eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarczewModernizacja nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Otwockiego - etap I



Ogłoszenie z dnia 2025-09-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Otwockiego - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OTWOCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014848593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Westerplatte 36

1.5.2.) Miejscowość: Karczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-480

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiat-otwocki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpotwock.eb2b.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpotwock.eb2b.com.pl/edit-auction.html/476855

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Otwockiego - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96f034e1-0aa4-4014-bbbc-70880aa99e59

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00429349

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044138/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Otwockiego - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00252153

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP/P-10/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2143247,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Przebudowa drogi powiatowej nr 1303W w m. Wysoczyn
1. Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Modernizacja drogi DP1302W w m. Wysoczyn”
2. Informację:
a) Zadanie obejmuje przebudowę drogi powiatowej nr 1303W w m. Wysoczyn - odcinek około 530 mb –zakres odcinka na jakim należy wykonać prace stanowi załącznik do SWZ
b) Wykonanie nawierzchni jezdni:
- na całym odcinku dokonać frezowania korekcyjnego nawierzchni bitumicznej z wywozem materiałów z rozbiórki na długości około 530 mb - nadanie spadków oraz usunięcie nawierzchni wątpliwej jakości tj. asfalt lany,
- oczyszczenie sfrezowanej nawierzchni jezdni,
- należy wykonać nawierzchnie z mieszanki mineralno-asfaltowej – warstwę wyrównawczą AC16W KR4 o średniej grubości 4 cm – w miejscach występowania zapadlisk oraz nierówności w nawierzchni po frezowaniu miejscowo grubość warstwy wyrównawczej może być większa ok. 10 cm,
- na całym odcinku należy wykonać nawierzchnie z mieszanki mineralno-asfaltowej dla KR4 – warstwa wiążąca AC16W o grubości 4 cm układanej na oczyszczonej i skropionej emulsją asfaltową powierzchni,
- w miejscach, gdzie po sfrezowaniu występowały zadołowania oraz spękania układać na warstwie wyrównawczej siatkę z włókien szklanych o wytrzymałości na rozciąganie min. 200 kN/m,
- na całym odcinku należy wykonać nawierzchnie z mieszanki mineralno-asfaltowej dla KR4 – warstwa ścieralna AC11S o grubości 4 cm układaną na oczyszczonej i skropionej emulsją asfaltową powierzchni
- obustronne wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 1,0 m i grubości po zagęszczeniu min. 13 cm
- UWAGA Zamawiający wymaga, aby nawierzchnie jezdni układać całą szerokością jezdni,
- Regulacja wysokościowa elementów infrastruktury technicznej tj. włazy, zawory, kratki, itp. – jeśli istnieją. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
- Połączenia działek roboczych i połączenia nowej nawierzchni z istniejącą należy uszczelnić masą na bazie bitumu,
c) Wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni. Niedopuszczalne jest powstanie zastoisk wody po opadach deszczu spowodowanych złym wyprofilowaniem nawierzchni jezdni,
d) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
e) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stałej organizacji ruchu,
f) Urobek powstały z frezowania nawierzchni jezdni staje się własnością Wykonawcy, który zobowiązany jest do zagospodarowania go we własnym zakresie,
g) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w skład, której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, deklaracje właściwości użytkowych na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu itp.
a) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych,
b) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
c) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
d) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;

Dopuszczenie rozwiązań równoważnych w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 557904,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1303W w m. Śniadków Górny
1. Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Modernizacja drogi DP1303W w m. Śniadków Gm. Sobienie Jeziory”
2. Informację:
a) W ramach zamówienia należy wykonać modernizację istniejącej nawierzchni drogi powiatowej wraz z jej poszerzeniem do 6,0 m. Orientacyjna długość odcinka wynosi ok 485 mb.
b) Zamawiający przewiduje następujący obligatoryjny zakres robót do wykonania:
- przeprowadzenie frezowania korekcyjnego w celu nadania wstępnego profilu poprzecznego drogi;
- odcięcie mechanicznie krawędzi jezdni pod poszerzenie;
- wykonanie poszerzenia pod jezdnię wynoszącego śr. 1,4 m poprzez wykonanie wykopu oraz jego wyprofilowanie oraz zagęszczenie do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is≥1,0, wykonaniu warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości min. 20 cm wraz z jego prawidłowym wyprofilowaniem (kruszywo musi zostać zagęszczone do uzyskania wskaźnika modułu pierwotnego E1>70MPa i stosunku modułów E2/E1≤2,2, ułożeniu warstwy wiążącej z AC11W KR3-4 gr. min. 5 cm;
- ułożenie siatki na długości łączenia starej nawierzchni z wykonanym poszerzeniem – siatka z włókna szklanego lub węglowego o wytrzymałości na rozciąganie min. 200 kN/m;
- wykonanie warstwy wyrównawczej z AC11W KR3-4 o średniej grubości 5 cm;
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S KR3-4 o grubości min. 5 cm;
- wykonanie poboczy gruntowych szer. min. 1,0m wraz z wyprofilowaniem terenu przyległego;
c) Połączenia miedzywarstwowe należy skropić emulsją asfaltową na całej szerokości oraz długości robót.
d) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych.
e) W ramach zadania należy wykonać geodezyjną inwentaryzację powykonawczą.
f) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
g) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w planowanej nawierzchni – jeśli występują. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
h) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych,
i) Po zakończonych robotach Wykonawca przywróci Stałą Organizację Ruchu.
j) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
k) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki.
l) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji powykonawczej w skład, której wchodzić musi m.in. recepty na masę, sprawozdanie z badań, deklaracje właściwości użytkowych na użyte materiały, dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego
m) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;

Dopuszczenie rozwiązań równoważnych w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 440228,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Przebudowa drogi powiatowej Nr 2709W m. Żanęcin
1. Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Modernizacja drogi DP2709W w m. Żanęcin”
2. Informację:
a) W ramach zamówienia należy wykonać modernizację istniejącej nawierzchni drogi powiatowej poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni oraz warstwy wyrównawczej. Orientacyjna długość odcinka wynosi ok 730 mb. Zakres został wskazany na załączniku graficznym.
b) Zamawiający przewiduje następujący obligatoryjny zakres robót do wykonania:
- przeprowadzenie frezowania korekcyjnego na śr. głębokość ok 8 cm w celu nadania wstępnego profilu poprzecznego drogi;
- wykonaniu warstwy wyrównawczej z AC11W KR43-4 o śr. grubości 3m (miejscowo śr. 8 cm) 75kg/m2
- ułożenie siatki w miejscach występowania spękań na jezdni – siatka z włókna szklanego lub węglowego o wytrzymałości na rozciąganie min. 200 kN/m – ok. 2198,5 m2;
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S KR3-4 o średniej grubości min. 6 cm;
- wykonanie dodatkowego odwodnienia drogi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego polegającym na wbudowaniu nowego kompletnego wpustu ulicznego systemowego, wbudowaniu nowej kompletnej studni betonowej 2500mm i głębokości min. 2,5 m oraz połączeniu obu elementów przykanalikiem. Ruszt wpustu jak i właz studni musi spełniać wymagania Dn400.
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. min. 1,0 m wraz z wyprofilowaniem terenu przyległego;
- dowiązanie istniejących zjazdów i skrzyżowań z drogami gruntowymi/ tłuczniowymi poprzez wykonanie warstwy z kruszywa łamanego
- regulacja wysokościowa urządzeń infrastruktury podziemnej
- odtworzenie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej
c) Połączenia miedzywarstwowe należy skropić emulsją asfaltową na całej szerokości oraz długości robót. Połączenie nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią jezdni uszczelnić masą na bazie bitumu.
d) Warstwę ścieralną układać całą szerokością jezdni.
e) Termin zamknięcia drogi na czas układania warstwy ścieralnej uzgodnić z Urzędem Gminy, ZTM oraz Otwockimi przewozami Gminno-Powiatowymi.
f) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych.
g) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
h) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w planowanej nawierzchni chodników – jeśli występują. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
i) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych.
j) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
k) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki.
l) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić powinny między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego
m) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
n) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;

Dopuszczenie rozwiązań równoważnych w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 513215,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2724W w m. Całowanie (dojazd do DK50)
a) Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Modernizacja drogi DP2724W dojazd do DK50”
b) Informację:
c) W ramach zamówienia należy wykonać modernizację istniejącej nawierzchni drogi powiatowej poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni wraz z wzmocnieniem istniejącej nawierzchni jezdni siatką stalową typu ciężkiego. Orientacyjna długość odcinka wynosi ok 85 mb. Zakres został wskazany na załączniku graficznym.
d) Zamawiający przewiduje następujący obligatoryjny zakres robót do wykonania:
- przeprowadzenie frezowania korekcyjnego w celu nadania wstępnego profilu poprzecznego drogi;
- wzmocnienie nawierzchni jezdni za pomocą siatki stalowej typu ciężkiego o wytrzymałości siatki na rozciąganie poprzeczne wynoszącej minimum 50 kN/mm2 oraz grubości drutu siatki wynoszącej min. 2,4 mm stale przytwierdzonej do podłoża za pomocą mieszanki slurry seal (według specyfikacji i wymagań producenta siatki stalowej)
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S KR3-4 o średnie grubości min. 6 cm;
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego szer. min. 1,0 m wraz z wyprofilowaniem terenu przyległego;
- wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego;
- dowiązanie istniejących zjazdów z jezdnią poprzez ich usypanie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
e) Połączenia miedzywarstwowe należy skropić emulsją asfaltową na całej szerokości oraz długości robót. Połączenie nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią jezdni uszczelnić masą na bazie bitumu.
f) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych.
g) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
h) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w planowanej nawierzchni chodników – jeśli występują. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
i) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych.
j) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
k) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki.
l) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić powinny między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego
m) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;

Dopuszczenie rozwiązań równoważnych w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 83710,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2735W w m. Warszawice
a) Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Modernizacja drogi DP2735W w m. Warszawice”
b) Informację:
c) W ramach zamówienia należy wykonać modernizację istniejącej nawierzchni drogi powiatowej poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej nawierzchni. Orientacyjna długość odcinka wynosi ok 250 mb. Zakres został wskazany na załączniku graficznym.
d) Zamawiający przewiduje następujący obligatoryjny zakres robót do wykonania:
- przeprowadzenie frezowania – dołączenie się do istniejących nawierzchni oraz w razie potrzeby przeprowadzenie frezowania korekcyjnego w celu nadania wstępnego profilu poprzecznego drogi;
- ułożenie siatki w miejscach występowania spękań na jezdni – siatka z włókna szklanego lub węglowego o wytrzymałości na rozciąganie min. 200 kN/m;
- wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S KR3-4 o średnie grubości min. 6 cm;
- wykonanie poboczy gruntowych szer. min. 1,0 m wraz z wyprofilowaniem terenu przyległego;
- dowiązanie istniejących zjazdów z jezdnią poprzez ich usypanie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, przełożenie kostki, wykonanie warstwy asfaltowej – zależnie od istniejącej nawierzchni zjazdu.
e) Połączenia miedzywarstwowe należy skropić emulsją asfaltową na całej szerokości oraz długości robót. Połączenie nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią jezdni uszczelnić masą na bazie bitumu.
f) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych.
g) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
h) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych.
i) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
j) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki.
k) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić powinny między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego
l) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;

Dopuszczenie rozwiązań równoważnych w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 139130,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2753W w m. Sobienie Biskupie
a) Zadanie realizowane w ramach zadania zaplanowanego w planie wydatków majątkowych Powiatu Otwockiego na rok 2025 pt. „Przebudowa drogi 2753W ul. Warszawskiej etap II”
b) W ramach zamówienia należy wykonać modernizację istniejącej nawierzchni drogi powiatowej poprzez rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni oraz wykonanie prac związanych z wykonaniem nowej nawierzchni jezdni. Orientacyjna długość odcinka wynosi ok 380 mb.
c) Zakres został wskazany na załączniku graficznym, projekcje PZP wykonanym przez firmę SEDROX.
d) Zamawiający przewiduje następujący obligatoryjny zakres robót do wykonania:
e) Na odcinku w km 0+560-0+650:
- wykonanie prac rozbiórkowych istniejącej nawierzchni, w tym nawierzchni z płyt betonowych
- wykonanie profilowanie podłoża wraz z jego korytowaniem na średnią głębokość ok 11 cm
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 25 cm, z czego podbudowa musi składać się z warstwy dolnej gr. 20 cm wykonanej z kruszywa 0-63 oraz warstwy wierzchniej gr. 5 cm wykonanej z kruszywa 0-31,5mm
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa wiążąca AC16W o grubości 6 cm
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa ścieralna AC11S o grubości 5 cm
- obustronne wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o szerokości 1,0 m i grubości po zagęszczeniu min. 0,15 cm
- UWAGA skrzyżowanie z drogą gminną przebudować w zakresie nawierzchni jezdni zgodnie z rozwiązaniem przedłożonym w dokumentacji firmy SEDROX
f) Na odcinku w km 0+650-0+920
- zastosować metodę rubblizingu do rozbicia i odprężenia istniejącej nawierzchni z płyt betonowych w celu wyeliminowania powstawania spękań odbitych. Powstały urobek należy dodatkowo rozdrobnić przy pomocy walca o wadze min 9t wyposażonego w kratę typu „Z”. Powstały materiał powinien być pokruszony w sposób jednorodny, w ziarna przy czym nie mogą występować ziarna o średnicy przekraczającej 310 mm. Materiał należy zagęścić oraz wstępnie wyprofilować oraz traktować jako warstwę podbudowy.
- wykonać warstwę podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm o min. grubości wynoszącej 5 cm
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa wiążąca AC16W o grubości 6 cm
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa ścieralna AC11S o grubości 5 cm
- obustronne wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o szerokości 1,0 m i grubości po zagęszczeniu min. 0,15 cm
g) Na odcinku 0+920-0+940
- wykonać frezowanie nawierzchni umożliwiające wbudowanie warstw asfaltowych o łącznej grubości 11 cm
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych – warstwa ścieralna AC11S o grubości 5 cm
- obustronne wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o szerokości 1,0 m i grubości po zagęszczeniu min. 0,15 cm
h) połączenia miedzywarstwowe należy oczyścić oraz skropić emulsją asfaltową na całej szerokości oraz długości robót. Połączenie nowej nawierzchni z istniejącą nawierzchnią jezdni uszczelnić masą na bazie bitumu
i) należy przeprowadzić regulację wysokościową istniejących zjazdów z jezdni
j) należy odtworzyć stałą organizację ruchu po przeprowadzonych robotach, w szczególności odtworzyć oznakowanie poziome jezdni, które należy wykonać w technologii grubowarstwowej
k) nawierzchnię jezdni należy układać całą szerokością
l) Wykonawca musi wykonać nawierzchnie jezdni z zachowaniem spadków podłużnych oraz poprzecznych umożliwiających prawidłowy spływ wód opadowych z nawierzchni jezdni.
m) Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie do opracowania, zatwierdzenia, a następnie prowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót
n) UWAGA: geometrię drogi należy wykonać zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego Projektem Zagospodarowania Terenu opracowanym przez firmę SEDROX
o) UWAGA: roboty budowlane będą prowadzone w oparciu o decyzję ZRID. Wykonawca musi zapewnić nadzór zgodny z decyzją.
p) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzonych robót budowlanych.
q) Badania niezbędne do odbioru zrealizowanych prac zostaną ustalone z przedstawicielem Zamawiającego na etapie realizacji zadania.
r) W ramach inwestycji należy dokonać regulacji wysokościowej wszystkich elementów infrastruktury tj. skrzynki zaworów, zasuw i hydrantów występujących w planowanej nawierzchni– jeśli występują. Regulację należy przeprowadzić w uzgodnieniu z gestorem sieci.
s) Prace należy prowadzić z zachowaniem odpowiednich przepisów i instrukcji bezpieczeństwa pracy przy wykonywaniu robót budowlanych.
t) Pracowników, materiał oraz niezbędny sprzęt do realizacji przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca
u) Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania we własnym zakresie materiałów pochodzących z rozbiórki.
v) Po zakończonych robotach Wykonawca wykona dokumentację powykonawcza, w skład której wchodzić powinny między innymi wyniki badań, atesty, deklaracje zgodności dokumentacja fotograficzna, zawiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji i przywróceniu stałej organizacji ruchu oraz inne dokumenty wskazane przez Zamawiającego
w) Zawarcie umowy jest jednoznaczne z przekazaniem przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawca bierze odpowiedzialność za jego prawidłowe zabezpieczenie co jest równoznaczne z prawidłowym jego zabezpieczeniem i utrzymaniem oraz zabezpieczeniem rozpoczętych robót przed ich degradacją;

Dopuszczenie rozwiązań równoważnych w przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wskazania równoważności leży po stronie wykonawcy. W odniesieniu do znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje konkretne produkty lub usługi Zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, przedstawił już w jego ofercie dowód równoważności potwierdzający spełnienie kryteriów, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności np. karty katalogowe producentów. W odniesieniu do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3, Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedstawił wraz z ofertą dowody równoważności w sposób określony w art. 101 ust. 5 i 6 pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 409060,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435736,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730577,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435736,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lebelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435736,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 400623,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638668,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 400623,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU BOGMAR Bogusława Kałęcka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261876149

7.3.4) Miejscowość: Sobienie Kiełczewskie Pierwsze 28a

7.3.5) Kod pocztowy: 08-443

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 400623,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 529811,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 871977,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 529811,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TOWEMO Monika Szczygieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441538035

7.3.3) Ulica: Żeromskiego 73K

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 529811,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105390,09 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393828,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105390,09 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5322029124

7.3.3) Ulica: Trakt Lubelski 1g

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105390,09 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144377,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303645,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144377,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU BOGMAR Bogusława Kałęcka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8261876149

7.3.4) Miejscowość: Sobienie Kiełczewskie Pierwsze 28a

7.3.5) Kod pocztowy: 08-443

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144377,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 500250,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654230,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 500250,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU TOWEMO Monika Szczygieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9441538035

7.3.3) Ulica: Żeroskiego 73k

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500250,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.