eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Przebudowa i rozbudowa świetlic wiejskich w m. Palędzie Dolne i m. Wszedzień

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa świetlic wiejskich w m. Palędzie Dolne i m. Wszedzień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOGILNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Mogilno

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523185532

1.5.8.) Numer faksu: 523152693

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@mogilno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mogilno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.mogilno.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa świetlic wiejskich w m. Palędzie Dolne i m. Wszedzień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10e55eee-3349-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015928/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa i rozbudowa świetlic wiejskich w m. Palędzie Dolne i m. Wszedzień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345346/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WFE.271.21.2022.WFE

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1288572,91 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 485430,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Palędzie Dolne, gmina Mogilno. Zadanie obejmuje:
1. przebudowę części pomieszczeń na sanitariaty oraz dostosowanie ich do obecnie obowiązujących warunków technicznych jakim muszą odpowiadać budynki,
2. dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych, dobudowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym,
3. rozbudowę budynku o kotłownię z piecem na ekogroszek, magazyn opału oraz pomieszczenie połączone z salą główną,
4. budowę instalacji c.o. w części budynku użytkowanej jako świetlica oraz wykonanie wentylacji (wg projektu branży sanitarnej),
5. wykonanie nowej konstrukcji dachu nad częściami dobudowanymi z pokryciem papowym,
6. wymianę pokrycia reszty dachu z eternitu na blachodachówkę,
7. roboty remontowe w całym budynku w celu podniesienia standardu wykończenia i poprawy warunków użytkowania pomieszczeń,
8.roboty związane z zagospodarowaniem terenu wokół budynku,
9. prace termoizolacyjne: ocieplenie ścian zewnętrznych, sufitów, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.5.) Wartość części: 485430,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Wszedzień. Zadanie obejmuje:
1. termomodernizację budynku z przebudową, w tym: całkowite, bądź częściowe zamurowania otworów zewnętrznych całego budynku,
2. roboty remontowe w całym budynku w celu podniesienia standardu wykończenia i poprawy warunków użytkowania pomieszczeń,
3. prace sanitarne i elektryczne,
4. dostosowanie budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych,
5. prace realizowane na zewnątrz budynku polegające na montażu nowego ogrodzenia w granicy działki, łącznie ok. 148,0 m, w tym brama i furtka,
6. odrestaurowanie słupa z syreną polegające na oczyszczeniu ze starej farby i pomalowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.5.) Wartość części: 803142,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852682,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 720000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COSMO Weronika Jania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362065045

7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 2a

7.3.4) Miejscowość: Mogilno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1420000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1560000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1420000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COSMO Weronika Jania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362065045

7.3.3) Ulica: ul. Mostowa 2a

7.3.4) Miejscowość: Mogilno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1420000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający uwzględnił w niniejszym postępowaniu przetargowym wymagania w zakresie dostępności dla osób
niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
p.z.p.
Inwestycja dofinansowana jest ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
UWAGA!
Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wypłacone po zrealizowaniu pełnego zakresu przedmiotu umowy na podstawie
końcowej faktury VAT oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego w terminie nie dłuższym niż
35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że ostateczny termin wypłaty determinuje dzień
zakończenia realizacji ostatniej części zamówienia „Przebudowa i rozbudowa świetlic wiejskich w m. Palędzie Dolne i m.
Wszedzień”.
Z kwoty faktury wystawionej po zrealizowaniu pełnego zakresu robót odliczona zostanie kwota udzielonej zaliczki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.