Ogłoszenie z dnia 2025-09-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00367439/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachu na budynku komunalnym przy ul. Domańskiego 10 w Zakrzewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMORZĄDOWY ZAKŁAD KOMUNALNY W ZAKRZEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302591177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kujańska 3
1.5.2.) Miejscowość: Zakrzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-424
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szk.zakrzewo@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkzakrzewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0c2cb1c3-dffe-417d-a3f3-dc13073faf2c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachu na budynku komunalnym przy ul. Domańskiego 10 w Zakrzewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c2cb1c3-dffe-417d-a3f3-dc13073faf2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00367439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZK.4.ZP.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu na budynku komunalnym przy ul. Domańskiego 10 w Zakrzewie. Projektowana inwestycja położona jest w województwie wielkopolskim, powiecie złotowskim, gminie Zakrzewo, obręb ewidencyjny 0040 – Zakrzewo, dz. ewid. nr 374/1.
Zakres inwestycji obejmuje wymianę pokrycia dachu i orynnowania wraz z wykonaniem obróbek blacharskich w budynku mieszkalnym przy ul. Domańskiego 10 w Zakrzewie.
W ramach zadania zakłada się demontaż istniejącego pokrycia dachu wykonanego z materiału typu ondura, demontaż orynnowania oraz obróbek blacharskich, demontaż ołatowania, przebudowę komina głównego, impregnację wszystkich elementów zewnętrznych więźby i attyki dachowej, zweryfikowanie stanu więźby dachowej, zamontowanie nowego ołatowania, z kontrłatami i membraną zamontowanie na powierzchni dachu nowego pokrycia w postaci blachodachówki karpiówki, wykonanie kompletnych obróbek blacharskich w tym: kominowych pod i nad rynnowych , koszach
dachowych, obróbek kalenicowych itp., wykonanie systemowych ław kominiarskich wraz ze stopniami, wymiana pokrycia z papy na przybudówce budynku, zamontowanie rynien i spustów pionowych. Wykonanie instalacji odgromowej zgodnie z przepisami w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest dokonać utylizacji wszelkich materiałów będących odpadem po realizacji zadania. W zakresie wykonawcy leży również zabezpieczenie terenu realizacji zadania w odniesieniu do aktualnych przepisów w tym zakresie w tym do zabezpieczenia budynku przed zalaniem na skutek deszczu w momencie zdemontowania pokrycia dachowego. Budynek dotyczący inwestycji objęty jest ochroną konserwatorską wobec czego podczas doboru materiałów należy
przestrzegać ustaleń wynikających z decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony
Zabytków w Poznaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261410-1 - Izolowanie dachu
45261214-7 - Kładzenie dachów bitumicznych
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160016,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160016,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MP MARBUD Spółka z o.o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MARBUD Mirosław Pokrzywka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7632149757
7.3.3) Ulica: Sarbka 19
7.3.4) Miejscowość: Sarbka
7.3.5) Kod pocztowy: 64-705
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160016,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przedszkola i klubu dziecięcego w Lubieszowie
- Budowa wiaty magazynowej w ramach Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Sieradzu
- Rozbudowa budynku OSP w Palędziu
- Prace adaptacyjne - Remont sali w OWP w Szropach, remont i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami toalet
- Przystosowanie budynku administracyjnego przy ul. Królewieckiej 60A w Mrągowie w zakresie zabezpieczenia przeciwpożarowego wraz z budową instalacji przeciwpożarowej w budynku.
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w m. Moczydło na potrzeby zadania pn. Dzienny Dom Seniora+
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





