eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MławaAdaptacja do zmian klimatu wokół zbiorników retencyjnych przy ul. Mickiewicza i Alei Św. Wojciecha oraz wprowadzenie zielonej infrastruktury przy skrzyżowaniu Alei Św. Wojciecha i ul. Banku Miast



Ogłoszenie z dnia 2025-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Adaptacja do zmian klimatu wokół zbiorników retencyjnych przy ul. Mickiewicza i Alei Św. Wojciecha oraz wprowadzenie zielonej infrastruktury przy skrzyżowaniu Alei Św. Wojciecha i ul. Banku Miast

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO MŁAWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stary Rynek 19

1.5.2.) Miejscowość: Mława

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mlawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbe7f075-2b25-4eb7-af0c-5806abae6d96

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja do zmian klimatu wokół zbiorników retencyjnych przy ul. Mickiewicza i Alei Św. Wojciecha oraz wprowadzenie zielonej infrastruktury przy skrzyżowaniu Alei Św. Wojciecha i ul. Banku Miast

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbe7f075-2b25-4eb7-af0c-5806abae6d96

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00428029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022132/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Adaptacja do zmian klimatu terenów wokół zbiorników retencyjnych przy ul. Mickiewicza i Al Św. Wojciecha oraz wprowadzenie zielonej infrastruktury na teren przy skrzyż. Al. Św. Wojciecha i Banku Miast

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zintegrowane przedsięwzięcia infrastrukturalne dostosowujące teren Miasta Mława do zmian warunków pogodowych poprzez poprawę retencji i zarządzanie wodami opadowymi” realizowanego na podstawie umowy nr FEPW.02.02-IW.01- 0017/23 z dnia 23.05.2024 r. w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Priorytet FEPW.02 Energia i klimat, Działania 2.2. Adaptacja do zmian klimatu.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00407670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKM.271.39.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi:
1) w lokalizacji I - adaptacja do zmian klimatu terenów wokół zbiornika retencyjnego przy ul. Mickiewicza,
2) w lokalizacji II - przystosowanie do zmian klimatycznych terenu przy alei Św. Wojciecha,
3) w lokalizacji III - wprowadzenie zielonej infrastruktury na teren przy skrzyżowaniu alei Św. Wojciecha i Banku Miast.
2. Szczegółowy zakres dla zadań w lokalizacjach I – III zawarty jest w Załączniku nr 8 do SWZ wraz z załącznikami (Opis przedmiotu zamówienia (w skrócie OPZ)). Stan istniejący dla ww. lokalizacji jest ujęty na zdjęciach w Załączniku nr 3 do OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie, tj. w dniu 16.09.2025 r., do godz. 10:00 poprawnie zostały złożone trzy oferty, z których oferta z najniższą ceną opiewała na kwotę 668 163,22 zł brutto. Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający przeznaczył kwotę w wysokości 509 667,08 zł i w ramach budżetu jakim dysponuje, nie znalazł środków finansowych na zwiększenie wydatku na ten cel, do kwoty wskazanej powyżej.
Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.