawie art. 260 ust. 2 w związku z art. 266 ustawy z Pzp, informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy Pzp.Uzasadnienie faktyczne: Wykonawca – P.H.U. Magnum Agnieszka Ciupa złożył
w przedmiotowym postępowaniu ofertę. Oferta w dniu 03.09.2025 roku została wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza i informacja ta została przesłana Wykonawcy za pomocą platformy zakupowej, na której prowadzone jest postępowanie o udzielenie zamówienia.
W okresie od dnia 04.09.2025 roku do dnia 11.09.2025 roku Zamawiający trzykrotnie wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów w celu sporządzenia umowy oraz wpłaty należytego zabezpieczenia wykonania umowy, które jest warunkiem jej podpisania oraz
do podpisania umowy.
Ostateczny termin na wniesienie należytego zabezpieczenia umowy oraz podpisania umowy został wyznaczony do dnia 12.09.2025 roku do godziny 10:00.
W wyznaczonym terminie Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz do dnia 12.09.2025 roku do godziny 10:00 nie skontaktował się z Zamawiającym w celu udzielenia informacji co do dalszych zamiarów i czynności, które będą umożliwiały podpisanie umowy na realizację zamówienia. Nie udzielił również informacji, że nie zamierza podpisać umowy na wykonanie zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający uznał, że w/w działanie uniemożliwia podpisanie umowy na realizację zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
W związku z powyższym Zamawiający zgodnie z art. 255 pkt 7 w związku z art. 263 ustawy
Pzp jest zobowiązany do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 668340,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 668340,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup 6 budek wartowniczych na potrzeby ochrony obiektu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





