eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Poprawa zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiorników magazynowych wody uzdatnionej oraz budowę sieci wodociągowej stanowiącej alternatywne zasilanie miasta Niska.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poprawa zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiorników magazynowych wody uzdatnionej oraz budowę sieci wodociągowej stanowiącej alternatywne zasilanie miasta Niska.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiorników magazynowych wody uzdatnionej oraz budowę sieci wodociągowej stanowiącej alternatywne zasilanie miasta Niska.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6822457e-3350-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00426213

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025005/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Poprawa zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiorników magazynowych wody uzdatnio¬nej oraz budowę sieci wodocią¬gowej stanowiącej alternatywne zasilanie miasta Niska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345821/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.59.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa zaopatrzenia w wodę poprzez budowę zbiorników magazynowych wody uzdatnionej oraz budowę sieci wodociągowej stanowiącej alternatywne zasilanie miasta Niska – opracowanie projektu zagospodarowania terenu, projektu budowlanego i wykonawczego.
1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zagospodarowania terenu, projektu budowlanego i wykonawczego sieci wodociągowej o przybliżonej długości 3,0 km, z rur PE DN225, oraz trzech zbiorników stacyjnych terenowych magazynujących wodę uzdatnioną, o łącznej pojemności 900m3, (w obszarze oznaczonym na załączniku graficznym). Zbiorniki będą zlokalizowane na terenie SUW w Nisku, w sąsiedztwie istniejących zbiorników, jako zwiększenie pojemności magazynowej wody uzdatnionej. Zakres projektu obejmuje również rozbudowę istniejącego układu sterowania, włączenie nowych zbiorników w ciąg technologiczny SUW (ze wszystkimi niezbędnymi elementami) i do sieci wodociągowej.
2) Roboty mają być wykonywane wykopem otwartym oraz metodą przewiertu sterowanego.
3) Zakres prac projektowych do wykonania w ramach zamówienia:
4) zlecenie aktualnych map do celów projektowych (1:500), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w wersji drukowanej oraz cyfrowej z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno – Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Nisku,
5) uzyskanie aktualnych wypisów z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną,
6) uzyskanie zgód (podpisane umowy cywilnoprawne), na wykonanie sieci wodociągowej na działkach właścicieli prywatnych i innych zarządców. Formę i zakres zgody właściciela, przez którego działkę będzie przebiegać sieć wodociągowa - stanowiącego „prawo do dysponowania terenem na cele budowlane” Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym. Obligatoryjnym załącznikiem do zgody właściciela będzie fragment projektu zagospodarowania dotyczącego udostępnianej nieruchomości z naniesionym przebiegiem sieci wodociągowej i podpisem właściciela /właścicieli/ działki. Zamawiający otrzyma oryginalne umowy;
7) uzyskanie dokumentacji geotechnicznej dla określenia warunków gruntowo-wodnych w rejonie projektowanej inwestycji, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uwzględnienie w dokumentacji, w przedmiarze i w kosztorysie ewentualnego odwodnienia wykopów;
8) uzyskanie decyzji lokalizacyjnej inwestycji w pasach dróg;
9) uzyskanie niezbędnych wynikających z przepisów uzgodnień (w tym z odpowiednimi jednostkami PKP w przypadku ewentualnego zbliżenia do terenu kolejowego i wykonywania robót budowlanych) opinii, pozwoleń wodnoprawnych/zgłoszeń. Opracowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia wodnoprawnego w przypadku występowania odwodnienia wykopów;
10)uzyskanie uzgodnienia projektowanych sieci na naradzie koordynacyjnej Starostwa Powiatowego w Nisku;
11)uzyskanie innych wymaganych prawem warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do opracowania projektu budowlanego (w tym uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, środowiskowej, uzgodnienie projektu ze sprawdzającym);
12)w imieniu Inwestora, w terminie 11 miesięcy od daty podpisania umowy, dokonanie zgłoszenia do Starostwa Powiatowego w Nisku (ewentualnie złożenie wniosku o pozwolenie na budowę).
13)w imieniu Inwestora uzyskanie zgodnie z Prawem Budowlanym ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia projektu budowlanego do Starostwa Powiatowego w Nisku;
14)Zamawiający po podpisaniu umowy przekaże Wykonawcy (dla osób wskazanych przez Wykonawcę) pełnomocnictwo/upoważnienie do występowania w jego imieniu i na jego rzecz przed wszelkimi organami administracji publicznej, PKP, użytkownikami sieci, dróg, cieków wodnych itp. w celu dokonania uzgodnień oraz uzyskania opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę/ zgłoszenia. Wszelkie opłaty związane z opracowaniem dokumentacji projektowej ponosi Projektant, który będzie upoważniony do występowania do niezbędnych instytucji w imieniu Zamawiającego, również do złożenia wniosków o uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenia.
3.Mapa sytuacyjna zamieszczona została w Załączniku nr 9 do SWZ.
4.Dokumentacja winna być wykonana zgodnie z zakresem przedmiotowym zadania, Specyfikacją Warunków Zamówienia, obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz zawierać wszystkie elementy z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, a w szczególności winna posiadać niezbędne uzgodnienia.
5.Opracowana dokumentacja musi spełniać wszystkie wymagania niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę / zgłoszenia wykonania robót budowlanych oraz powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, tj. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 r. poz.1333 z późn. zm.) w tym z przepisami wykonawczymi, a w szczególności:
1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i technologii z dnia 23 listopada 2021 roku, zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. (Dz. U. 2021 rok poz.2280.),
2) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z 2012r. Poz. 463)
3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2021 roku poz. 2454)
4) Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego.
5)Kosztorys inwestorski z podziałem na branże, należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. 2021 poz.2458).
6)Informacje zawarte w Dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń powinny określać przedmiot Umowy w sposób zgodny z ustawą Pzp oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
W przypadku zmiany w/w obowiązujących przepisów prawa w trakcie obowiązywania umowy Wykonawca zastosuje aktualne przepisy prawa.
6.Sposób wykonania Dokumentacji:
1)Dokumentacja winna być spójna i skoordynowana we wszystkich branżach. Ponadto zawierać będzie wymagane potwierdzenia sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów, wymagane opinie, uzgodnienia, zgody i pozwolenia w zakresie wynikającym z przepisów, a także spis opracowań i dokumentacji składających się na komplet przedmiotu zamówienia.
2)Dokumentacja winna zostać sprawdzona i podpisana przez osoby posiadające wymagane przepisami uprawnienia w zakresie wykonania przedmiotu umowy.
3)W projektach wykonawczych Projektant ujmie wszystkie roboty niezbędne do wykonawstwa robót w tym przygotowawcze i tymczasowe.
4)Dokumentacja posiadać będzie zaświadczenia o przynależności projektantów do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
5)Wszelkie opłaty związane z opracowaniem dokumentacji projektowej, w tym pozyskaniem map, ponosi Projektant, który będzie upoważniony do występowania do niezbędnych instytucji w imieniu Zamawiającego, w tym do zgłoszenia budowy.
6)Projektant otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie po złożeniu kompletnej dokumentacji wraz z prawomocną decyzją o pozwoleniu na budowę lub jeżeli nie jest wymagane to po uzyskaniu braku sprzeciwu zgłoszenia wykonania robót budowlanych. – szczegółowy opis znajduje się w projekcie umowy. – Załącznik nr 6 do SWZ.
7.Projektant dostarczy Zamawiającemu:
1)projekt zagospodarowania terenu, projekt budowlany i projekt wykonawczy w 4-ech egzemplarzach każdy, w wersji papierowej;
2) w dwóch egzemplarzach: kosztorys inwestorski i przedmiar robót (osobno na budowę wodociągu i na budowę zbiorników wraz z niezbędnymi elementami), specyfikację techniczną i informację „bioz”;
8.Projektant dostarczy Zamawiającemu dokumentację wraz z oświadczeniem o kompletności oraz zgodności z Umową, obowiązującymi przepisami i normami, stanowiącymi integralną część dokumentacji projektowej.
9.W ramach wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany będzie również do:
1)opracowania odpowiedzi na pytania i modyfikacji opracowań projektowych na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację robót objętych wykonaną Dokumentacją,
2)opracowania odpowiedzi na pytania wykonawców realizujących roboty na podstawie wykonanej Dokumentacji oraz modyfikacji opracowań projektowych na etapie wykonywania robót budowlanych, gdy będzie to konieczne i niezbędne do prawidłowej realizacji robót budowlanych wykonywanych w oparciu o wykonaną Dokumentację
3)pełnienia nadzoru autorskiego.
10.Projektant sprawować będzie nadzór autorski w sposób i na zasadach określonych w ustawie Prawo Budowlane z dnia 07.07.1994 r., art.20 ust.1 pkt 4 ppkt a i ppkt b (tj. Dz.U. 2020r. poz. 1333 z późn.zm.), przy czym koszty sprawowania nadzoru autorskiego należy uwzględnić w cenie oferty. Projektant zobowiązany jest sprawować nadzór autorski osobiście lub realizowany poprzez projektantów odpowiadających branżami poszczególnym branżom projektowym, występującym w dokumentacji projektowej przedmiotowej inwestycji. Nadzór autorski będzie pełniony według potrzeb wynikających z postępu robót. Nadzór autorski sprawowany będzie od dnia rozpoczęcia robót budowlanych do dnia zakończenia wszystkich robót objętych Dokumentacją projektową.
11.Zamawiający informuje, że nie wprowadza wymogu odbycia wizji lokalnej.
12.Zamawiający nie stawia wymogu w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PION Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133805190

7.3.4) Miejscowość: Lubenia

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.