eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych oraz staplerów dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych oraz staplerów dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231190020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zawidowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 7213787

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lcm-luban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lcm-luban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lcm_luban

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych oraz staplerów dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e28d95d-4618-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00386161/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 57320,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nici chirurgiczne - zgodnie z opisem Pakietu Nr 1 zawartym w Załączniku nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 45150,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Staplery - zgodnie z opisem Pakietu Nr 2 zawartym w załączniku Nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 12170,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 256 pzp w zw. z art. 137 ust. 7 pzp.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający dokonując analizy pytań Wykonawców, jakie wpłynęły do Zamawiającego w zakresie Pakietu nr 1 – Nici chirurgiczne, dotyczących zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia, ustalił, iż zmuszony jest wprowadzić zmiany do treści SWZ, które prowadziłyby do istotnej zmiany charakteru zamówienia w porównaniu z zamówieniem pierwotnie określonym, w szczególności zmiany prowadziłyby do znacznej zmiany zakresu zamówienia. W związku z tym Zamawiający, zgodnie z art. 256 p.z.p., unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, mając na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 6) pzp.
Uzasadnienie faktyczne: W ramach przedmiotowego postępowania w Pakiecie Nr 2 zostały złożone cztery oferty. Zamawiający, w dokumentacji przetargowej (Rozdział VII SWZ) wskazał, że nie będzie wymagał przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanego asortymentu z cechami wynikającymi z opisu przedmiotu zamówienia ujętym w Załączniku nr 2 do SWZ. Analiza złożony ofert wykazała, że Zamawiający bez przedmiotowych środków dowodowych (np. w postaci katalogów czy broszur oferowanego asortymentu) nie jest w stanie - nawet w oparciu o wskazane przez Wykonawców w Załączniku nr 2 do SWZ nazwy handlowe, producenta czy numery katalogowe - zweryfikować, czy zaoferowane przez Wykonawców staplery i ładunki spełniają oczekiwania Zamawiającego, jakie miał na myśli ogłaszając przedmiotowe postępowanie. Powyższe pozbawiło Zamawiającego narzędzi do ocenienia, czy asortyment zaproponowany przez Wykonawców w złożonych ofertach odpowiada wymaganiom Zamawiającego.
Zamawiający, dokonując analizy ofert złożonych przez Wykonawców stwierdził również, że dokonał niejednoznacznego i zbyt ogólnikowego sformułowania opisu przedmiotu zamówienia, co nie pozwoliło Wykonawcom na złożenie porównywalnych ofert.
Ponieważ na tym etapie postępowania (po złożeniu ofert) wadliwości tej nie można usunąć, Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 6) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j.
z dnia 16.08.2022 r.), unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie Pakietu Nr 2 – Staplery.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.