eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie kompleksowych usług medycznych przez podmiot leczniczy/ placówkę medyczną, świadczenie usług w zakresie medycyny pracy oraz świadczenie usług fizjoterapii w Projekcie Priorytet Kręgosłup.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług medycznych przez podmiot leczniczy/ placówkę medyczną, świadczenie usług w zakresie medycyny pracy oraz świadczenie usług fizjoterapii w Projekcie Priorytet Kręgosłup.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowych usług medycznych przez podmiot leczniczy/ placówkę medyczną, świadczenie usług w zakresie medycyny pracy oraz świadczenie usług fizjoterapii w Projekcie Priorytet Kręgosłup.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0e22c92-43db-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430159

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dotyczy projektu ze środków Unii Europejskiej. Projekt pn. Priorytet kręgosłup w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014–2020, oś priorytetowa V Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działanie 5.1 Programy profilaktyczne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377529/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D10.251.76.C.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134294,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – wyłonienie placówki medycznej/ podmiotu leczniczego do realizacji kompleksowej usługi medycznej w zakresie świadczeń medycyny pracy, badań diagnostycznych oraz fizjoterapii na terenie województwa pomorskiego.
Usługa kompleksowa polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne: wizyta u lekarza medycyny pracy, badania diagnostyczne oraz warsztaty rehabilitacji ruchowej.

Szczegółowy zakres usług opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 64244,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – wyłonienie realizatora świadczeń w zakresie medycyny pracy dla Copernicus PL Sp. z o.o. Usługa medyczna polega na wdrożeniu programu profilaktyki zdrowotnej pn. Ogólnopolski program profilaktyki przewlekłych bólów kręgosłupa i obejmuje świadczenia medyczne z zakresu medycyny pracy w lokalizacji Copernicus PL Sp. z o.o. lub w siedzibie pracodawcy.

Szczegółowy zakres usług opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85121200-5 - Specjalistyczne usługi medyczne

4.5.5.) Wartość części: 27750 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Część nr 3 – wyłonienie realizatora świadczeń w zakresie fizjoterapii do prowadzenia warsztatów rehabilitacji ruchowej dla Copernicus PL Sp. z o. o.

Usługa obejmuje świadczenia medyczne z zakresu rehabilitacji dla uczestników projektu w formie warsztatów rehabilitacji ruchowej.

Szczegółowy zakres usług opisano w załączniku nr 2 do SWZ- Opis Przedmiotu Zamówienia, zaś ilości i termin wykonywania usług zawarto w zał. 1B do SWZ- Harmonogram.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 42300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64244,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64244,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Clinica Medica Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 191168978

7.3.3) Ulica: Mireckiego 11

7.3.4) Miejscowość: Gdynia

7.3.5) Kod pocztowy: 81-229

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64244,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27750 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Indywidualna praktyka lekarska w miejscu wezwania Daria Fabiszak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 220746380

7.3.3) Ulica: Stolema 64/1

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-177

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fizjomi Milan Śliwa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221873808

7.3.3) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 5/a31

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-457

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.