eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Przebudowa dróg w obrębie osiedla Wieleń Północ- II etap ul. Sosnowej i chodnik przy ul. Jana Pawła II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w obrębie osiedla Wieleń Północ- II etap ul. Sosnowej i chodnik przy ul. Jana Pawła II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wieleń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791158

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 34

1.5.2.) Miejscowość: Wieleń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672561170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Wielen_UM@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wielen

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w obrębie osiedla Wieleń Północ- II etap ul. Sosnowej i chodnik przy ul. Jana Pawła II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c46bcf5-3fdd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00428076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000725/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Przebudowa dróg w obrębie osiedla Wieleń Północ- II etap ul. Sosnowej i chodnik przy ul. Jana Pawła II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00370133/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KTI.271.21.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 813302,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego: Przebudowa dróg w obrębie osiedla Wieleń Północ- II etap ul. Sosnowej i chodnik przy ul. Jana Pawła II.
W zakres zadania wchodzi:
Zadanie nr 1:
Przebudowa dróg w obrębie osiedla Wieleń Północ- II etap ulicy Sosnowej
Istniejąca ulica zlokalizowana jest w miejscowości Wieleń, na działkach o numerach geodezyjnych: 13, 48 i 98 (ulica Sosnowa i Leśna). Posiada jezdnię o szerokości 4,90-6,20m o nawierzchni z kostki betonowej (zrealizowany I etap prac) oraz gruntowej (pozostały odcinek ulicy Sosnowej). Długość całego odcinka ulicy wynosi około 0,530km. Długość odcinka przewidzianego do realizacji w ramach II etapu zadania stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia: od km 0+235,40 do km 0+533 (294,60 m). Projektowane zagospodarowanie działek obejmuje przebudowę istniejącej konstrukcji nawierzchni jezdni ulicy wraz z chodnikiem i zjazdami. Przebudowa obejmuje niewielką korektę sytuacyjno-wysokościową istniejącej niwelety ulicy. Szerokość jezdni 5,0÷6,0m, szerokość chodnika 1,50m, szerokość pobocza 0,75m, spadek poprzeczny jednostronny 8% na zewnątrz. Spadek poprzeczny jezdni projektuje się jako jednostronny 2% w lewo (na zewnątrz). Spadek poprzeczny chodnika projektuje się jako jednostronny 2%.
Konstrukcja nawierzchni jezdni:
- kostka betonowa bezfazowa, szara, grubości 8cm,
- podsypka cementowo-piaskowa grubości 3cm,
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości warstwy 20cm,
- warstwa odcinająca z piasku 0/2mm o grubości warstwy 10cm.
Konstrukcja nawierzchni zjazdów:
- kostka betonowa fazowa, czerwona, grubości 8cm,
- podsypka cementowo-piaskowa grubości 3cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o grubości warstwy 15cm,
- warstwa odcinająca z piasku 0/2mm o grubości warstwy 10cm.
Konstrukcja nawierzchni chodników:
- kostka betonowa fazowa, szara, grubości 6cm,
- podsypka cementowo-piaskowa, o grubości warstwy 10cm.
Odwodnienie:
Odwodnienie ulicy powierzchniowe, przez zastosowanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych przez pobocze do rowu pozornego.
W zakres robót wchodzą również rozbiórki istniejących nawierzchni, oznakowanie robót na czas ich prowadzenia, roboty pomiarowe, ziemne, nawierzchniowe, regulacja pionowa włazów studni i zaworów, humusowanie i obsianie trawą terenu zieleni. Prace będą realizowane przy odbywającym się ruchu drogowym.
Część elektryczna:
1. Przebudowa linii napowietrznej n.n.
2. Modernizacja przyłączy wykonanych linkami gołymi.
3. Demontaż.
Zgodnie z w/w warunkami likwidacji kolizji oraz uzgodnieniami poczynionymi w trakcie opracowywania dokumentacji projektowej z Inwestorem oraz w Rejonie Dystrybucji Piła zaprojektowano:
1. Wymiana słupów ŻN na żerdzie wirowane E-10,5 w obwodzie 5 na odcinku od istniejącego słupa nr 5/6 przy posesji ul. Sosnowa nr 6 do słupa nr 5/13 przy posesji ul. Sosnowa nr 18. Słupy należy ustawić przy granicy działek o nr ew. 13 i 48, w miejscach wskazanych na planie – rys. E-1.
2. Na w/w odcinku istniejące przewody 4xAL50+25mm2 wymienić na projektowane ASXSn 4x70 + ASXSn2x25 (oświetleniowy).
3. Oświetlenie uliczne wykonać oprawami SGS z demontażu. Montaż opraw na nowych wysięgnikach typu WO-1 lub istniejących po uprzednim przystosowaniu do mocowania na słupach wirowanych. Przewody do opraw wymienić na DYd 2,5. Zabezpieczenie opraw wkładkami Bi-Wts 6A umieszczonymi w skrzynkach typu SV19.2511.
Istniejące przewody gołe AL przyłączy napowietrznych do posesji ul. Sosnowa nr 6, 9 i 10 należy wymienić na samonośne izolowane ASXSn 4x25mm2 (nr 6 i 10) oraz ASXSn 2x25mm2 do nr 9. Natomiast przyłącza kablowe do posesji o nr 11, 12 i 17 zdemontować z istniejących
słupów ŻN i wprowadzić na wirowane E-10,5.
Linię napowietrzną oraz przyłącza napowietrzne wykonać wg albumu linii napowietrznych n.n. Lnni tom od I do VI oraz Lnn tom III opracowanych przez Elprojekt Poznań. Posadowienie słupów w gruncie średnim.
Istniejącą linię napowietrzną oraz przyłącza napowietrzne na odcinku ulicy od słupa nr 5/6 do słupa 5/13 należy zdemontować. Zdemontowane oprawy zamontować ponownie na nowych słupach wirowanych.
a) Całość prac objętych projektem należy wykonać zgodnie z PBUE i PN/E.
b) Ochrona przeciwporażeniowa dodatkowa – samoczynne odłączenie zasilania.
c) Układ sieciowy TN-C.
d) Po wykonaniu robót należy przeprowadzić próby i badania pomontażowe linii i urządzeń energetycznych.
e) Materiały z demontażu przekazać do Rejonu Dystrybucji Piła.
Zadanie nr 2:
Przebudowa dróg w obrębie osiedla Wieleń Północ- chodnik przy ul. Jana Pawła II („zaprojektuj i wybuduj”)
a) sporządzenie wielobranżowego projektu budowlanego, poprzedzonego zatwierdzoną przez Zamawiającego koncepcją projektową oraz uzgodnieniem z zarządcą drogi wojewódzkiej;
b) uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia rozpoczęcia robót (wg Prawa budowlanego);
c) sporządzenie projektów wykonawczych zatwierdzonych przez Zamawiającego;
d) sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień;
e) sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót;
f) wykonanie robót budowlanych na bazie zatwierdzonych projektów;
g) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu, jeżeli będzie wymagane przepisami prawa;
h) Dokumentacja projektowa zostanie opracowania zgodnie z zapisami Programu Funkcjonalno- Użytkowego.
W wyniku przeprowadzonych prac Zamawiający ma uzyskać chodnik o nawierzchni utwardzonej przy zachowaniu parametrów użytkowych zapisanych w Programie Funkcjonalno- Użytkowym, stanowiącym załącznik do SWZ.
Prace realizowane będą w formule zaprojektuj i wybuduj i obejmą:
• wykonanie ciągów pieszych,
• wykonanie odwodnienia powierzchniowego z odprowadzeniem wód opadowych na przyległy nieutwardzony teren.
Zamówienie dotyczy (z zastrzeżeniem opisanych w PFU wymagań):
• opracowania dokumentacji projektowej,
• uzyskania wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień oraz zezwoleń, zgłoszeń (w tym np. uzyskania uzgodnień z zarządcą drogi wojewódzkiej, uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie- jeśli będzie wymagane),
• wykonania robót budowlanych,
• pełnienia nadzoru autorskiego nad realizacją inwestycji.

Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie ofertowej wszelkich kosztów związanych z poprawnym i kompleksowym wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym:
− wykonania dokumentacji projektowej,
− przeniesienia majątkowych praw autorskich na Zamawiającego,
− pełnienia nadzoru autorskiego,
− odbiorów,
− uzgodnień wynikających z przepisów obowiązującego prawa, oraz
− wszelkich innych działań, które wskazane zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia dla postępowania.
Zmiany ilości lub parametrów, zawartych w niniejszym programie funkcjonalno-użytkowym, jakie mogą wystąpić w trakcie opracowywania przez Wykonawcę dokumentacji projektowej (w tym projektu budowlanego i projektu wykonawczego), z uwzględnieniem postanowień zawartych w warunkach umownych, nie będą powodowały zmiany wynagrodzenia umownego oraz przedłużenia terminu realizacji umowy.
Zamawiający jednocześnie wskazuje, że Wykonawca poniesie koszty związane z wykonaniem robót tymczasowych, o ile okażą się one niezbędne dla poprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z pozyskaniem dokumentów niezbędnych do realizacji oraz przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zapewni we własnym zakresie obsługę niezbędną do organizacji i kierowania ruchem na obszarze objętym pracami.
Szacunkowa całkowita długość projektowanego chodnika:
- ok. 280- 300 mb.,
w tym w ciągu drogi wojewódzkiej odcinek o długości:
- ok. 135 mb.
Układ warstw projektowanego chodnika:
- podbudowa zasadnicza (kruszywo łamane lub z chudego betonu – warstwa górna i dolna),
- warstwa podsypkowa cementowo-piaskowej (o ile będzie wymagane),
- warstwa wierzchnia z kostki betonowej bezfazowej (zalecana stosowanie kostki gr. 8 cm),
Różnica pomiędzy szacowaną a wykonaną w ramach niniejszego zamówienia publicznego długością nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie i umowne i termin realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów

45233129-9 - Roboty budowlane w zakresie skrzyżowań dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1593433,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1593433,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1593433,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIABUD Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632133130

7.3.4) Miejscowość: Walkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1593433,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.