eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Przebudowa i remont izby przyjęć szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont izby przyjęć szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁOWICKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147768

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Stanisławskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 811 53 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatlowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont izby przyjęć szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b75224b8-3e6b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433584

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001955/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja ZOZ w Łowiczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366705/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont izby przyjęć szpitala Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łowiczu.
1.1.1. Zakresem robót remontowych objęte są następujące istniejące pomieszczenia Izby przyjęć:
- pomieszczenie numer 1.6 I piętro - Obserwacja o powierzchni 20,9 m²,
- pomieszczenie numer 1.7 I piętro - Obserwacja o powierzchni 23,4 m²,
- pomieszczenie numer 1.8 I piętro - Korytarz o powierzchni 22,1 m²,
- pomieszczenie numer 1.9 I piętro - WC o powierzchni o powierzchni 1,3 m²,
- pomieszczenie numer 1.10 I piętro - Łazienka personelu o powierzchni 5,8 m²,
- pomieszczenie numer 1.11 I piętro - Brudownik o powierzchni 1,1 m²,
- pomieszczenie numer 1.12 I piętro - Łazienka pacjentów o powierzchni 7,1 m²,
- pomieszczenie numer 1.13 I piętro - Obserwacja o powierzchni 22,5 m².
1.1.2. W zakresie przebudowy i remontu izby przyjęć należy wydzielić i wykończyć „na gotowo” następujące pomieszczenia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową wraz z uszczegółowieniem zakresu oraz STWiORB:
- pomieszczenie numer 1.6 I piętro – Korytarz o powierzchni 22,41 m2,,
- pomieszczenie numer 1.7 I piętro – Gabinet zabiegowy o powierzchni 21,03 m2,
- pomieszczenie numer 1.8 I piętro – Gabinet lekarski o powierzchni 11,36 m2,
- pomieszczenie numer 1.9 I piętro – Gabinet lekarski dziecięcy o powierzchni 11,27 m2,
- pomieszczenie numer 1.10 I piętro – WC Pacjenci niepełnosprawni o powierzchni 7,40 m2,
- pomieszczenie numer 1.11 I piętro – Magazyn bielizny o powierzchni 1,11 m2,
- pomieszczenie numer 1.12 I piętro – Brudownik o powierzchni 1,63 m2,
- pomieszczenie numer 1.13 I piętro – Dyżurka lekarska o powierzchni 8,00 m2,
- pomieszczenie numer 1.14 I piętro – Łazienka lekarska o powierzchni 4,99 m2,
- pomieszczenie numer 1.15 I piętro – Administracja o powierzchni 6,77 m2,
- pomieszczenie numer 1.16 I piętro – Archiwum o powierzchni 7,80 m2.
1.1.3. Roboty budowlane, jakie należy wykonać w związku z przebudową i remontem pomieszczeń izby przyjęć:
1.1.3.1. Roboty rozbiórkowe i demontażowe:
- demontaż sufitów podwieszonych;
- rozbiórka ścian wewnętrznych;
- poszerzanie i wyburzenie nowych otworów drzwiowych;
- demontaż stolarki drzwiowej;
- usunięcie terakoty i warstw podłogowych do stropu;
- usunięcie glazury;
- usunięcie opraw oświetleniowych;
- usunięcie okładzin ściennych (glazura, listwy ochronne);
- usuwanie wyposażenia sanitarnego;
- demontaż wyposażenia meblowego;
- demontaż grzejników;
- usunięcie armatury sanitarnej;
- skucie tynków;
- demontaż instalacji elektrycznej;
- demontaż instalacji gazów medycznych;
- demontaż rolet okiennych.
1.1.3.2. Roboty budowlane i wykończeniowe:
- wykonanie nowych warstw podłogowych;
- wykonanie nowych ścian działowych;
- wykonanie nadproży w miejscach poszerzanych i nowych otworów;
- wykonanie zamurowań otworów;
- uzupełnienie i wyrównanie tynków wewnętrznych;
- wykonanie zabudowy pionów c.o. i kanalizacji;
- wykonanie okładzin ściennych w wc, łazience i brudowniku;
- wykonanie fartucha ochronnego przy umywalkach i zlewie;
- wykonanie posadzek z wykładzin PCV;
- malowanie pomieszczeń;
- montaż sufitów podwieszanych;
- montaż stolarki drzwiowej;
- montaż nakładek pcv na parapety wewnętrzne z zabudową grzejników.
1.1.3.3. roboty instalacyjne:
- montaż grzejników;
- wymiana starych pionów instalacyjnych na nowe w pomieszczeniach objętych zakresem zamówienia;
- montaż armatury sanitarnej z podłączeniem do pionów;
- montaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem i oświetleniowej z podłączeniem do istniejącej rozdzielni;
- montaż opraw oświetleniowych;
- montaż instalacji teletechnicznej i przyzywowej;
- montaż instalacji gazów medycznych z podłączeniem do istniejących punktów
zasilania;
- montaż instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
1.1.4. Zakres zamówienia obejmuje również elementy wyposażenia.
1.2. Zakres dostaw wyrobów medycznych, które zostaną wbudowane, obejmuje:
a) wykonanie instalacji gazów medycznych (1 kpl.),
b) dostawę, montaż i podłączenie lampy zabiegowej sufitowej (1 szt.).
2. Zamówienie nie zostało podzielone na części z następujących względów:
Wartość zamówienia jest niższa od tzw. progów unijnych, które zobowiązują do implementacji dyrektyw UE. Dyrektywa 2014/24/UE w motywie 78 wskazuje, że aby zwiększyć konkurencję, instytucje zamawiające należy w szczególności zachęcać do dzielenia dużych zamówień na części. Przedmiotowe zamówienie nie jest dużym zamówieniem w rozumieniu ww. dyrektywy. Zakres uzasadnia udzielenie go jednemu Wykonawcy. Przy tego typu robotach, obejmujących różne branże, nie ma możliwości jednoznacznego określenia zasad odpowiedzialności za jeden plac budowy (przekazany byłby równolegle wielu Wykonawcom). Nie jest także możliwe rozgraniczenie odpowiedzialności wielu kierowników budowy. Nie możliwe byłoby jednoznaczne określenie zasad odpowiedzialności OC (np. w razie jednoczesnego wykonywania robót przez wielu Wykonawców utrudnione byłoby ustalenie podmiotu odpowiedzialnego za szkody objęte polisą OC). Każdy z Wykonawców w cenę wliczyłby odrębne koszty polisy OC, co zwiększyłoby poziom wydatków Zamawiającego. Opóźnienie jednego z Wykonawców wpłynęłoby negatywnie na terminowość wykonania innych elementów inwestycji - zależnych od terminowego wykonania prac przez tegoż Wykonawcę. Wykonywanie poszczególnych elementów robót przez różnych Wykonawców uniemożliwiłoby ustalenie reguł odpowiedzialności gwaranta z tytułu gwarancji.
Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw - zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty Wykonawcom z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw. W postępowaniu dopuszcza się również udział podwykonawców przy realizacji zamówienia. Ze względu na fakt, że roboty będą prowadzone w funkcjonującym szpitalu, uzasadnione jest, aby zminimalizować ilość podmiotów zaangażowanych w wykonywanie robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 788100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Global System Marcin Balcerzak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 970685489

7.3.3) Ulica: Wyszyńskiego

7.3.4) Miejscowość: Gostynin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 788100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.