Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00356146/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Snopkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jastków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Jastków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-002
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 50 20 425
1.5.8.) Numer faksu: przetargi@jastkow.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jastkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4834357b-accd-4a05-aa0f-0b11594d8fcd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie i dostarczenie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Snopkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4834357b-accd-4a05-aa0f-0b11594d8fcd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041106/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie i dostarczenie posiłków do Przedszkola w Snopkowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00356146
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.18.2024.CT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 356123,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostarczanie posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola w Snopkowie - sukcesywne świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków dla maksymalnie 115 dzieci w wieku przedszkolnym, 3-6 lat, uczęszczających do Przedszkola w Snopkowie, Snopków ul. Parkowa 19, 21-002 Jastków, w roku szkolnym 2025/2026 w okresie od 01 września 2025 roku do 30 czerwca 2026 roku oraz 75 dzieci od 01 lipca 2026 roku do 31 lipca 2026 roku z wyłączeniem okresu przerw świątecznych i dni ustawowo wolnych od pracy/nauki oraz z wyłączeniem dni zgłoszonych wcześniej absencji dzieci.
1. Posiłki Wykonawca dostarczać będzie własnym transportem, w specjalistycznych naczyniach gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw i spełniających odpowiednie normy sanitarne.
2. Wykonawca odpowiada za transport pożywienia zgodnie z wymaganiami sanitarnymi dotyczącymi żywności i żywienia w placówkach przedszkolnych.
3. Posiłki dla dzieci powinny być dostarczone dwukrotnie przez Wykonawcę:
- śniadanie w godzinach: 7.30 - 8.00 w porze śniadania;
- dwudaniowy obiad i podwieczorek w godzinach 10:30 – 11:00 w porze obiadu.
4. Informacja o ilości posiłków na dany dzień do przygotowania i dostarczenia będzie składana przez Zamawiającego do Wykonawcy do godziny 15:00 poprzedniego dnia roboczego.
5. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 5 dni (1 tydzień) i dostarczany Zamawiającemu do wcześniejszego zatwierdzenia, najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem jego obowiązywania. Wszelkie zmiany w jadłospisie sugerowane przez Zamawiającego będą wiążące dla Wykonawcy.
6. Pięciodniowy jadłospis dla dzieci przedszkolnych w wieku 3 - 6 lat obejmuje całodzienne wyżywienie w tym:
1) Śniadanie;
2) Dwudaniowy obiad, w tym zupa i drugie danie (przykładowo):
a. danie mięsne z mięsa niemielonego /min. 80g/ (np. filet z kurczaka lub indyka, sztuka mięsa, kotlet schabowy itp.) z surówką /min. 100g/ i ziemniakami (kaszą, makaronem, kluskami, ryżem itp.) /min. 100g/ 2 x w tygodniu,
b. danie mięsne z mięsa mielonego lub przetworzonego /min. 80g/ (np. kotlet mielony, pulpety, gulasz itp.) z surówką /min. 100g/ i ziemniakami (kaszą, makaronem kluskami, ryżem itp. /min. 100g/ 1 x w tygodniu,
c. ryba /min.80g/ z surówką /min. 100g/ i ziemniakami (kaszą, makaronem, kluskami, ryżem itp.) /min. 100g/ 1 x w tygodniu,
d. danie mączne lub jarskie /min. 200g/ 1 x w tygodniu (zalecany piątek);
3) Podwieczorek w formie możliwej do rozdania do domu (np. owoce, wyroby mleczne, pełnoziarniste batony lub ciastka itp.)
7. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, z uwzględnieniem sezonowych warzyw i owoców oraz bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP oraz przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016 r. Poz. 1154). Posiłki muszą spełniać wymogi żywienia zalecane przez Instytut Matki i Dziecka dla dzieci w wieku od 3 - 6 lat. Posiłki nie mogą być przygotowywane z półproduktów, konserw, preparatów zastępczych.
8. Posiłki nie mogą być wykonane z produktów typu instant (np. zupy w proszku, sosy w proszku itp.) oraz produktów gotowych (np. mrożone pierogi itp.).
9. Posiłki mają być przygotowane zgodnie z procedurami niezbędnymi do zapewnienia bezpieczeństwa żywności i żywienia z uwzględnieniem zapisów określonych w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj.: Dz.U. z 2020 r., poz. 2021 z późn. Zm.) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. 2016 r., poz. 1154).
10. Przygotowania i udostępnienia do wglądu w trakcie realizacji usługi Informacji o alergenach i produktach powodujących nietolerancje pokarmowe (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności).
11. Wykonawca składa ofertę na formularzu ofertowym, w załączniku wzór, podsumowując całkowity koszt przygotowania i transportu posiłków na 1 dzień na 1 osobę oraz tzw. „wsadu do kotła” czyli produktów do przygotowania posiłków.
12. Do obowiązków Wykonawcy realizowanych za pomocą personelu własnego należy:
a) transport posiłków z miejsca ich przygotowania do siedziby Zamawiającego: Przedszkole w Snopkowie Snopków ul. Parkowa 19, 21-002 Jastków i ponoszenie z tego tytułu wszelkich kosztów, a także zapewnienie odpowiedniego środka transportu i przedłożenie Zamawiającemu stosownych dokumentów zaświadczających spełnianie przez ten środek transportu warunków sanitarnych do przewozu posiłków w ramach cateringu,
b) dostarczania posiłków w pojemnikach termicznych, termoizolacyjnych zapewniających utrzymanie temperatury, czystych, estetycznych, spełniających normy higieniczne, sanitarne, zapewniania wystarczającej ilości serwetek papierowych min. 2szt. dziennie do każdej porcji posiłku o wymiarach min. 15x15 cm.
c) Zapewnianie ilości posiłków zgodną z zapotrzebowaniem złożonym na dany dzień przez Zamawiającego. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o ostatecznej ilości posiłków najpóźniej do godziny 15:00 poprzedniego dnia roboczego składając stosowne zamówienie telefonicznie/sms.
d) Przygotowywania posiłków zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 594 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy i zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 852/2004/WE z dnia 29.04.2004 r. w sprawie higieny żywności i żywienia (Dz. U. UE L139 z dnia 30.04.2004r.) oraz zgodnie z polskimi normami żywieniowymi dla dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
13. Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo dostępu do wszystkich atestów na surowce, urządzenia, sprzęt, naczynia, opakowania transportowe wykorzystywane w procesie przygotowywania i transportu posiłków.
14. Odbiór pudełek i odpadów/resztek żywieniowych z poprzedniego dnia.
15. Dokonywanie comiesięcznych rozliczeń z Zamawiającym za dostarczone posiłki
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FUDEKO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010252178
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376119,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-09-01 do 2026-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI JASTKÓW
więcej: przetargi JASTKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2026.
- Sukcesywna usługa cateringowa dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 5 w Lublinie w roku 2026
- przygotowania i dostarczenia posiłków dla dzieci i młodzieży Ośrodka Wspomagania Rodziny w Kobylnicy i Ośrodka Wspomagania Rodziny nr 2 w Jasinie
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie wyżywienia w PID KWP w Szczecinie i PdOZ KMP w Szczecinie, zakwaterowania i wyżywienia funkcj. - terminal LNG
- Świadczenie usług cateringowych dla osób objętych wsparciem Centrum Usług Społecznych w Łaziskach Górnych
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Wydział Rozwoju Kompetencji w Szczecinie i Oddział ZUS w Szczecinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





