Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00324632/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na Rynku w Strumieniu wraz z ulicami przyległymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Strumień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182516
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek
1.5.2.) Miejscowość: Strumień
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-246
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 338570142
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.strumien.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strumien.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.strumien.bip.net.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na Rynku w Strumieniu wraz z ulicami przyległymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f926687-282f-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428138
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015145/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na Rynku w Strumieniu wraz z ulicami przyległymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00324632/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.1.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca przyjmuje do wykonania roboty budowlane związane z realizacją zadania pn.: „Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na Rynku w Strumieniu wraz z ulicami przyległymi”.
2. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących i montaż nowych elementów organizacji ruchu, likwidacja istniejących i wykonanie nowych poziomych elementów organizacji ruchu oraz wykonanie robót drogowych towarzyszących.
3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE FAKTYCZNE UNIEWAŻNIENIA:W dniu 30.08.2022 r. opublikowane zostało w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie
o zamówieniu dotyczące postępowania prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem jest „Wprowadzenie stałej organizacji ruchu na Rynku w Strumieniu wraz z ulicami przyległymi.”. Termin składania ofert upłynął 14.09.2022 r. Do upływu tego terminu złożona została 1 oferta. Zamawiający przeprowadził ocenę złożonej oferty pod kątem jej odrzucenia, braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Jak wynikało z postanowień specyfikacji warunków zamówienia oferta wraz z załącznikami musiała zostać sporządzona w języku polskim , złożona w postaci elektronicznej oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem nieważności. W trakcie badania złożonych ofert (weryfikacji podpisów) ustalono , że oferta nr 1, złożona przez FHU ŻERBUD Dominik Żerdka ul. Katowicka 6, 43-419 Kończyce Wielkie nie została opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym , podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany był, przed upływem składania ofert , wnieść wadium w kwocie 3.000,00zł, w jednej z form wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy Pzp. Podczas badania ofert pod względem zabezpieczenia przez wniesienie wadium , stwierdzono ,że przed upływem terminu składania ofert wskazany w SWZ rachunek bankowy wadium od Wykonawcy nie wpłynęło. Wadium wpłynęło po terminie , co ustalono w oparciu o datę księgowania środków na rachunku bankowym ( 14.09.2022 r godz.10:41).
Wobec powyższego , należało odrzucić ofertę nr 1 złożoną przez FHU ŻERBUD Dominik Żerdka ul. Katowicka 6, 43-419 Kończyce Wielkie.
W związku z tym, że była to jedyna oferta złożona w ramach przedmiotowego postepowania Zamawiający unieważnia postępowanie .
UZASADNIENIE PRAWNE UNIEWAŻNIENIA:
Zgodnie z zapisami art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169831,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169831,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI STRUMIEŃ
więcej: przetargi STRUMIEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej nr 101232 L na odcinku od km 0+000,0 do km 0+270,60 w miejscowości Rowiny"
- Przebudowa drogi gminnej nr 107794L na odcinku od km 0+000 do km 0+567 w miejscowości Trzcianki
- Przebudowa i remonty dróg na terenie gminy Turawa - etap II - z podziałem na 3 części
- Przebudowa dróg na terenie sołectwa Poświętne
- Przebudowa ulic w Białymstoku w zakresie nawierzchni jezdni Część I - droga do Olmont Część II - ul. Towarowa
- Rozbiórka wraz z budową skrzyżowania ulicy wewnątrzosiedlowej L09 z ulicą Zachodnią oraz odcinka ulicy Zachodniej od skrzyżowania ulicy L09 z ul. Zachodnią do ulicy Wiejskiej w Białymstoku (...)
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





