eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Moszczenica › "Świadczenie usług marketingowo-doradczych w celu rozwoju gospodarczego Gminy Moszczenica"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług marketingowo-doradczych w celu rozwoju gospodarczego Gminy Moszczenica”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892475

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Samorządowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-321

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 18 354 13 00

1.5.8.) Numer faksu: 18 354 10 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminamoszczenica.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminamoszczenica.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług marketingowo-doradczych w celu rozwoju gospodarczego Gminy Moszczenica”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49d9736b-5375-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042121/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 „Świadczenie usług marketingowo-doradczych w celu rozwoju gospodarczego Gminy Moszczenica”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00406748/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OA.271.91.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 69150,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług marketingowo-doradczych, polegających na promowaniu walorów inwestycyjno-gospodarczych Gminy Moszczenica oraz pobudzenia aktywności gospodarczej w celu maksymalizacji wpływów do budżetu Gminy Moszczenica w szczególności z tytułu podatku od środków transportowych.
2. Do obowiązków Wykonawcy wyłonionego w ramach prowadzonego postępowania jest podjęcie wszystkich możliwych i dozwolonych prawem działań mających wpływ na skuteczne zwiększenie wpływów między innymi z tytułu podatku od środków transportowych w trakcie trwania umowy:
1) pobudzanie aktywności przedsiębiorców, w szczególności prowadzących działalność gospodarczą w dziedzinie transportu,
2) promocja terenów i walorów inwestycyjnych (w tym otoczenia podatkowego) Gminy Moszczenica przez:
a) uczestnictwo w wydarzeniach branżowych, targach, spotkaniach biznesowych i aktywność w Internecie,
b) docieranie do przedsiębiorców za pomocą kampanii telefonicznych, mailingowych, kolportaż ulotek i materiałów marketingowych, umieszczenie tablic informacyjnych w lokalizacjach o zwiększonym ruchu pojazdów oraz aktywne działania w mediach społecznościowych,
c) współpraca przy organizacji wydarzeń promujących przedsiębiorczości w Gminie Moszczenica,
d) przekazywanie aktualnych informacji w celu zamieszczenia na stronie internetowej Gminy Moszczenica, zawierającej niezbędne informacje dla rozwoju przedsiębiorczości, informacje o firmach z terenu Gminy Moszczenica, ulgach dla przedsiębiorców, itp.
3) pozyskiwanie nowych przedsiębiorców na terenie Gminy Moszczenica, w szczególności przez pomoc merytoryczną w zakładaniu na terenie Gminy Moszczenica ich siedzib, oddziałów, filii, itd. przedsiębiorstw a w szczególności obowiązkiem Wykonawcy jest utworzenie i utrzymanie najpóźniej od dnia 1 stycznia 2023 r. do końca trwania umowy bazy eksploatacyjnej zlokalizowanej na terenie Gminy Moszczenica z minimum 10 miejscami postojowymi, umożliwiającej przeprowadzenie kompleksowego procesu rejestracji przedsiębiorcy planującego prowadzić działalność gospodarczą na terenie Gminy Moszczenica w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 2022 r. o zmianie ustawy o transporcie drogowym, ustawy o czasie pracy kierowców oraz niektórych innych ustaw (D.U. z 2022., poz.209) wprowadzającej od dnia 1 stycznia 2023 r. obowiązek posiadania bazy eksploatacyjnej.
4) doradztwo na rzecz przedsiębiorców istniejących oraz nowopowstających na terenie Gminy Moszczenica w następującym zakresie:
a) ubezpieczeń społecznych,
b) możliwości finansowania biznesu,
c) leasingu itp.
d) ubezpieczeń dotyczących przedsiębiorców,
e) wypełniania i wydawania druków identyfikacyjnych,
f) wymaganych ustawą z 13 października 1995 r. o zasadach ewidencji i identyfikacji podatników i płatników (tekst jedn. Dz.U. z 2022 r., poz. 166) załącznikach,
g) zakresu zasad rejestracji podatku od towarów i usług,
h) form opodatkowania w ramach podatku dochodowego,
i) form opodatkowania w ramach podatków lokalnych,
j) procedurze nadania numeru REGON,
5) udostępniania materiałów informacyjnych dotyczących ubezpieczeń społecznych, podatków, itp.
6) udostępnianie ofert pracy w nowozarejestrowanych przedsiębiorstwach,
7) promowanie w Internecie nowozarejestrowanych przedsiębiorstw,
8) kreowanie świadomości roli przedsiębiorczości w rozwoju Gminy Moszczenica,
9) tworzenie warunków i możliwości realizacji przedsięwzięć gospodarczych,
10) wdrażania innowacyjnych form kontaktu na linii przedsiębiorca-samorząd,
11) ułatwianiu nawiązywania kontaktów między samorządem a środowiskiem biznesowym,
12) współpraca z organami administracji rządowej, z jednostkami samorządu terytorialnego raz ich jednostkami organizacyjnymi, organizacjami pozarządowymi i instytucjami otoczenia biznesu, mająca na celu bieżący monitoring potrzeb podmiotów zewnętrznych oraz Gminy Moszczenica w zakresie lokalizacji inwestycji oraz obsługę inwestorów i świadczenie im wsparcia, w tym również w fazie przygotowawczej oraz po realizacji decyzji inwestycyjnych,
13) współpraca z przedsiębiorcami oraz władzami gminy na etapie opracowywania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Moszczenica oraz miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w ramach rozwoju przedsiębiorczości w Gminie Moszczenica

4.5.3.) Główny kod CPV: 79411100-9 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

75112000-4 - Usługi administracyjne dotyczące działalności gospodarczej

79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 PZP, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu, w wyniku przeprowadzenia badania ofert, najkorzystniejszą stała się oferta zawierająca cenę 905.000,00 zł Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę w wysokości 69.150,00 zł. i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 905000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1040000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.