eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2022/2023 - 6 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2022/2023 – 6 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kęty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 7

1.5.2.) Miejscowość: Kęty

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kety.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminakety.ezamawiajacy.pl/pn/gminakety/demand/85813/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2022/2023 – 6 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72d8ab76-3e63-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00438156

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022144/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty: Bielany, Bulowice, Łęki, Malec, Witkowice i Nowa Wieś w sezonie 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366648/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IG.271.64.2022.BN

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 451230,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2022/2023: Bielany.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez:
1) odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp.
2) zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających,
3) oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia
4) miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana ilość jednostek w sezonie:
Część 1: sołectwo Bielany (14,6 km)
- odśnieżanie – 125 m-g
- uszorstnianie – 90 m-g

5) do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na:
a) odśnieżanie
b) uszorstnianie
6) w okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto
z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
7) szczegółowy opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji prac zimowego utrzymania dróg na terenie sołectw gminy Kęty określa SST

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 66980,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2022/2023: Bulowice.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez:
1) odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp.
2) zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających,
3) oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia
4) miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana ilość jednostek w sezonie:
Część 2: sołectwo Bulowice (31,3 km)
- odśnieżanie – 380 m-g
- uszorstnianie – 135 m-g
5) do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na:
a) odśnieżanie
b) uszorstnianie
6) w okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto
z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
7) szczegółowy opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji prac zimowego utrzymania dróg na terenie sołectw gminy Kęty określa SST

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 114125,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2022/2023: Łęki.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez:
1) odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp.
2) zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających,
3) oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia
4) miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana ilość jednostek w sezonie:
Część 3: sołectwo Łęki (9,2 km)
- odśnieżanie – 95 m-g
- uszorstnianie – 65 m-g
5) do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na:
a) odśnieżanie
b) uszorstnianie
6) w okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto
z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
7) szczegółowy opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji prac zimowego utrzymania dróg na terenie sołectw gminy Kęty określa SST

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 49210,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2022/2023: Malec.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez:
1) odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp.
2) zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających,
3) oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia
4) miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana ilość jednostek w sezonie:
Część 4: sołectwo Malec (9,0 km)
- odśnieżanie – 80 m-g
- uszorstnianie – 70 m-g
5) do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na:
a) odśnieżanie
b) uszorstnianie
6) w okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto
z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
7) szczegółowy opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji prac zimowego utrzymania dróg na terenie sołectw gminy Kęty określa SST

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 60080,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2022/2023: Witkowice.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez:
1) odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp.
2) zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających,
3) oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia
4) miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana ilość jednostek w sezonie:
Część 5: sołectwo Witkowice (24,2 km)
- odśnieżanie – 215 m-g
- uszorstnianie – 70 m-g
5) do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na:
a) odśnieżanie
b) uszorstnianie
6) w okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto
z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
7) szczegółowy opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji prac zimowego utrzymania dróg na terenie sołectw gminy Kęty określa SST

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 82455,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw gminy Kęty w sezonie 2022/2023: Nowa Wieś.

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: zapewnienie przejezdności, przejścia oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez:
1) odśnieżanie dróg, zatok autobusowych itp.
2) zwalczanie i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych lub/i materiałów uszorstniających,
3) oraz wykonanie innych prac i podejmowanie działań organizacyjno-technicznych niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia
4) miejscowości objęte zimowym utrzymaniem dróg (drogi publiczne gminne oraz wewnętrzne administrowane przez Gminę Kęty) oraz planowana ilość jednostek w sezonie:
Część 6: sołectwo Nowa Wieś (23,0 km)
- odśnieżanie – 205 m-g
- uszorstnianie – 70 m-g
5) do rozliczeń przyjęte zostały stawki za godzinę pracy sprzętu w rozbiciu na:
a) odśnieżanie
b) uszorstnianie
6) w okresie od 1 listopada do dnia zakończenia akcji zimowej Wykonawcy prac przysługiwać będzie na poszczególne zadanie miesięczne wynagrodzenie w wysokości 1.512,00 zł brutto
z tytułu gotowości sprzętowo-kadrowej. W miesiącu w którym zakończona zostanie akcja zimowa należność ta wyliczona zostanie proporcjonalnie do liczby dni prowadzonej akcji.
7) szczegółowy opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji prac zimowego utrzymania dróg na terenie sołectw gminy Kęty określa SST

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 78380,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66420,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA BUDMAT S.C. WIESŁAW PAWLUSIAK, DANUTA KOLASA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491692865

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167022,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167022,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167022,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARKA PAWEŁ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SARKA-P

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491250469

7.3.4) Miejscowość: Bulowice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167022,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48654,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48654,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48654,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KÓŁKO ROLNICZE W ŁĘKACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5490000664

7.3.4) Miejscowość: Łęki

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48654,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63504,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63504,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63504,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARKA PAWEŁ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SARKA-P

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491250469

7.3.4) Miejscowość: Bulowice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63504,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91260,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91260,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SARKA PAWEŁ ZAKŁAD USŁUGOWO-HANDLOWY SARKA-P

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491250469

7.3.4) Miejscowość: Bulowice

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91260,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79596,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79596,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79596,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA BUDMAT S.C. WIESŁAW PAWLUSIAK, DANUTA KOLASA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491692865

7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79596,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.