eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt.: "Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt.: ”Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311591

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna 45

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-504

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@szpital-konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/wsz_konin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt.: ”Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61eb31c7-38ab-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030053/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Nadzór inwestorski dla zadania: " Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynkach Szpitala"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WSZ-EP-53/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 100000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pt.: „Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie”
Zamówienie jest dofinansowane ze środków z budżetu Województwa Wielkopolskiego w ramach umowy dotacji nr DZ-IV-A/16/2022 na zadanie pn. „Budowa instalacji fotowoltaicznej w budynkach Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie”.
Szczegółowy zakres obowiązków należących do inspektora nadzoru zawarty został w projekcie umowy stanowiącym Załącznik numer 8 do SWZ nr WSZ-EP-53/2022.
Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany ma być nadzór zawarty jest w Załączniku nr 2 do SWZ nr WSZ-EP-53/2022.
SWZ wraz z załącznikami Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/wsz_konin

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30750,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MBI Sp. z o.o. - Lider konsorcjum

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AMP Sp. z o.o. - Członek konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883119317

7.3.3) Ulica: Wojskowa 11

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.5) Kod pocztowy: 87-800

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-10

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

2. Umowa będzie realizowana od dnia zawarcia umowy na roboty budowlane do chwili wygaśnięcia gwarancji/rękojmi Wykonawcy robót budowlanych, przy czym:
1) termin realizacji robót budowlanych – zakończenie przewiduje się do dnia 10.11.2022 roku, z zastrzeżeniem ust. 3;
2) termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty oraz materiały (60 miesięcy).
3. W przypadku nie zakończenia realizacji inwestycji określonej w ust. 1 przed upływem terminu wskazanego w ust. 2 pkt 1), Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia realizacji niniejszej umowy, ale nie więcej niż o 6 miesięcy, bez żadnych dodatkowych roszczeń finansowych Wykonawcy, przy czym w takiej sytuacji Wykonawca będzie realizował umowę do dnia upływu terminu gwarancji i rękojmi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.