eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cybinka › Remont osady leśniczówki ds. szkółkarskich w Uradzie- IV postępowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont osady leśniczówki ds. szkółkarskich w Uradzie- IV postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Cybinka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970039927

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 43

1.5.2.) Miejscowość: Cybinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-108

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 391 13 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cybinka@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-cybinka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-702ee1ff-3f1f-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont osady leśniczówki ds. szkółkarskich w Uradzie- IV postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-702ee1ff-3f1f-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00072736/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont osady leśniczówki Leśniczego ds. Szkółkarskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00371112/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SAZ.270.92.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 401845,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącego budynku mieszkalnego leśniczówki oraz zagospodarowanie terenu wokół budynku.
W zakres prac remontowych budynku wchodzi m.in.:
- zerwanie starego i położenie nowego tynku elewacyjnego wraz z warstwą zbrojną,
- wykucie otworu okiennego i montaż stolarki okiennej,
- wykucie otworu drzwiowego i montaż stolarki drzwiowej,
- wyburzenie ścian wewnętrznych,
- zamurowanie otworów drzwiowych,
- przygotowanie powierzchni i malowanie tynków wewnętrznych,
- wymiana okładzin ściennych,
- wymiana posadzek (panele podłogowe, płytki gres), wraz z wyrównaniem nierówności,
- demontaż starej i montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie schodów żelbetowych, wejściowych,
- wymiana wewnętrznych schodów drewnianych,
Zakres remontu obejmuje także prace z zakresu instalacji:
- ciepłej i zimnej wody- wykonanie nowej instalacji z włączeniem do istniejącej,
- kanalizacji sanitarnej- wykonanie nowej kanalizacji z włączeniem do istniejącej,
- centralnego ogrzewania- zmiana strony zasilania grzejnika, regulacja całego układu,
- elektryczna- wykonanie nowej instalacji,
- kotłownia- wykonanie w miejscu istniejącej, nowej kotłowni na opał stały.
W zakres prac związanych z zagospodarowaniem terenu wokół budynku wchodzi m.in.:
-wymiana paneli ogrodzeniowych drewnianych,
-demontaż i montaż nowego ogrodzenia z siatki,
-wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki brukowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 13 – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ),

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 428004,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 428004,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 428004,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Załad Produkcyjno-Budowlany KARBUD Krzysztof Karoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970348427

7.3.3) Ulica: Gubińska 31

7.3.4) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-600

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 428004,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.