Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00363778/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-26
- 2022/BZP 00384926/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-10
- 2023/BZP 00320147/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Projekt i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy max 50 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą przyłączeniową dla budynku PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, ul. M. Dąbrowskiej 8.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koninie
1.3.) Oddział zamawiającego: PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310018543
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marii Dąbrowskiej 8
1.5.2.) Miejscowość: Konin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 632428276
1.5.8.) Numer faksu: 632428224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgkim.konin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy max 50 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą przyłączeniową dla budynku PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, ul. M. Dąbrowskiej 8.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e74a9683-3d7b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060415/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Projekt i budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy max 50 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą przyłączeniową dla budynku PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, ul. M. Dąbrowskiej 8.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 235800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest/są usługa*, dostawa*, roboty budowlane* w zakresie: Opracowania dokumentacji projektowej, dostawy i budowy instalacji fotowoltaicznej o mocy w przedziale 45 - 50 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą przyłączeniową dla budynku PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, ul. M. Dąbrowskiej 8. Lokalizacja instalacji - dach budynku wiaty samochodowej.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do:
1. wykonania kompletnej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) do montażu instalacji fotowoltaicznej i infrastruktury przyłączeniowej,
2. opracowania oceny technicznej budynku wiaty samochodowej pod kątem wytrzymałości po dokonaniu dodatkowego obciążenia dachu,
3. uzgodnienie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1, z rzeczoznawcą ppoż. oraz operatorem sieci dystrybucyjnej o przyłączenie instalacji,
4. wykonanie dostawy, montaż instalacji fotowoltaicznej i infrastruktury przyłączeniowej, zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego i zasady wiedzy technicznej,
5. uruchomienie instalacji,
6. wykonanie dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej i infrastruktury przyłączeniowej i złożenie u właściwego operatora sieci energetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45223810-7 - Konstrukcje gotowe
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227550,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN-STAL PROJEKT Arleta Łechtańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 665-264-37-44
7.3.3) Ulica: Izabelin 2
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-510
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sun -Stal Projekt ARLETA ŁECHTAŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
Sun -Stal Projekt ARLETA ŁECHTAŃSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22755000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-09INNE PRZETARGI Z KONINA
- Mechaniczne wykaszanie traw i chwastów z poboczy dróg na terenie Powiatu Konińskiego - I koszenie
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej (zamówienie podzielone na 13 części)
- Wykonanie usługi badania powiązań sfery B+R i IOB z przedsiębiorstwami oraz opracowania Planu rozwoju sieci powiązań sfery B+R i IOB z przedsiębiorcami celem osiągnięcia neutralności klimatycznej
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Dostawa drukarek, monitorów, klawiatur i podstawek pod laptopa
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Rewitalizacja i przebudowa zabytkowego budynku Urzędu Miasta w Garwolinie - etap I - wykonanie pełnej dokumentacji projektowej
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- Wykonanie projektu wielobranżowego wykonawczego zagospodarowania terenu PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.