eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczna › Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Łęcznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Łęcznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakad Opieki Zdrowotnej w Łęcznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431218969

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krasnystawska 52

1.5.2.) Miejscowość: Łęczna

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-010

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzoz.powiatleczynski.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzoz.powiatleczynski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spzoz.powiatleczynski.pl/aktualnosci.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Łęcznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b6379f1-3a45-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436723

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081342/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00372223/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ – DZ / 23 / 2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie części istniejącego SOR oraz jego rozbudowa przy zachowaniu ciągłości pracy SOR-u - zadanie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania:
45000000-7 Roboty budowlane
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71200000-0 Usługi architektoniczne i podobne
45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne roboty specjalistyczne
45261000-4 Wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262410-8 Wznoszenie konstrukcji budynków
45262500-6 Roboty murarskie i murowe
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 Roboty izolacyjne
45324000-4 Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 Tynkowanie
45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian
45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących
45443000-4 Roboty elewacyjne
45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

2. Postępowanie ma bazować na projektowaniu polegającym na opracowaniu dokumentacji projektowej w tym projektu budowlanego i projektu wykonawczego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji i uzgodnień, w tym pozwolenia na budowę, umożliwiających prowadzenie robót budowlanych koniecznych do realizacji robót budowlanych.
3. Roboty budowlane, wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, związane z przebudową części istniejącego SOR oraz jego rozbudowę należy wykonywać w oparciu o dokumentację projektową, opracowaną przez Wykonawcę oraz przekazać wykonane obiekty oraz infrastrukturę towarzyszącą do eksploatacji wraz z dokumentacją powykonawczą oraz uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostateczną i bezwarunkową decyzję pozwolenia na użytkowanie..
4. Wykonawca wykona na swój koszt wszystkie pomiary, analizy oraz badania konieczne do przeprowadzenia celem realizacji zamówienia.
5. Dobór kolorów należy uzgodnić z Zamawiającym.
6. W nawiązaniu do art. 101 ust. 4 ustawy, jeżeli zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto, należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Za rozwiązanie równoważne do opisywanego przez zamawiającego zostanie uznane rozwiązanie potwierdzające spełnienie co najmniej parametrów określonych w normie wymaganej przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego w zakresie norm, jest obowiązany oświadczyć w ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek.
8. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób (pracownicy fizyczni) wykonujących prace pod kierownictwem kierownika budowy (minimum 3 osoby), kierownika robót (1 osoba) lub Wykonawcy, w tym operatorów sprzętu, przy czynnościach w zakresie opisanym dokumentacją przy realizacji zamówienia:
8.1. wykonanie robót przygotowawczych,
8.2. wykonanie robót budowlanych, w tym: roboty konstrukcyjne, roboty murarskie, roboty posadzkarskie, montaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej oraz krat, wykonanie robót wykończeniowych, wykonanie zabudowy meblowej,
8.3. wykonanie robót związanych z budową instalacji doziemnych i wewnętrznych: wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, grzewczych, wentylacyjnych, wykonanie montażu systemów, armatury i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, grzewczych, gazowych, wentylacyjnych,
8.4. wykonanie robót branży elektrycznej, wykonanie oświetlenia, wykonanie zasilania urządzeń, wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie robót branży teletechnicznej,
8.5. wykonanie prac porządkowych po robotach budowlanych.
Sposób weryfikacji został zawarty w projekcie umowy w § 7 ust. 6 -8 umowy.
9. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia min. 60 miesięcy, a max. 82 miesiące, zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Okres gwarancji i rękojmi za wady, liczony od daty podpisania odbioru końcowego całego przedmiotu umowy lub w dacie protokolarnego potwierdzenia usunięcia usterek stwierdzonych przy odbiorze końcowym całego przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca wystawi dokumenty gwarancyjne określające szczegółowe warunki gwarancji jakości - „Kartę gwarancyjną” wg wzoru, który jest załącznikiem nr 2 do umowy.
11. Cena oferty jest ceną ryczałtową stanowiącą wynik kalkulacji własnej Wykonawcy dokonanej na podstawie dokumentacji. Wyliczenia ceny ryczałtowej, Wykonawca dokonuje kierując się własną oceną, doświadczeniem i wiedzą. W cenie robocizny, materiałów i sprzętu należy uwzględnić wszystkie koszt narzutów.
12. Przedmiot zamówienia jest niepodzielony na części, bowiem ze względów technicznych i organizacyjnych, tworzy nierozerwaną całość. Roboty budowlane w poszczególnych branżach są ze sobą powiązane, nie ma możliwości ich rozdzielenia w pomieszczeniach. Ponadto podzielenie zamówienia mogłoby spowodować nadmierne trudności techniczne oraz spowodować zwiększenie kosztów realizacji zadania z przyczyn naliczenia kosztów przez każdego Wykonawcę osobno.
13. Termin zapłaty wynosi do 60 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury
14. Zamawiający nie przewiduje wymagań określonych w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.
15. Zamawiający nie przewiduje wymagań o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
16. Wizja lokalna- każdy z Wykonawców ma obowiązek dokonania wizji lokalnej ( pod rygorem odrzucenia oferty ) w celu sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.
Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej na: 07.10.2022 godz. 12.00 i 11.10.2022 r godz. 12.00
Zbiórka zainteresowanych Wykonawców przed budynkiem Szpitala.
Zainteresowany Wykonawca zobowiązany jest do dnia 06.10.2022 albo 10.10.2022 r., przesłać na adres e-mail: t.rybka@spzoz.powiatleczynski.pl wykaz osób (imię i nazwisko), które wezmą udział w wizji.
17. Zamawiający po wyłonieniu najkorzystniejszego Wykonawcy na dostawę tomografu komputerowego przekaże wytyczne w zakresie robót budowlanych w zakresie pracowni tomografu i rtg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7925000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7925000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7925000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum: Empora Paweł Dołgan ul. Sasankowa 5/15 20-537 Lublin

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Plumer Łukasz Piwowar Biskupie Kolonia 77 D, 20-258 Lublin Alwent Paweł Boruń Biskupie Kolonia 14 A, 20-258 Lublin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121562545

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7925000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.