Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00368597/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-08
- 2025/BZP 00370171/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-11
- 2025/BZP 00381089/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomazy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jagielloński 27
1.5.2.) Miejscowość: Łomazy
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-532
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lomazy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lomazy.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lomazy.ezamawiajacy.pl/pn/lomazy/demand/224755/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fec530c0-d749-4113-b161-7188b70baeb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00433275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271.6.2025.KD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. Część 1 zamówienia: „Dostawa, montaż i uruchomienie dwóch agregatów prądotwórczych wraz z wykonaniem zasilania awaryjnego”Przedmiot zamówienia obejmuje: Dostawę, montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i uruchomienie dwóch agregatów prądotwórczych wraz z wykonaniem zasilania awaryjnego zgodnie z obowiązującymi normami – dla:
1) budynku Urzędu Gminy w Łomazach oraz
2) budynku remizy w Łomazach.
Koncepcja podłączenia i lokalizacji agregatów została przedstawiona w Załączniku nr 7 do SWZ
Agregat powinien charakteryzować się stałą gotowością do pracy w każdych warunkach pogodowych. Agregat powinien być wyposażony w panel sterowania z graficznym wyświetlaczem. Sterownik ten zarówno steruje jak i monitoruje pracę całego zestawu prądotwórczego. Sprzęt musi być zgodny z następującymi dyrektywami i normami:
• Dyrektywa niskonapięciowa 2014/35/UE,
• Dyrektywa RED (2014/53/UE),
• Dyrektywa EMC (2014/30/UE),
• Dyrektywa Maszynowa (2006/42/WE).
Zestawy (w tym agregaty) muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji - nie wcześniejszy niż 2024. Dostarczony przedmiot zamówienia będzie nierekondycjonowany oraz wolny od wad fabrycznych i prawnych oraz posiadał wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty.
Oferowany przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego.
Zakres zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac montażowych pozwalających na korzystanie z zestawów zgodnie z ich przeznaczeniem w tym: wykonanie drogi kablowej, wykonanie ogrodzenia typu żaluzja wraz z furtką oraz utwardzenia terenu w miejscu posadowienia agregatów, przygotowanie instalacji elektrycznej do podłączenia agregatu, dostosowanie układu SZR do współpracy z istniejącym układem pomiarowym.
2) Uruchomienie i rozruch próbny zestawów, w tym przeszkolenie personelu.
3) Przygotowanie dokumentacji technicznej powykonawczej (dla każdego zestawu) która powinna zawierać m. in. :
• instrukcję obsługi oraz instrukcję postępowania na wypadek awarii jednego z zestawów,
• Pełną specyfikację techniczną agregatów,
• Certyfikaty i atesty.
• Warunki udzielonej gwarancji.
• Paszport techniczny, zawierający: typ, rodzaj, numer fabryczny, producenta, datę produkcji, miejsce na wpisy eksploatacyjne (serwis, przeglądy, konserwacje).
4) Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego przez okres udzielonej gwarancji w zakresie związanym z normalną eksploatacją zestawów zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR) oraz serwisu na wypadek awarii,
5) Minimalne parametry techniczne dla agregatu prądotwórczego w budynku Urzędu Gminy:
• Zabudowa: wersja wyciszona (obudowa dźwiękochłonna),
• Moc znamionowa: min. 25 kW, preferowana w zakresie 25–30 kW,
• Silnik: benzyna lub diesel,
• Częstotliwość: 50 Hz,
• Napięcie: 230/400 V,
• Chłodzenie: cieczą (z chłodnicą),
• Regulacja obrotów: elektroniczna,
• Prądnica: synchroniczna, bezszczotkowa, samowzbudna,
• AVR: automatyczna stabilizacja napięcia,
• Automatyczne ładowanie akumulatora z sieci.
System SZR:
• Automatyczne załączanie rezerwy po zaniku napięcia,
• Automatyczne wyłączanie po powrocie napięcia z sieci,
• Możliwość ręcznego załączenia/wyłączenia agregatu,
• Zabezpieczenie przed przeciążeniem i zwarciem,
• Blokada mechaniczna i elektryczna.
Wyposażenie:
• Wyłącznik główny,
• Zabezpieczenia prądowe,
• Panel sterowania z graficznym wyświetlaczem,
• Podstawowe gniazda zasilające (min. 1x230V i 1x400V),
• Zbiornik paliwa umożliwiający nieprzerwaną pracę przez min.
8 godzin,
• Przystosowanie do pracy w warunkach zewnętrznych.
6) Minimalne parametry techniczne dla agregatu prądotwórczego w budynku remizy w Łomazach:
Parametry techniczne analogiczne do urządzenia opisanego powyżej, z dostosowaniem mocy do zapotrzebowania budynku – [11-15] kW.
7) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kartę katalogową i specyfikację oferowanego agregatu do akceptacji. Dostawa może nastąpić wyłącznie po jej uzyskaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31121100-1 - Generatory z silnikami o zapłonie samoczynnym
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 76000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 zamówienia: „Dostawa ręcznej paczkowarki wody pitnej” któ rej zakresobejmuje:
1) dostarczenie 1 szt. ręcznej paczkowarki wody pitnej wraz z niezbędnym
osprzętem własnym transportem w miejsce wskazane przez Zamawiającego,
2) rozładunek oraz pierwsze uruchomienie ręcznej paczkowarki wody pitnej,
3) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w dniu przekazania przedmiotu
umowy, obejmujące uruchomienie oraz obsługę urządzenia.
4) Minimalne wymagania techniczne dla paczkowarki:
atest PZH do kontaktu z wodą pitną,
produkt pakowany: woda pitna,
ciśnienie wody: stabilne od 2 do 5 bar,
dezynfekcja wody: lampa UV,
dezynfekcja folii: lampa UV,
obsługa urządzenia: 1 osoba,
5) Wymagania dodatkowe dla paczkowarki:
pojemność worków : regulowana, min. 1,0 dm3
zapotrzebowanie na moc: do 1 kW,
wyposażenie paczkowarki w zespół do datowania, pozwalający na
określenie daty produkcji i/lub daty przydatności do spożycia
zapakowanej wody.
dokumentacja urządzenia w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42921300-1 - Maszyny do pakowania zbiorczego lub jednostkowego
4.5.5.) Wartość części: 159000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78678,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121524,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121524,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHAT MAGDALENA CZĘSTOCHOWSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212364113
7.3.4) Miejscowość: SIEDLCE
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHAT MAGDALENA CZĘSTOCHOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
TECHAT MAGDALENA CZĘSTOCHOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121524,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120540,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120540,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-PARTNER SP Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972067331
7.3.4) Miejscowość: LESZNO
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ŁOMAZY
więcej: przetargi ŁOMAZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Gmina Jastrzębia cyberbezpiecznym samorządem
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gminy Bytów
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
- Poprawa dostępności architektonicznej Biur Powiatowych ARiMR Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego z siedzibami w Stargardzie i Szczecinku dla osób ze szczególnymi potrzebami
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





