Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00350102/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743479
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rzepnikowskiego 9A
1.5.2.) Miejscowość: Lubawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-260
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad-miasta@lubawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lubawa.bip-wm.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e5e4e8d-34ed-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009694/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogowym ulic miejskich w Lubawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00350102/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81074,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są bieżące remonty dróg, chodników i oznakowania w pasie drogo-wym ulic miejskich w mieście Lubawa w 2022 roku- zamówienie uzupełniające. Wykaz ulic ob-jętych pracami będącymi przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. Szczegóło-wy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Specyfikacji Wa-runków Zamawiania, SST i przedmiarach (załącznik nr 7 do SWZ), oraz wzorze umowy wraz załącznikami.
2. Zamawiający w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót określił standardy jakościo-we, które odnoszą się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
3. Zakres prac obejmuje remonty w zakresie:
1) Drogi gruntowe (utwardzone i nieutwardzone):
a) profilowanie i naprawa za pomocą równiarki i walca gumowego,
b) profilowanie i naprawa za pomocą koparki,
c) remonty nawierzchni tłuczniem drogowym,
2) Drogi o nawierzchni asfaltowej i betonowej:
a) remonty ulic masą asfaltową na gorąco z wycinaniem asfaltu wraz z zawałowaniem wal-cem stalowym,
b) remonty ulic masą asfaltową na zimno z wycinaniem asfaltu wraz z zawałowaniem wal-cem stalowym,
c) remonty ulic masą asfaltową na gorąco bez wycinania asfaltu wraz z zawałowaniem wal-cem stalowym,
d) remonty ulic masą asfaltową na zimno bez wycinania asfaltu wraz z zawałowaniem wal-cem stalowym,
e) przełożenie nawierzchni jezdni z kostki kamiennej,
f) remonty ulic mieszanką betonową,
g) wymiana krawężników drogowych,
h) układanie płyt drogowych,
i) kucie betonu,
j) plantowanie powierzchni pobocza.
3) Chodniki:
a) układanie chodnika z kostki pol-bruk, wraz z obrzeżem chodnikowym,
b) układanie chodnika z płyt chodnikowych, wraz z obrzeżem chodnikowym,
c) przełożenie chodnika z płyt betonowych,
d) przełożenie chodnika z kostki pol-bruk,
e) przełożenie chodnika z płyt kamiennych,
f) przełożenie chodnika z kostki kamiennej,
g) przełożenie chodnika z trylinki,
h) przełożenie obrzeży betonowych.
4) Oznakowanie pionowe dróg:
a) prostowanie znaków drogowych,
b) ustawianie nowego oznakowania pionowego.
5) Oznakowanie poziome dróg - malowanie oznakowania poziomego na jezdni.
6) Inne roboty związane z pasem drogowym:
a) regulacja studzienek kanalizacyjnych,
b) oczyszczenie wpustów ulicznych.
4. Wykonawca ma obowiązek co najmniej raz w miesiącu dokonać przeglądu stanu technicznego oznakowania pionowego, chodników i dróg w mieście, zgodnie z wykazem ulic (załącznik nr 8 do SWZ). W razie stwierdzenia nieprawidłowości, Wykonawca informuje o tym Zamawiające-go.
5. Wykonawca wykonuje prace oraz kupuje nowe oznakowanie w uzgodnieniu i na pisemne zlece-nie Zamawiającego.
6. Wykonawca wykonuje prace na każde zlecenie Zamawiającego, w terminie nie dłuższym niż ustalony z Zamawiającym, przy czym termin wykonania napraw na zgłoszenie awaryjne ustalony zostanie zgodnie z ofertą wykonawcy. Zlecenie napraw awaryjnych następuje w formie telein-formatycznej (telefon, faks, e-mail).
7. Wykonawca zobowiązany jest dysponować wolnym placem o powierzchni min. 300m2 na prze-chowywanie ewentualnych materiałów rozbiórkowych Zamawiającego (płyty chodnikowe, kostka betonowa, krawężniki betonowe, obrzeża chodnikowe itp.) oraz budynek gospodarczy na przechowywanie materiałów Zamawiającego (znaków pionowych, zapór drogowych itp.).
8. Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w innych dokumentach Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji tech-nicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
9. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy). Wykonawca w ofercie musi udowodnić, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115405,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115405,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115405,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Musa Alicja Musiał Tadeusz Musiał Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7440004098
7.3.4) Miejscowość: Targowisko Dolne
7.3.5) Kod pocztowy: 14-260
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MUSA" ALICJA MUSIAŁ, TADEUSZ MUSIAŁ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"MUSA" ALICJA MUSIAŁ, TADEUSZ MUSIAŁ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11540598 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Wykonanie rozbudowy ul. Ślusarskiego i ul. Pułaskiego do Ronda Polskiego Państwa Podziemnego w Otwocku w Gminie Otwock zgodnie z załączoną dokumentacją do postępowania przetargowego (...)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.