eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przebudowa pomieszczeń SPSK Nr 4 na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń SPSK Nr 4 na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie

1.3.) Oddział zamawiającego: SPSK 4

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288751

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. K. Jaczewskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-954

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk4.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spsk4lublin.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń SPSK Nr 4 na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ced61bd-0e3d-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00436263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284309/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FDZ.242-69/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa pomieszczeń SPSK Nr 4 na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie.
Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia, jego standardy jakościowe I zakres zamówienia zawierają: dokumentacja projektowa, STWiORB, wytyczne remontu klatki schodowej, ekspertyza stanu ochrony przeciwpożarowej wraz z postanowieniem Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej znak.: WZ.52840.79.1.2022.PM stanowiące Załącznik nr 1. oraz należy uwzględnić poniższe wymagania:
- Inwestor wymaga zastosowania w pomieszczeniach 11; 12; 13; 14 i 40 tablic gazów medycznych ściennych podtynkowych np. TPG.
- Inwestor wymaga zastosowania konstrukcji nośnej pod kanały prowadzone nad połacią dachową oraz podstawy dachowej typu E oznaczonych w specyfikacji wentylacji Y2-1; Y4-1; Y3-1;
- Inwestor wymaga zastosowania na przejściach kanałów wentylacyjnych przez dach izolowanych cokołów i mocowanych do nich podstaw wentylacyjnych typu A lub B. Wymagane jest wywiniecie papy na wbudowane cokoły w celu utrzymania szczelności dachu.
UWAGA: W związku z realizowaną inwestycją Zamawiający zobowiązany jest również do wykonania postanowienia Lubelskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej znak.: WZ.52840.79.2.2022.PM (wg załącznika nr 1a do SWZ), jednak zadania te zostaną wykonane przez Szpital i nie stanowią przedmiotu wyceny i zakresu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231112-3 - Instalacja rurociągów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

33157000-5 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej

33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331221-1 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5383158,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7744095,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5383158,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „JUR – AND” Spółka Jawna J. Kościk, A.Wrona

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430015477

7.3.3) Ulica: ul. Inżynierska 6

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-484

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5383158,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.