eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › "Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną, przebudowa dróg gminnych w 9 miejscowościach, wykonanie zasuw wodociągowych oraz zakup wodomierzy"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną, przebudowa dróg gminnych w 9 miejscowościach, wykonanie zasuw wodociągowych oraz zakup wodomierzy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną, przebudowa dróg gminnych w 9 miejscowościach, wykonanie zasuw wodociągowych oraz zakup wodomierzy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-660459b4-13db-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441358

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015041/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Rozbudowa szkoły podstawowej o salę gimnastyczną, przebudowa dróg gminnych w 9 miejscowościach, wykonanie zasuw wodociągowych oraz zakup wodomierzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00292688/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIN.ZP.271.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 16319789,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Słopcu o salę gimnastyczną z pełnym zapleczem sanitarno–szatniowym
Zakres zamówienia obejmuje: rozbudowę Szkoły Podstawowej w Słopcu o salę gimnastyczną z pełnym zapleczem sanitarno–szatniowym oraz niezbędnymi pomieszczeniami dodatkowymi i instalacjami wraz z zagospodarowaniem terenu wokół budynku.

SŁOPIEC 12, DZIAŁKA NR 223/4, OBRĘB 260405_5.0013 SŁOPIEC, 26-021 DALESZYCE, GMINA DALESZYCE;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 6263876,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Szczecno dz. nr 354 w km.0+000 do km. 0+430 oraz km. 1+770 do km. 2+020
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Redukcja korony drzew, karczowanie gęstych krzaków
3) Roboty ziemne wykonywane koparkami ( rów )
4) Mechaniczne ścinanie poboczy
5) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
6) Mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
7) Wzmocnienie istniejącej podbudowy kruszywem
8) Podbudowa z piasku stabilizowanego cementem
9) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
10) Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
11) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
12) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
13) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
14) Ustawienie znaków drogowych
15) Montaż przepustów wraz z przyczółkami
16) Ścinanie poboczy
17) Utwardzenie poboczy
18) Wykonanie nasypów pod pobocza. Ziemia z dowozu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1054027,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Przebudowa drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 2/2 i 5/20 w msc. Widełki tzw. Łukawa
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Wycinka drzew, karczowanie gęstych krzaków
3) Mechaniczne usunięcie warstwy humusu
4) Rozbiórka istniejącej podbudowy
5) Zabezpieczenie istniejącej sieci wodociągowej rurami osłonowymi
6) Wykonanie podbudowy z kruszywa
7) Wykonanie warstwy mrozoochronnej z gruntu stabilizowanego cementem
8) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
9) Mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
10) Wykonanie pobocza z kruszywa o wysokiej wodoprzepuszczalności
11) Ustawienie krawężników betonowych
12) Skropienie warstw emulsją
13) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
14) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
15) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
16) Ustawienie znaków drogowych
17) Umocnienie skarp płytami ażurowymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 602103,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Budowa drogi wewnętrznej KDW2 w msc. Mójcza gm. Daleszyce
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Przycięcie gałęzi drzew i krzewów kolidujących ze skrajnią wraz z wywozem
3) Zdjęcie warstwy humusu
4) Rozebranie warstw utwardzeń z kruszywa
5) Rozebranie nawierzchni z kostki, obrzeży betonowych, krawężników betonowych
6) Przestawienie słupka lokalizacyjnego na sieci gazowej wraz z montażem nowych tabliczek wskazujących odległość sieci
7) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
8) Mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne
9) Ława pod krawężniki betonowe
10) Montaż krawężników betonowych oraz obrzeży
11) Warstwa mrozoochronna z mieszanki związanej cementem
12) Warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa
13) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
14) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
15) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza)
16) Ściek przykrawężnikowy z kostki
17) Nawierzchnia zjazdów z kostki betonowej
18) Ręczne plantowanie powierzchni gruntu wraz z humusowaniem i obsianiem trawą
19) Umocnienie skarpy płytami ażurowymi betonowymi z wypełnieniem spoin
20) Ustawienie znaków drogowych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu
21) Regulacja wysokościowa studzienek kanalizacji sanitarnej z wymianą włazów na nowe
22) Regulacja pionowa hydrantów, zaworów wodociągowych i gazociągowych z wymianą nakryw na nowe
23) Zabezpieczenie kabli energetycznych rurą osłonową wraz z odkopaniem przewodów, montażem rur, odtworzeniem oznakowania taśmą, zasypką wykopu i zagęszczeniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 522179,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 5: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Marzysz dz. nr ewid. 204
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Mechaniczne karczowanie pni oraz gęstych krzaków
3) Roboty ziemne wykonywane koparkami
4) Regulacja studzienek kanalizacyjnych
5) Regulacja zasuw wodociągowych
6) Wykonanie podbudowy z kruszywa
7) Mechaniczne ścinanie poboczy
8) Wzmocnienie istniejącej podbudowy z kruszywa warstwą kruszywa niezwiązanego
9) Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
10) Wykonanie warstwy wiążącej z masy mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca
11) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
12) Wykonanie nasypów pod pobocza (ziemia z dowozu)
13) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
14) Ścinanie poboczy
15) Utwardzenie poboczy
16) Wykonanie nasypów pod pobocza. Ziemia z dowozu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 365847,84 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 6: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Słopiec dz. nr ewid. 755 i 761 w km 0+000 do km 0+088 i km 0+122 do km 0+285
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Roboty ziemne wykonywane koparkami
3) Regulacja zasuw wodociągowych
4) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych
5) Demontaż hydrantu nadziemnego
6) Mechaniczne ścinanie poboczy
7) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
8) Podbudowa z piasku stabilizowanego cementem
9) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
10) Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
11) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
12) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
13) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
14) Ustawienie znaków drogowych
15) Montaż hydrantu pożarowego
16) Umocnienie skarp ażurami
17) Humusowanie za poboczem wraz z obsianiem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 454392,44 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 7: Przebudowa drogi wewnętrznej w msc. Niwy dz. nr ewid. 384 w km. 0+000 do km. 0+376
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Roboty ziemne wykonywane koparkami
3) Regulacja zasuw wodociągowych
4) Mechaniczne ścinanie poboczy
5) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
6) Warstwa odsączająca z piasku
7) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
8) Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
9) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
10) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
11) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
12) Ustawienie znaków drogowych D-46 i D-47
13) Humusowanie za poboczem wraz z obsianiem
14) Wykonanie przepustu pod drogą
15) Ułożenie krawężnika

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 322442,49 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 8: Remont drogi gminnej nr 319011T w msc. Daleszyce ul. Zagórze dz. nr 177 i 178 w km. 0+000 do 1+128

Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Roboty ziemne wykonywane koparkami
3) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
4) Warstwy odsączające z pisku
5) Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
6) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy mineralno-bitumicznej
7) Ułożenie siatki przeciwspękaniowej
8) Skropienie emulsją podbudowy przed ułożeniem warstwy asfaltowej
9) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
10) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
11) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)
12) Ułożenie korytek betonowych
13) Montaż blach ryflowanych do korytek na zjazdach
14) Wykonanie nasypów pod pobocza
15) Ustawienie znaków drogowych zgodnie z załączonym projektem stałej organizacji ruchu.
16) Humusowanie za poboczem wraz z obsianiem

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

4.5.5.) Wartość części: 1141975,76 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 9: Budowa drogi gminnej w msc. Brzechów wzdłuż rowu
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
3) Rozbiórka przepustów i murków czołowych
4) Wykonanie wykopów oraz nasypów
5) Wywóz nadmiaru ziemi wraz z utylizacją
6) Wykonanie warstwy gruntu stabilizowanego cementem
7) Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego
8) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego
9) Ułożenie cieku korytkowego na ławie betonowej z oporem
10) Ułożenie cieku korytkowego z pokrywą na ławie betonowej
11) Ułożenie korytka na podsypce cementowo-piaskowej
12) Ułożenie płyt ażurowych oraz płyt chodnikowych
13) Wykonanie palisadki z elementów prefabrykowanych
14) Wykonanie przepustów pod zjazdami wraz ze ściankami czołowymi
15) Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego
16) Montaż lampy hybrydowej
17) Wykonanie poboczy z tłucznia kamiennego
18) Humusowanie z obsianiem skarp i terenów płaskich

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 3580399,95 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 10: Remont drogi gminnej nr 319004T w msc. Borków dz. nr ewid. 375/1
Zakres robót przewidzianych do wykonania:
1) Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna + operat geodezyjny powykonawczy
2) Ścinanie drzew + karczowanie pni
3) Roboty ziemne wykonywane koparkami
4) Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej
5) Regulacja pionowa studzienek oraz zaworów
6) Ścinanie poboczy
7) Renowacja spękanej nawierzchni siatką wzmacniającą
8) Frezowanie nawierzchni
9) Warstwa wyrównawcza z masy mineralno-asfaltowej
10) Skropienie emulsją przed ułożeniem warstwy asfaltowej
11) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa wiążąca
12) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych- warstwa ścieralna
13) Układanie chodników z kostki betonowej oraz krawężniki i obrzeża (przebruk zjazdów)
14) Oznakowanie pionowe i poziome zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu
15) Nawierzchnia z kruszywa (pobocza, zjazdy)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1239801,03 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 11: Budowa punktów pomiarowych oraz modernizacja węzłów wodociągowych na terenie Gminy Daleszyce
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pięciu punktów pomiarowych wraz
z infrastrukturą odcinającą oraz zasuwami sieciowymi na strefach kontroli przepływu na sieci wodociągowej w msc Daleszyce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

38421000-2 - Urządzenia do pomiaru przepływu

32260000-3 - Urządzenia do przesyłu danych

51200000-4 - Usługi instalowania urządzeń do mierzenia, kontroli, badania i nawigacji

4.5.5.) Wartość części: 252035,70 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 12: Dostawa i montaż wodomierzy wraz z mobilnym systemem do zdalnego odczytu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 800 szt. wodomierzy wraz z mobilnym systemem zdalnego odczytu wraz ze skonfigurowaniem, wdrożeniem i szkoleniem pracowników wskazanych przez Zamawiającego z systemu zdalnego ich odczytu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

4.5.5.) Wartość części: 520707,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5380000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6841315,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5380000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Instalacyjno – Budowlane KOMPENS Ignacy Majewski Kielce

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-168-33-08

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-677

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5380000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 374728,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 374728,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 374728,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374728,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388357,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487473,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 388357,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA „LECH” Leszek Pióro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-137-98-81

7.3.4) Miejscowość: Górno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-008

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 388357,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 571411,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 571411,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 571411,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 571411,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185801,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185801,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185801,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185801,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264702,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291939,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264702,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 264702,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254092,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291839,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254092,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254092,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 441171,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 441171,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 441171,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 441171,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2680431,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2708616,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2680431,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA „LECH” Leszek Pióro

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 657-137-98-81

7.3.4) Miejscowość: Górno

7.3.5) Kod pocztowy: 26-008

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2680431,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500794,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500794,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500794,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "Fart" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657-23-86-943

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-116

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500794,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na Część nr 11 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie na część 11 unieważniono.

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na Część nr 12 nie złożono żadnej oferty, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 1 ustawy postępowanie na część 12 unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.