eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sadowie › Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sadowie

1.3.) Oddział zamawiającego: 27-580 Sadowie 86

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowie

1.5.2.) Miejscowość: Sadowie

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-580

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@sadowie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sadowie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bd50710-3e66-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00059851/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sadowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Sadowie- etap II"2 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 12.1 „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej — REACT-EU"3 Osi 12 „REACT-EU dla Świętokrzyskiego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00366669/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PS.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4490830,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Sadowiu

Zakres prac:
- docieplenie ścian fundamentowych styropianem z polistyrenu ekstrudowanego gr. 8cm λ=0,035W/mK do
głębokości min. 110cm w miejscu nie podpiwniczony, w miejscu podpiwniczenia – do głębokości posadowienia (prze rozpoczęciem prac dokonać wyrównania i naprawy podłoża, styropian w ziemi zabezpieczyć folią kubełkową – zakończenie styropianu nad terenem min. 0.50m),
− wykonanie odwodnienia liniowego przy rurach spustowych na odległość min. 200cm od elewacji budynku,
− ułożenie od nowa zdemontowanej kostki po wykonaniu ocieplenia ścian fundamentowych zgodnie z założeniami projektu dołożenie ewentualnie nowej kostki w miejscu zepsutej podczas prac rozbiórkowych około10÷15%,
− daszek żelbetowy od strony elewacji północnej (tylnej) należy ocieplić styropianem gr. 5cm wraz z wykonaniem odpowiednich obróbek blacharskich; daszek od frontu należy skuć, a w jego miejscu zamontować szklany ze spadkiem od budynku, na odciągach stalowych,
− docieplenie ścian zewnętrznych styropianem gr. 5cm λ=0,032W/mK wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej na przygotowanym podłożu na siatce zatopionej w kleju (docieplenie już ocieplonych ścian),
− docieplenie glifów okiennych i drzwiowych – styropian gr. 2cm z wyprawa elewacyjna + kolor,
− przemurowanie ogniomurów na wysokość min. 30cm od wykończonych warstw stropodachu,
− przemurowanie kominów ponad stropem oraz ich udrożnienie i otwarcie kanałów – kominy ocieplić styropianem 5cm + ruszt + wyprawa z blachy o niskim trapezie i jako obróbka,
− montaż nowych rynien oraz rur spustowych na budynku objętym opracowaniem połączonych z nowymodwodnieniem liniowym budynku,
− ocieplenie stropodachu niewentylowanego wełną mineralną o współczynniku przewodzenia ciepłaλ=0,032W/mK gr. 19cm wraz z mocowaniem krokwi, łat, kontrłat oraz pokrycia z blachy modułowej,
− wymiana istniejącego wyłazu dachowego na nowy dostosowany do nowego pokrycia,
− wymiana drzwi zewnętrznych wraz z obróbką wewnętrzną na nowe o współczynniku 1.3,
− montaż nowych parapetów z blachy o grubości 0.7,
− ponowny montaż elementów na elewacji po wcześniejszym demontażu reklamy, uchwyty, oświetlenie, itp. – wg. wytycznych Inwestora,
− likwidacja ścianki wewnątrz budynku + naprawa wewnętrznych warstw wykończeniowych przegród w nawiązaniu do istniejących w danej części budynku,
− wykonanie niezbędnych napraw i uzupełnień tynków wewnętrznych oraz malowanie ścian po robotach
montażowych,
− remont istniejącej instalacji odgromowej – wykonanie nowych zwodów pionowych oraz poziomych z wykonaniem nowego uziomu otokowego w przypadku braku odpowiednich pomiarów dla przedmiotowego budynku,
− prace związane z CWU oraz modernizacją systemu grzewczego i schładzania, panele PV, modernizacja oświetlenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 1230531,11 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej z Szczucicach

Zakres prac:
- demontaż istniejących elementów na elewacjach budynku – po zakończonych pracach ponowny
montaż z zastosowaniem odpowiednich kształtek oraz wzmocnień,
− rozbiórka i odtworzenie opaski wokół budynku po zakończonych pracach ociepleniowych,
− ocieplenie ścian poniżej terenu z wykonaniem izolacji z mas dyspersyjnych oraz zabezpieczeniem folią kubełkową,
− ocieplenie posadzki na gruncie wraz z wykonaniem nowej posadzki,
− wymiana stolarki okiennej na nowe z nawiewnikami regulowanymi automatycznie
− wymiana drzwi zewnętrznych na nowe energooszczędne,
− ocieplenie ścian powyżej terenu wraz z kolorystyką elewacji,
− ocieplenie stropu nad piętrem z wykonaniem podestów komunikacyjnych,
− osłona ocieplenia dachowego z blachodachówki ,
− wymiana obróbek blacharskich związanych z robotami dociepleniowymi – min. orynnowanie, parapety
zewnętrzne, obróbka cokołu oraz detali architektonicznych,
− remont istniejącej instalacji odgromowej,
− prace modernizacyjne związane z wewnętrzną instalacją c.o., wod. – kan., gazową,
− modernizacja wewnętrznego oświetlenia – wymiana na nowe w systemie LED,
− montaż instalacji PV – fotowoltaika,
− wykonanie instalacji odgromowej,
− prace towarzyszące wynikające z charakteru prac a nie objęte dokumentacją projektową,
− uporządkowanie i przywrócenie do pierwotnego stanu terenu po wykonaniu prac budowlanych.
− wykonanie wjazdu i miejsc parkingowych
− dostarczenie i montaż przydomowej oczyszczalni ścieków

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262522-6 - Roboty murarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261320-3 - Kładzenie rynien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.5.) Wartość części: 1603928,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Łężycach
Zakres prac:
1.System grzewczy
Montaż ogrzewania w budynku w oparciu o powietrzną pompę ciepła (powietrze – powietrze) i elektryczne grzejniki naścienne pom. WC i korytarz. Układ zasilany przez instalację fotowoltaiczną. Pompa ciepła typu powietrze-powietrze rewersyjna. Zapotrzebowanie na energię elektryczną zbilansowane w 100% przez instalacje PV.

2. Docieplenie
- ściana zewnętrzna (GRUPA ściana zewnętrzna) Materiał dociepleniowy: styropian typu fasada - grubość: 0,15 m, lambda: 0,032 W/mK Współczynnik przenikania ciepła (U) przegrody po dociepleniu: 0,191 W/(m²K)

Uwagi: Ściany zewnętrzne obiektu są już docieplone warstwą 5 cm styropianu lecz mimo to nie spełniają aktualnie obowiązujących wymagań w zakresie izolacyjności ścian zewnętrznych. Stan styropianu i jego jakość budzi wątpliwości, stąd dla zapewnienia prawidłowości i trwałości wykonania prac oraz optymalizacji efektu termomodernizacyjnego założono demontaż tejże warstwy i położenie nowej. Również dla doboru warstwy docieplenia zostanie przyjęty współczynnik U dla ścian w stanie bez izolacji. W kosztach docieplenia ścian uwzględniono prace demontażowe i rozbiórkowe, a także ze względu na zmianę grubości ściany- montaż nowych obróbek blacharskich, parapetów, instalacji odgromowej, ewentualne odtworzenie i wykończenie schodów, balustrad i pochwytów schodowych. W celu likwidacji mostków cieplnych należy wykonac też hydroizolację fundamentów budynkudo ław fundamentowych , a także docieplić mur styropianem typu XPS i odtworzyć opaskę wokół budynku.

-okna PCV wymiana okien na energooszczędne sześciokomorowe z wkładką termiczną i z szybą z ciepłą ramką z nawiewnikami powietrza sterowanymi automatycznie.

Uwagi: Należy zwrócić uwagę na tzw. ciepły montaż okien, pozwalający, aby okna energooszczędne zachowały swoje
walory izolacyjne, tzn. aby były szczelnie zamontowane. Rekomenduje się osadzenie okna w warstwie pianki izolacyjnej, co pozwoli wyeliminować mostki termiczne, które wokół okna mogą powstawać.

-docieplenie strop nad garażem z wełny mineralnej grub.26cm U=0,147W/(m2K) z paroizolacją i obudową G/K.
-drzwi zewnętrzne wymiana na energooszczędne U_1,3W/(m2K)

3. Wymiana opraw oświetleniowych z instalacją PV
Usprawnienie polega na demontażu istniejących opraw o łącznej mocy 2,992 kW i montażu nowych30 szt. energooszczędnych opraw oświetleniowych o łącznej mocy 1,152 kW oraz kompensacji zapotrzebowania na energię
elektryczną poprzez wykorzystanie instalacji PV (6 paneli).

Usprawnienie obejmuje:
- wymianę istniejących opraw na oprawy w systemie LED, które zapewnią redukcję mocy źródła światła. Nowe oświetlenie w systemie LED będzie oświetleniem energooszczędnym, które będzie się charakteryzować:
− zmniejszeniem mocy opraw
− zmniejszeniem zużycia energii elektrycznej
− brakiem tętnienia światła
− zwiększoną trwałością LED a co za tym idzie pozwalającym na oszczędności z tytułu rzadszej ich wymiany
− możliwością wielokrotnego załączania oświetlenia w ciągu dnia bez skrócenia żywotności źródeł światła
− wykonanie instalacji odgromowej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45262522-6 - Roboty murarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45261320-3 - Kładzenie rynien

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262321-7 - Wyrównywanie podłóg

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 724566,17 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej we Wszechświętych
- demontaż istniejących elementów na elewacjach budynku – po zakończonych pracach ponowny montaż z zastosowaniem odpowiednich kształtek oraz wzmocnień,
- rozbiórka i odtworzenie opaski wokół budynku po zakończonych pracach ociepleniowych,
- ocieplenie ścian poniżej terenu z wykonaniem izolacji z mas dyspersyjnych oraz zabezpieczeniem folią kubełkową,
- ocieplenie posadzki na gruncie wraz z wykonaniem nowej posadzki,
- wymiana stolarki okiennej na nowe z nawiewnikami regulowanymi automatycznie
- wymiana drzwi zewnętrznych na nowe energooszczędne,
- ocieplenie ścian powyżej terenu wraz z kolorystyką elewacji,
- ocieplenie stropu nad piętrem z wykonaniem podestów komunikacyjnych,
- naprawa pękniętych ścian kotwami z prętów spiralnych ,
- wymiana obróbek blacharskich związanych z robotami dociepleniowymi – min. orynnowanie, parapety zewnętrzne, obróbka cokołu oraz detali architektonicznych,
- remont istniejącej instalacji odgromowej,
- prace modernizacyjne związane z wewnętrzną instalacją c.o.,c.w.u. wraz z adaptacją pomieszczenia na kotłownię i węzeł ciepłowniczy
- modernizacja wewnętrznego oświetlenia – wymiana na nowe w systemie LED,
- montaż instalacji PV – fotowoltaika,
- prace towarzyszące wynikające z charakteru prac a nie objęte dokumentacją projektową,
- uporządkowanie i przywrócenie do pierwotnego stanu terenu po wykonaniu prac budowlanych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45262210-6 - Fundamentowanie

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45215500-2 - Toalety publiczne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262522-6 - Roboty murarskie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262300-4 - Betonowanie

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45262521-9 - Roboty murarskie w zakresie fasad

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45261320-3 - Kładzenie rynien

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

4.5.5.) Wartość części: 931804,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na część nr 1 unieważniono.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na część nr 2 unieważniono.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na część nr 3 unieważniono.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 3 ustawy postępowanie na część nr 4 unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.