Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00312260/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
- 2025/BZP 00325821/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków
dla obrębu ewidencyjnego: Średnie Wielkie [181707_5.0012]
jednostka ewidencyjna: Zagórz-G [181707_5]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SANOCKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sanok
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat-sanok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sanok.pl/bip/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3e41a5b-c150-40a9-971e-05ac8e8a581f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynkówdla obrębu ewidencyjnego: Średnie Wielkie [181707_5.0012]
jednostka ewidencyjna: Zagórz-G [181707_5]
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e41a5b-c150-40a9-971e-05ac8e8a581f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440975
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031263/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: Średnie Wielkie [181707_5.0012] jednostka ewidencyjna: Zagórz-G [181707_5]
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-II.272.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 84700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego
Średnie Wielkie [181707_5.0012] jednostka ewidencyjna: Zagórz-G [181707_5] podzielonego na następujące etapy:
Etap I - Analiza i ocena przydatności dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej zgromadzonej w pzgik.
Etap II - Prace modernizacyjne w zakresie danych przedmiotowych dotyczących działek ewidencyjnych.
Etap II - Prace modernizacyjne w zakresie danych przedmiotowych dotyczących budynków i lokali.
Etap II - Prace modernizacyjne w zakresie danych przedmiotowych dotyczących użytków gruntowych i klas bonitacyjnych.
Etap III - Czynności administracyjne związane z opracowaniem i wyłożeniem projektu operatu opisowo-kartograficznego oraz aktualizacją bazy danych EGiB.
Etap III - Czynności techniczne związane z opracowaniem i wyłożeniem projektu operatu opisowo-kartograficznego oraz aktualizacją baz danych EGiB/
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71354300-7 - Usługi badań katastralnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130768,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210539,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137768,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017922
7.3.3) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 35
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG GEODEZYJNO-PROJEKTOWYCH "GEOMIAR" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130768,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Dostawa fabrycznie nowej mobilnej stacji uzdatniania wody w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej 2025-2026
- Dostawa tarcicy konstrukcyjnej do wykonania remontu mostów drewnianych w ciągu dróg powiatowych: Nr 2259R w m. Kalnica, Nr 2257R w m. Średnie Wielkie, Nr 2258R w m. Tarnawa Górna, w ilości 136,13 m3
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa odcinka dróg powiatowych 1405B i 1420B na terenie gminy Korycin w powiecie sokólskim
- Opracowanie dokumentacji projektowo - technicznej dotyczącej budowy dróg położonych na terenie gminy Gzy
- Mała retencja w gminach dorzecza Parsęty - Utworzenie podziemnych zbiorników retencyjnych w mieście Karlino
- Budowa ul. Szkolnej w Pasymiu"
- Usługa wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej 142506_4 Jedlnia-Letnisko - Miasto, powiat radomski, województwo mazowieckie
- Zagospodarowanie terenu wraz z wykonaniem placu zabaw przy budynku żłobka w Aleksandrowie dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
więcej: Usługi badań katastralnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





