eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błaszki › Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Błaszki oraz wymiana zbiornika retencyjnego na Stacji Uzdatniania Wody Gruszczyce

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Błaszki oraz wymiana zbiornika retencyjnego na Stacji Uzdatniania Wody Gruszczyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BŁASZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934358

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Niepodległości 13

1.5.2.) Miejscowość: Błaszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-235

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@blaszki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blaszki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.blaszki.pl/procurements/14/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Błaszki oraz wymiana zbiornika retencyjnego na Stacji Uzdatniania Wody Gruszczyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97b266a3-3a71-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002340/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Błaszki w miejscowościach: Woleń, Stok Polski, Romanów, Kije

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.21.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część zamówienia – rozbudowa sieci wodociągowej w msc. Kije
Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Kije dz. nr 431, 434, 435, 436, 193, 388, 188/6, 197, 188/7, 186/1, 458/3, 183, 188/3, 196/1 obręb 23 Kije - Pęczek; zakres prac obejmuje: roboty przygotowawcze i odtworzeniowe, roboty ziemne i roboty montażowe, inwentaryzację geodezyjną, próbę ciśnieniową i dezynfekcję sieci wodociągowej, ocieplenie keramzytem oraz odtworzenie nawierzchni.
5.3. Szczegółowo zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załączniki do SWZ.
5.4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany do oznakowania i utrzymywania na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji a także do jego demontażu po zakończonych robotach, wykonania niezbędnych badań i pomiarów, prowadzenie obsługi geodezyjnej, uporządkowanie terenu oraz wszelkich innych prac nie ujętych w przedmiarze robót a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
5.5. Minimalny okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5.6. Przedmiot umowy musi byś wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz wymogami niniejszej SWZ.
5.7. Prace będące przedmiotem zamówienia wykonane muszą być przy użyciu materiałów i urządzeń własnych.
5.8. W przypadku określenia w dokumentacji nazw własnych wyrobów, producentów, oznaczeń handlowych itp. należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
5.9. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) tj.: roboty określone w przedmiarach robót.
5.12. Zadanie współfinansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego 5.4 ,,Adaptacja do zmian klimatu oraz ograniczenie skutków zagrożeń środowiska” w ramach naboru nr 12/NC/NZ/5.4/2019/POŻYCZKA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 390787,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część zamówienia – rozbudowa sieci wodociągowej w msc., Romanów
Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączem w Romanowie dz. nr 53/2; 54; 55; 56; 69/1; 57; 62; 59; 63/1; 60 obręb Romanów. W ramach budowy przewiduje się następujący zakres robót: - geodezyjne wytyczenie trasy sieci wodociągowej rozdzielczej, ze szczególnym uwzględnieniem granic działek, - wykonanie wykopów poszukiwawczych w celu dokładnego zlokalizowania istniejącej sieci wodociągowej przeznaczonej do rozbudowy oraz w celu lokalizacji innego uzbrojenia podziemnego, - prowadzenie wykopów sprzętem mechanicznym i ręcznie, - ułożenie sieci wodociągowej w wykopach wraz z podsypką i obsypką, - montaż uzbrojenia projektowanej sieci wodociągowej w wykopach – zasuw, kształtek, bloków oporowych oraz dwóch węzłów hydrantowych, - zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu, - wykonanie jednego nowego przyłącza, - usunięcie szkód wywołanych z ewentualnymi kolizjami robót z istniejącym drenażem rolniczym.
5.3. Szczegółowo zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załączniki do SWZ.
5.4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany do oznakowania i utrzymywania na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji a także do jego demontażu po zakończonych robotach, wykonania niezbędnych badań i pomiarów, prowadzenie obsługi geodezyjnej, uporządkowanie terenu oraz wszelkich innych prac nie ujętych w przedmiarze robót a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
5.5. Minimalny okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5.6. Przedmiot umowy musi byś wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkamitechnicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz wymogami niniejszej SWZ.
5.7. Prace będące przedmiotem zamówienia wykonane muszą być przy użyciu materiałów i urządzeń własnych.
5.8. W przypadku określenia w dokumentacji nazw własnych wyrobów, producentów, oznaczeń handlowych itp. należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
5.9. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) tj.: roboty określone w przedmiarach robót.
5.12. Zadanie współfinansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego 5.4 ,,Adaptacja do zmian klimatu oraz ograniczenie skutków zagrożeń środowiska” w ramach naboru nr 12/NC/NZ/5.4/2019/POŻYCZKA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 299339,17 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III część zamówienia – rozbudowa sieci wodociągowej w msc. Woleń
Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Stoku Polskim dz. nr 164; 162/1; 55; 81; 57 obręb Stok Polski. W ramach budowy przewiduje się następujący zakres robót: - geodezyjne wytyczenie trasy sieci wodociągowej rozdzielczej, ze szczególnym uwzględnieniem granic działek, - wykonanie wykopów poszukiwawczych w celu dokładnego zlokalizowania istniejącej sieci wodociągowej przeznaczonej do rozbudowy oraz w celu lokalizacji innego uzbrojenia podziemnego, - wykonanie przewiertu horyzontalnego pod istniejącym przepustem drogowym rurami PE100-RC, - prowadzenie wykopów sprzętem mechanicznym i ręcznie, - ułożenie sieci wodociągowej PCV w wykopach wraz z podsypką i obsypką, - montaż uzbrojenia projektowanej sieci wodociągowej w wykopach – zasuw, zaworu odpowietrzającego, opasek, kształtek, bloków oporowych oraz czterech węzłów hydrantowych, - zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu, - przywróceniu do stanu pierwotnego uszkodzonej infrastruktury drogowej, t.j. nawierzchni ziemnej nieutwardzonej drogi gminnej.
5.3. Szczegółowo zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załączniki do SWZ.
5.4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany do oznakowania i utrzymywania na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji a także do jego demontażu po zakończonych robotach, wykonania niezbędnych badań i pomiarów, prowadzenie obsługi geodezyjnej, uporządkowanie terenu oraz wszelkich innych prac nie ujętych w przedmiarze robót a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
5.5. Minimalny okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5.6. Przedmiot umowy musi byś wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkamitechnicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz wymogami niniejszej SWZ.
5.7. Prace będące przedmiotem zamówienia wykonane muszą być przy użyciu materiałów i urządzeń własnych.
5.8. W przypadku określenia w dokumentacji nazw własnych wyrobów, producentów, oznaczeń handlowych itp. należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
5.9. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) tj.: roboty określone w przedmiarach robót.
5.12. Zadanie współfinansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego 5.4 ,,Adaptacja do zmian klimatu oraz ograniczenie skutków zagrożeń środowiska” w ramach naboru nr 12/NC/NZ/5.4/2019/POŻYCZKA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 374741,12 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV część zamówienia – rozbudowa sieci wodociągowej w msc. Stok Polski
Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w Woleniu dz. nr 26; 61; 66 obręb Maciszewice. W ramach budowy przewiduje się następujący zakres robót: - geodezyjne wytyczenie trasy sieci wodociągowej rozdzielczej, ze szczególnym uwzględnieniem granic działek, - wykonanie wykopów poszukiwawczych w celu dokładnego zlokalizowania istniejącej sieci wodociągowej przeznaczonej do rozbudowy oraz w celu lokalizacji innego uzbrojenia podziemnego, - wykonanie przecisku pod istniejącym przepustem drogowym, montaż stalowej rury osłonowej, - prowadzenie wykopów sprzętem mechanicznym i ręcznie, - ułożenie sieci wodociągowej w wykopach wraz z podsypką i obsypką, - montaż uzbrojenia projektowanej sieci wodociągowej w wykopach – zasuw, opasek, kształtek, bloków oporowych oraz trzech węzłów hydrantowych, - zasypanie wykopów wraz z zagęszczeniem gruntu, - przywrócenie do stanu pierwotnego uszkodzonej infrastruktury drogowej, t.j. tłuczniowej nawierzchni drogi gminnej
5.3. Szczegółowo zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załączniki do SWZ.
5.4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany do oznakowania i utrzymywania na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji a także do jego demontażu po zakończonych robotach, wykonania niezbędnych badań i pomiarów, prowadzenie obsługi geodezyjnej, uporządkowanie terenu oraz wszelkich innych prac nie ujętych w przedmiarze robót a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
5.5. Minimalny okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5.6. Przedmiot umowy musi byś wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkamitechnicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz wymogami niniejszej SWZ.
5.7. Prace będące przedmiotem zamówienia wykonane muszą być przy użyciu materiałów i urządzeń własnych.
5.8. W przypadku określenia w dokumentacji nazw własnych wyrobów, producentów, oznaczeń handlowych itp. należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
5.9. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) tj.: roboty określone w przedmiarach robót.
5.12. Zadanie współfinansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego 5.4 ,,Adaptacja do zmian klimatu oraz ograniczenie skutków zagrożeń środowiska” w ramach naboru nr 12/NC/NZ/5.4/2019/POŻYCZKA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 665200,43 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V część zamówienia – wymiana zbiornika retencyjnego na SUW Gruszczyce
w ramach inwestycji realizowana będzie w stacji uzdatniania wody w Gruszczycach wymiana stalowego zbiornika retencyjnego o objętości 150 m3.

5.3. Szczegółowo zakres robót określają: dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz STWiOR stanowiące załączniki do SWZ.
5.4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany do oznakowania i utrzymywania na własny koszt oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji a także do jego demontażu po zakończonych robotach, wykonania niezbędnych badań i pomiarów, prowadzenie obsługi geodezyjnej, uporządkowanie terenu oraz wszelkich innych prac nie ujętych w przedmiarze robót a koniecznych do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.
5.5. Minimalny okres gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Długość okresu gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.
5.6. Przedmiot umowy musi byś wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkamitechnicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz wymogami niniejszej SWZ.
5.7. Prace będące przedmiotem zamówienia wykonane muszą być przy użyciu materiałów i urządzeń własnych.
5.8. W przypadku określenia w dokumentacji nazw własnych wyrobów, producentów, oznaczeń handlowych itp. należy traktować je jako przykładowe i zastosować materiały równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
5.9. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) tj.: roboty określone w przedmiarach robót.
5.12. Zadanie współfinansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego 5.4 ,,Adaptacja do zmian klimatu oraz ograniczenie skutków zagrożeń środowiska” w ramach naboru nr 12/NC/NZ/5.4/2019/POŻYCZKA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 292670,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412621,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478333,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412621,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.U.H ,, JAN - POL" s.c. Mróz J., Więckowski J., Brych E., Mierzejewska M

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.U.H ,, JAN - POL" s.c. Mróz J., Więckowski J., Brych E., Mierzejewska M

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8290005664

7.3.3) Ulica: ul. Łaska 58A

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412621,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163317,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234232,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163317,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.U.H. JAN - POL s.c Mróz Jan, Więckowski Jan, Brych Ewa, Mierzejewska Magdalena

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Mróz Jan, Więckowski Jan, Brych Ewa, Mierzejewska Magdalena

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8290005664

7.3.3) Ulica: ul. Łaska 58A

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16331723 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205029,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240996,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205029,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.U.H ,, JAN - POL" s.c. Mróz J., Więckowski J., Brych E., Mierzejewska M

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.U.H ,, JAN - POL" s.c. Mróz J., Więckowski J., Brych E., Mierzejewska M

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8290005664

7.3.3) Ulica: ul. Łaska 58A

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20502941 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262153,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 337766,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262153,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.U.H JAN-POL s.c Mróz J., WIęckowski J., Brych E., Mierzejewska M

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.U.H JAN-POL s.c Mróz J., WIęckowski J., Brych E., Mierzejewska M

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8290005664

7.3.3) Ulica: ul. Łaska 58A

7.3.4) Miejscowość: Zduńska Wola

7.3.5) Kod pocztowy: 98-220

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26215360 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344166,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 491388,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 344166,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U. PRO -MET H. Kobusiński i wspólnicy Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6210003290

7.3.3) Ulica: ul. Borecka 29a

7.3.4) Miejscowość: Koźmin Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-720

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 344166,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.