eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraŚwiadczenie usługi żywienia pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-09-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi żywienia pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Spółka z ograniczona odpowiedzialnoscią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231180960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohaterów Getta 10

1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 744-9036

1.5.8.) Numer faksu: 75 744-31-03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcz@pcz.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1140586

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi żywienia pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ad537e0-45d7-4282-a347-0f199479d3b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00427695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP 11/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi żywienia pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze sp. z o.o.
2. Zamówienie obejmuje całodzienne wyżywienie dla pacjentów (śniadanie, obiad i kolacja) świadczone przez 7 dni w tygodniu w tym dni ustawowo wolne od pracy. Usługa obejmuje przygotowanie i dostarczenie posiłku do siedziby Zamawiającego, a w szczególności: gotowanie, pakowanie i dostarczenie wraz z przeładunkiem na wózki transportowe posiłków przeznaczonych dla Zamawiającego oraz odbieranie, wywóz i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych oraz odpadów związanych ze zużytymi opakowaniami jednorazowymi, zapakowanymi w worki o poj. 120 l, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3.Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi żywienia polegającej na:
a) zaplanowania i przygotowania racji pokarmowych, wartości kalorycznych i zawartości składników odżywczych, zgodnych z Normami żywienia dla populacji Polski, opracowanymi przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego PZH – Państwowy Instytut Badawczy, jak również z przepisami prawa w zakresie higieny żywienia
b) Odbieraniu, po każdej dostawie (tj. 3 razy dziennie) odpadów pokonsumpcyjnych oraz zużytych opakowań jednorazowych, zgodnie z wymaganiami Państwowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej
c) przestrzeganiu reżimu sanitarno- higienicznego, bhp i ppoż. zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa
d) pobieraniu i przechowywaniu, zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi, próbek żywności z każdego posiłku – tzw. próbek żywnościowych – na potrzeby kontroli sanitarno-epidemiologicznej
e) ponoszeniu pełnej odpowiedzialności za zatrucia pokarmowe u pacjentów (z winy Wykonawcy),
4.Szacunkowa, średnia dzienna ilość osobodni (całodziennego wyżywienia) jaką należy przyjąć do wyliczeń wynosi – 75 osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia dziennej ilości (+/- 3 posiłki) całodziennego wyżywienia w sytuacjach nagłych, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć wynikających z ilości hospitalizowanych pacjentów. Koszty poniesione zostaną za rzeczywistą ilość dostarczonych potraw/posiłków

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 462322,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581256,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 462322,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GASTRONOMICZNO-HOTELOWE "PRZY MIŁEJ" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6941643153

7.3.3) Ulica: AL. Miła 1

7.3.4) Miejscowość: Złotoryja

7.3.5) Kod pocztowy: 59-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 462322,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-08-01 do 2026-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.