eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁapyZakup i dostawa szaf ubraniowych, szafek przyłóżkowych, zabudowy meblowej i doposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych i Chorób Płuc SP ZOZ w Łapach



Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa szaf ubraniowych, szafek przyłóżkowych,
zabudowy meblowej i doposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych i Chorób Płuc SP ZOZ w Łapach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitallapy.pl/category/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa szaf ubraniowych, szafek przyłóżkowych,
zabudowy meblowej i doposażenia Oddziału Chorób Wewnętrznych i Chorób Płuc SP ZOZ w Łapach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e08bbca2-5b62-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341179/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Zakup mebli

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/82/2022/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 62353,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 1 – szafy ubraniowe
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szaf ubraniowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 25505,28 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 2 – szafki przyłóżkowe z blatem bocznym
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szafek przyłóżkowych na potrzeby SP ZOZ w Łapach zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.5.5.) Wartość części: 20992,18 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 3 – zabudowa meblowa wodoodporna
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa zabudowy meblowej wodoodpornej na potrzeby Oddziału Wewnętrznego i Chorób Płuc SP ZOZ w Łapach zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192000-2 - Meble medyczne

4.5.5.) Wartość części: 17747,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

PAKIET 4 – szyny instrumentalne, wieszaki na kroplówki
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa doposażenia Oddziału Wewnętrznego i Chorób Płuc SP ZOZ w Łapach zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia zał. nr 6 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy i załącznik nr 7 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192340-7 - Meble stanowiące wyposażenie sal operacyjnych, z wyjątkiem stołów

4.5.5.) Wartość części: 8252,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Popełniono omyłkę w specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający w formularzu ofertowym wskazał dni kalendarzowe jako jedno z kryterium oceny ofert. W specyfikacji warunków zamówienia wskazał dni robocze jako jedno z kryterium oceny ofert. W związku z czym, nie jest możliwa prawidłowa ocena otrzymanych ofert.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Popełniono omyłkę w specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający w formularzu ofertowym wskazał dni kalendarzowe jako jedno z kryterium oceny ofert. W specyfikacji warunków zamówienia wskazał dni robocze jako jedno z kryterium oceny ofert. W związku z czym, nie jest możliwa prawidłowa ocena otrzymanych ofert.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Popełniono omyłkę w specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający w formularzu ofertowym wskazał dni kalendarzowe jako jedno z kryterium oceny ofert. W specyfikacji warunków zamówienia wskazał dni robocze jako jedno z kryterium oceny ofert. W związku z czym, nie jest możliwa prawidłowa ocena otrzymanych ofert.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) uPZP, który stanowi, iż Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Popełniono omyłkę w specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający w formularzu ofertowym wskazał dni kalendarzowe jako jedno z kryterium oceny ofert. W specyfikacji warunków zamówienia wskazał dni robocze jako jedno z kryterium oceny ofert. W związku z czym, nie jest możliwa prawidłowa ocena otrzymanych ofert.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.