eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaszczów › Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw i siłowni plenerowych na terenie gminy Łaszczów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw i siłowni plenerowych na terenie gminy Łaszczów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łaszczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368954

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chopina 14

1.5.2.) Miejscowość: Łaszczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-650

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laszczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw i siłowni plenerowych na terenie gminy Łaszczów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88096eaa-3e62-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035851/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa i montaż placów zabaw i zewnetrznych siłowni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366610/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGN 271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia placów zabaw i siłowni plenerowych na terenie gminy
Łaszczów w miejscowościach : Łaszczów Pieniany, Kmiczyn, Hopkie, Steniatyn, Pukarzów, Dobużek, Nadolce, Muratyn,
Ratyczów, Podlodów Nabróż-Kolonia, Małoniż, Zimno
Wspólny Słownik Zamówień (CPV ): 37535200-9,37440000-4, 45112723-9, 51121000-6,
2. Zakres prac obejmuje dostawę i montaż:
1) wyposażenia siłowni plenerowych w 8 lokalizacjach
2) wyposażenia placów zabaw w 15 lokalizacjach.
3) inne elementy ujęte w załącznikach Nr 5, 6 i 7 do SWZ i wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SWZ.
4) zapewnienie serwisu gwarancyjnego obejmującego swoim zakresem wszystkie zamontowane urządzenia (wszelkie
materiały i urządzenia dostarcza bezpłatnie Wykonawca w ramach gwarancji).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 5 do SWZ, przedmiary robót
– załącznik nr 6 do SWZ i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 7 do SWZ
4. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń
wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
oraz w przedmiarach robót. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i
urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej
dokumentacji. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych
materiałów lub urządzeń. W sytuacji, gdy wykonawca zamierza zastosować inne materiały i urządzenia niż podane w
dokumentacji projektowej (materiały i urządzenia równoważne) winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały i
urządzenia zawarte w dokumentacji projektowej oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów i urządzeń
zaproponowanych w ofercie). Do wykazu wówczas należy dołączyć stosowne dokumenty zawierające parametry techniczne
zaproponowanych równoważnych materiałów i urządzeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 651011,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid – Mebel Grzegorz Gałka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591635661

7.3.3) Ulica: Leśna

7.3.4) Miejscowość: Małkinia Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 07-320

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.