Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00386161/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych oraz staplerów dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231190020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zawidowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Lubań
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 7213787
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lcm-luban.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lcm_luban1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych oraz staplerów dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e28d95d-4618-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428145
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386161/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nici chirurgiczne - zgodnie z opisem Pakietu Nr 1 zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 45150,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Staplery - zgodnie z opisem Pakietu Nr 2 zawartym w załączniku Nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 12170,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 256 pzp w zw. z art. 137 ust. 7 pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający dokonując analizy pytań Wykonawców, jakie wpłynęły do Zamawiającego w zakresie Pakietu nr 1 – Nici chirurgiczne, dotyczących zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia, ustalił, iż zmuszony jest wprowadzić zmiany do treści SWZ, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. W związku z tym Zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 6) pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W ramach przedmiotowego postępowania w Pakiecie Nr 2 zostały złożone cztery oferty. Zamawiający, w dokumentacji przetargowej (Rozdział VII SWZ) wskazał, że nie będzie wymagał przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanego asortymentu z cechami wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia ujętym w Załączniku nr 2 do SWZ. Analiza złożony ofert wykazała, że Zamawiający bez przedmiotowych środków dowodowych (np. w postaci katalogów czy broszur oferowanego asortymentu) nie jest w stanie - nawet w oparciu o wskazane przez Wykonawców w Załączniku nr 2 do SWZ nazwy handlowe, producenta czy numery katalogowe - zweryfikować, czy zaoferowane przez Wykonawców staplery i ładunki spełniają oczekiwania Zamawiającego, jakie miał na myśli ogłaszając przedmiotowe postępowanie. Powyższe pozbawiło Zamawiającego narzędzi do ocenienia, czy asortyment zaproponowany przez Wykonawców w złożonych ofertach odpowiada wymaganiom Zamawiającego.
Zamawiający, dokonując analizy ofert złożonych przez Wykonawców stwierdził również, że dokonał niejednoznacznego i zbyt ogólnikowego sformułowania opisu przedmiotu zamówienia, co nie pozwoliło Wykonawcom na złożenie porównywalnych ofert.
Ponieważ na tym etapie postępowania (po złożeniu ofert) wadliwości tej nie można usunąć, Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j.
z dnia 16.08.2022 r.), unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu Nr 2 – Staplery.
INNE PRZETARGI Z LUBANIA
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2462D-ul. Legnicka w km 0+800-2+692 w miejscowości Olszyna"
- Dostawa próbek materiałów wybuchowych do szkolenia psów służbowych Straży Granicznej do Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej.
- Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn. "Przebudowa instalacji gazowej i muru oporowego w m. Szklarska Poręba"
- "Zakup i dostawa samochodu 9- osobowego oraz wywrotki z podwójną kabiną"
- USŁUGI SPOŁECZNE DOTYCZĄCE PROWADZENIA ZAJĘĆ W RAMACH PROGRMAU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN "ZA ŻYCIEM" W ROKU 2024
więcej: przetargi w Lubaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyrobów medycznych w tym opatrunków dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o.
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Zakup i dostawa materiałów szewnych dla SP WZOZ MSWiA w Bydgoszczy
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
- Dostawa narzędzi mikrochirurgicznych, soczewek wewnątrzgałkowych oraz pozostałych wyrobów medycznych do zabiegów okulistycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.