Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00367952/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej – dwie części postępowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-bielsko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie świetlnej dekoracji świątecznej ulic i placów Bielska-Białej – dwie części postępowania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66181708-3e4a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441052
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024961/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 DEKORACJE ŚWIĄTECZNE MIASTA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367952/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.131.2022.AB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 471300,81 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 215315,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji ul. 11 Listopada, wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 124110,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Wynajem elementów przeznaczonych do dekoracji placów wzdłuż ul. 11 Listopada wraz z montażem, serwisowaniem i demontażem elementów i podłączeń do instalacji elektrycznej.4.5.3.) Główny kod CPV: 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego
39298900-6 - Różne wyroby dekoracyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne
98390000-3 - Inne usługi
4.5.5.) Wartość części: 91205,27 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99348,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99348,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99348,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK Illumination Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372198579
7.3.3) Ulica: Łobzów 294 A
7.3.4) Miejscowość: Wolbrom
7.3.5) Kod pocztowy: 32-340
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MK ILLUMINATION POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99348,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106375,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106375,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106375,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adal Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971810622
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 37
7.3.4) Miejscowość: Koziegłówki
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106375,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-02-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wymiana oraz renowacja drzwi wejściowych do budynków i lokali mieszkalnych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ,w podziale na 2 części
- Wyłonienie wykonawcy usługi szkoleniowej dla uczestników z obszaru Miasta Bielska-Białej w ramach Projektu "Wsparcie na Nowy Start"
- Remont budynku administracyjno-gospodarczego (dachu i pomieszczeń konserwatora) zlokalizowanego na warsztatach szkolnych w ZSCKR im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 29 - utworzenie strefy zabaw i wypoczynku w ramach Budżetu Obywatelskiego BB "Bezpieczeństwo, edukacja, kultura i ekologia".
- Organizacja rodzinnych pikników plenerowych - edycja jesienna 2025 r. - część 2
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz laptopów
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pomieszczeń w budynku Rektoratu PUM w Szczecinie na potrzeby serwerowni
- Dok. proj. oraz roboty budowl., zw. z dostos. bud. przy ul. Wielkopolskiej 70/72 w Łodzi do akt. przep. p.poż. i budowl.-zad. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów
- Rozbudowa drogi gminnej nr 107428E w Opocznie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" - Edycja 2024 w Żukowie
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia drogowego w Gminie Łochów
- "Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczych Straży Pożarnych" z podziałem na dwa zadania
więcej: Oświetlenie zewnętrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.