eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań"Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego - aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)" - część nazwy



Ogłoszenie z dnia 2025-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego – aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)” - część nazwy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302689539

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wiosny Ludów 2

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-831

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 884 20 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pim.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pim.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0d187cfe-435c-4e5e-873a-2639b5b31024

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego – aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji (...)” - część nazwy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d187cfe-435c-4e5e-873a-2639b5b31024

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292762

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIM/06/25/ZP36/IV

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

SWZ: 5.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie, dostarczenie, wdrożenie oraz utrzymanie narzędzia informatycznego – aplikacji webowej wspomagającej obsługę procesu inwestycyjnego wraz z wymianą informacji pomiędzy użytkownikami – pod roboczą nazwą „Portal Dysponenta” dla Poznańskich Inwestycji Miejskich sp. z o.o.” - postępowanie nr PIM/06/25/ZP36/IV.
W zakres zamówienia wchodzą w szczególności: kompleksowa dostawa, wdrożenie (instalacja, konfiguracja i uruchomienie) Aplikacji webowej wraz usługami uzupełniającymi, na co składają się następujące elementy zamówienia:
1) dostarczenie licencji nieograniczonej czasowo na korzystanie z Aplikacji webowej;
2) konfiguracja Aplikacji webowej, zasilenie danymi i przygotowanie środowiska roboczego zgodnie z wytycznymi Zamawiającego;
3) przeprowadzenie usługi wdrożenia z podziałem na następują zakresy (moduły) – schemat podział na Wersję bazową oraz Moduły stanowi załącznik nr 1 do OPZ - z których Moduł I, Moduł II oraz Moduł III stanowią ewentualny zakres przedmiotu Umowy – tj. objęte są prawem opcji::
a) Wersja bazowa (core) – Aplikacja webowa do wymiany informacji i zarządzania dokumentami - narzędzia w zakresie funkcjonalności:
− „Kompendium wiedzy”,
− „Moje inwestycje”,
− „Wyszukiwarka/kontakt”,
− „Zanim przekażesz zadanie”,
− „Kalkulator wynagrodzenia”,
− „Zadania zakończone”,
− „Projekty organizacji ruchu”,
− „Koordynacja inwestycji”,
− „Analizy wydarzeń”
− zasób danych niewymagający interakcji z użytkownikami (podgląd prezentowanych treści, podgląd i pobieranie załączników, aktywne linki);
b) [prawo opcji] Moduł I, tj. rozszerzenie funkcjonalności Aplikacji webowej w zakresie „Formularze online” – dodatkowa funkcjonalność obejmuje: interaktywne formularze z asystentem wypełniania, wykorzystywane w procesie inwestycyjnym
c) [prawo opcji] Moduł II, tj. rozszerzenie funkcjonalności Aplikacji webowej w zakresie „Komunikaty o działaniach na inwestycjach” – dodatkowa funkcjonalność obejmuje: powiadomienia push, sms, e-mail o ważnych terminach i działaniach
d) [prawo opcji] Moduł III, tj. rozszerzenie funkcjonalności Aplikacji webowej w zakresie „Korespondencja do zadania” – dodatkowa funkcjonalność obejmuje: wymianę dokumentów oraz komunikacja w ramach inwestycji między kierownikiem projektu i dysponentem;
4) sporządzenie i dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji Aplikacji webowej;
5) przekazanie do depozytu kodów źródłowych tworzących Aplikację webową lub w innej formie uzgodnionej z Zamawiającym;
6) usługi w ramach udzielonej gwarancji (tj. usługi, o których mowa w § 7 ust. 5-9 Umowy) w okresie, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy;
7) świadczenie usługi wsparcia w fazie powdrożeniowej w wymiarze 100 roboczogodzin do wykorzystania w okresie, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy;
8) przeprowadzenie szkolenia zgodnie z określonymi wytycznymi oraz zapewnienie wsparcia przy wdrożeniu i testowaniu Aplikacji webowej;
9) [prawo opcji] świadczenie usługi wsparcia powdrożeniowego – prace ponad limit, o którym mowa w pkt 7 powyżej - cena za jedną roboczogodzinę rozliczana co 30 minut, potwierdzana przez Zamawiającego przed wykonaniem, raportowana wraz z saldem roboczogodzin - nie więcej niż 200 roboczogodzin do wykorzystania w okresie, o którym mowa w § 7 ust. 1 Umowy.
Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy
– Załączniku nr 1 do SWZ oraz OPZ - Załączniku nr 2 do SWZ.
5.2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych wg „Wspólnego słownika zamówień” (CPV):
• 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
• 72000000-5 – Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
• 805011000-9 – Usługi szkolenia personelu

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183798,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492396,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183798,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P20 SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369537547

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 23a

7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Lacka

7.3.5) Kod pocztowy: 08-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183798,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.