Ogłoszenie z dnia 2025-09-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dwóch studni głębinowych na ujęciu wody w miejscowości Bełżyce wraz z dostawą agregatu prądotwórczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bełżyce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 3
1.5.2.) Miejscowość: Bełżyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 815162737
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@belzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://belzyce.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dwóch studni głębinowych na ujęciu wody w miejscowości Bełżyce wraz z dostawą agregatu prądotwórczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc8a402c-0b8b-4bfb-ad5b-807c38343592
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040212/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja dwóch studni głębinowych na ujęciu wody w miejscowości Bełżyce wraz z dostawą agregatu prądotwórczego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11808633.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1180863
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 11 i 13 SWZ. Oferty składane za pomocą platformy zakupowej. Wszelką korespondencję Zamawiający zamierza prowadzić za pomocą platformy. W celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia dokumenty oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem platformy i bezpłatnego formularza „wyślij wiadomość do Zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu), przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy poprzez kliknięcie przycisku „wyślij wiadomość do Zamawiającego” oraz pojawienia się komunikatu, że wiadomość została wysłana
do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza awaryjnie komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w rozdziale 22 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Burmistrz Bełżyc (Kierownik Zamawiającego) z siedzibą przy ul. Lubelskiej 3, 24-200 Bełżyce, tel. 81-517-27-28. Inspektorem Ochrony Danych w Urzędzie
Miejskim w Bełżycach jest Pan Robert Gostkowski e-mail: iodo@belzyce.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2025.AK
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na modernizacji dwóch studni głębinowych na ujęciu wody w miejscowości Bełżyce wraz z dostawą agregatu prądotwórczego Zadanie ma na celu poprawienie zdolności do dostarczania wody oraz jakości wody mieszkańcom w mieście i gminie Bełżyce. Inwestycja znajduje się na działce nr 1192 obręb Bełżyc-Rolne ul. Wojska Polskiego 76A. Modernizacja studni głębinowych pozwoli zapewnić ciągłość dostawy wody pitnej w sytuacjach kryzysowych dla mieszkańców. Problem z wydajnością ujęcia powodował w przeszłości spadek ciśnienia w sieci i w przypadku pożaru występuje ryzyko nie zapewnienia odpowiedniej ilości wody dla jednostek straży.
Zakres inwestycji obejmuje poprawę parametrów środka trwałego poprzez:
- Wymianę wyeksploatowanych użytkowanych około 25 lat pomp głębinowych, które nie są wstanie pracować na maksymalnej wydajności. Planowane do zastosowania nowe pompy głębinowe o projektowanej wydajności na poziomie Q = 50 m3/h oraz wysokości podnoszenia H = 55m H2O gwarantować będą wyższą bezawaryjność, pracę w korelacji z zastosowaną automatyką, co wpłynie na bezpieczeństwo w zakresie ciągłości zaopatrzenia w wodę dla mieszkańców.
- Wymianę starych rur tłocznych na nowe. Obecnie eksploatowane rury są skorodowane i powodują dodatkowe zanieczyszczenia pobieranej wody.
- Wymianę głowic studziennych z wyposażeniem oraz starej obudowy betonowej studni na ocieploną kompaktową nadziemną obudowę wraz z układem grzewczym. Lepsze parametry izolacyjne oraz układ grzewczy, zapobiegać będzie przemarzaniu, które powodowały awarie w okresie zimowym. Kompaktowa budowa nadziemna obudowy studni umożliwi łatwiejszy dostęp do urządzeń technicznych zamontowanych do obsługi studni podczas bieżących prac konserwatorskich.
- Zamontowanie automatyki + sterowania, istniejąca automatyka na ujęciu wody nie działa, a zakres jej pracy był mocno ograniczony. Nowe urządzenia sterujące umożliwia zdalne sterowanie pracą studni oraz alarmowanie w sytuacjach takich jak prze-kroczenie poziomu pobierania prądu, spadków wydajności pomp lub przy osiąganiu poziomu sucho biegu.
- Zamontowanie agregatu prądotwórczego o mocy ok. 100kW do ujęcia w celu do-starczania wody w sytuacjach zdarzeń kryzysowych polegających na braku prądu wskutek awarii lub uszkodzeń sieci elektroenergetycznej.
Wymagania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia należy potraktować jako wymagania minimalne. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie asortymentu o wyższej specyfikacji jakościowej, który spełnia pozostałe wymagania określone w dokumentacji technicznej chyba, że Zamawiający wskazał górną i dolną granicę (widełki od – do) parametru.
Wszelkie koszty związane z realizacją wymagań, o których mowa w niniejszej SWZ, w tym koszty pozyskania decyzji, uzgodnień, zabezpieczeniem terenu budowy, utrzymaniem czystości oraz utylizacją odpadów, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt. Szczegóły odnośnie kryteriów oceny ofert zawarte są w rozdziale 17 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wstępne składane wraz z ofertą w zakresie art. 108 ustęp 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - załącznik nr 2 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie SWZ:1. druk oferta wraz z kosztorysem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ
2. wstępne oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 do SWZ
3. pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy)
4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie
wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu (jeżeli dotyczy)
5. informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem zastrzeżenia, (jeżeli dotyczy)
6. uzasadnienie zastosowania innej niż podstawowa stawka podatku VAT (jeżeli dotyczy)
7. oświadczenie o obowiązku podatkowym (jeżeli dotyczy)
8. Oryginał gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium (w formie niepieniężnej), zgodnie z rozdziałem 12 SWZ. W przypadku zapłaty wadium w pieniądzu (przelewem na konto Zamawiającego) nie jest wymagane dołączenie do oferty potwierdzenie wniesienia wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych).Wadium utrzymuje się nieprzerwanie od terminu składania ofert - do dnia upływu terminu związania ofertą. Szczegóły odnośnie wadium zawarte są w rozdziale 12 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Ze względu na ograniczenia ilości znaków, informacje znajdują się w rozdziale 10 SWZ. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich wpostępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wówczas do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. Wspólnicy spółki cywilnej jako Wykonawcy składający ofertę wspólną, na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokumentami, które mogą zastąpić pełnomocnictwo w przypadku s. c. mogą być: - jeżeli umocowanie do
reprezentacji wynika z treści umowy spółki cywilnej - do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej umowy. - jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z uchwały wspólników spółki cywilnej wskazującej osobę / osoby do
reprezentacji spółki - do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej uchwały.
- jeżeli treść oświadczenia np. ofertę, podpisują wszyscy wspólnicy spółki cywilnej, pełnomocnictwo nie musi być dołączone do oferty. W takich przypadkach nie będzie potrzebne odrębne pełnomocnictwo.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w załączniku nr 3 doSWZ - projekt umowy - § 18 zmiany umowy. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
a) możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia
b) zmiana sposobu / zakresu świadczenia przedmiotu umowy
c) możliwość zmiany wynagrodzenia w stosunku do treści umowy i oferty
d) pozostałe zmiany.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-10 13:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma zakupowa
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-10 13:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-10
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wszelkie informacje, które nie znajdują się w ogłoszeniu (w szczególności ze względu na ograniczenia ilości znaków) są dostępne w SWZ.INNE PRZETARGI BEŁŻYCE
- Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 2269L Lublin (ul. Zemborzycka, ul. Osmolicka) - Bychawa."
- Przebudowa budynku kulturalnego w Bełżycach
więcej: przetargi BEŁŻYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w gminie Biała Podlaska: budowa i rozbudowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej - Terebela, Jaźwiny, Cicibór Duży
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





