Ogłoszenie z dnia 2025-09-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00373840/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowych 2 szt. wózków widłowych, na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o.o. w Tczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192471199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rokicka 5A
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zuostczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e986a56-7bed-4286-bb56-2a175f2840fa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowych 2 szt. wózków widłowych, na potrzeby Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e986a56-7bed-4286-bb56-2a175f2840fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00431405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00373840
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 383951,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. z siedzibą w Tczewie, przy ul. Rokickiej 5A fabrycznie nowych 2 szt. wózków widłowych.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Przedmiot Umowy, do miejsca dostawy, którym jest teren Zakładu Zamawiającego w Tczewie, przy ul. Rokickiej 5A, w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku, w godz. 7 - 15.
Przedmiot zamówienia obejmuje również:
- przeniesienie na rzecz Zamawiającego prawa własności wózków w momencie podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag, jednak nie później niż do dnia wyznaczonego w pkt. 7 SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy (PPU) - § 2;
- realizację obowiązków gwarancyjnych oraz serwisowych;
- realizację innych obowiązków określonych dokumentami zamówienia.
Przedmiot zamówienia – wózki widłowe, powinien być zarejestrowany w UDT, z ważną decyzją zezwalającą na eksploatację. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania dokumentacji, zgłoszenia do UDT, uczestnictwa w badaniu odbiorczym oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z tym badaniem.
2) Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają:
1. Projektowane postanowienia umowy (PPU), stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ,
2. Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42415000-8 - Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42415110-2 - Wózki widłowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTL ASCO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270659497
7.3.3) Ulica: ul. Wielowiejska 53
7.3.4) Miejscowość: Pyskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-120
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- "Sprzątanie wewnętrzne budynku Starostwa Powiatowego w Tczewie"
- Dostawa pojazdu typu MIKROBUS do przewozu osób, z możliwością wykorzystania podczas procesu ewakuacji ze stref zagrożenia i wykorzystania w sytuacjach różnego rodzaju kryzysów dla KP PSP w Tczewie
- Dostawa toalet mobilnych na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew
- Odbiór odpadów komunalnych z Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew oraz jednostek obsługiwanych przez Centrum Usług Wspólnych w latach 2026-2027.
- Dostawa masztów oświetleniowych na potrzeby Gminy Miejskiej Tczew
- Opracowanie dokumentacji projektowej na adaptację Wieży Ciśnień przy ul. Bałdowskiej 1 w Tczewie na cele kulturalno-społeczne
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą koparko-ładowarki i wózka widłowego w ramach zadania pn.: "Realizacja Programu OLiOC na lata 2025-2026"
- Dostawa jednego fabrycznie nowego wózka jezdniowego podnośnikowego
- Tworzenie i uzupełnienie zapasów magazynowych OIiOC
- Wzmocnienie systemu ochrony ludności i odporności cywilnej Gminy Miasto Krosno
- Zakup pojazdów specjalnych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup i dostawa wózka widłowego spalinowego z kabiną w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
więcej: Wózki widłowe, pojazdy techniczne, kolejowe wózki ciągnące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





