eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńPoprawa infrastruktury drogowej i bezpieczeństwa ruchu w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Poniec



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej i bezpieczeństwa ruchu w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Poniec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Gostyński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411103561

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 256

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.gostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.gostyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_gostyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa infrastruktury drogowej i bezpieczeństwa ruchu w ciągach dróg powiatowych na terenie gminy Poniec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7298024-b560-423a-be1c-48303c096d5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425934

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00064743/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Modernizacja drogi powiatowej nr 4803P Poniec – Krobia, ul. Kusza w Poniecu

1.1.20 Oczyszczenie i reprofilacja istniejącego rowu w ciągu ul. Kusza / Krobska Szosa w Poniecu

1.1.21 Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4941P w miejscowości Żytowiecko przy szkole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334715

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.2.11.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I - Modernizacja drogi powiatowej nr 4803P Poniec - Krobia ulica Kusza
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi powiatowej nr 4803P Poniec - Krobia ul. Kusza. Długość odcinka drogi objętego opracowaniem wynosi 108m. Całość inwestycji zlokalizowana jest w granicach działki o numerze ewidencyjnym 855, obręb Wydawy.
W ramach inwestycji przewidziano:
- rozbiórkę krawężników, obrzeży oraz istniejącej nawierzchni drogi, chodników i zjazdów,
- zabezpieczenie istniejących drzew przed zniszczeniem w czasie budowy,
- frezowanie istniejącej nawierzchni,
- przebudowę kanalizacji deszczowej w zakresie montażu przykanalików i wpustów deszczowych,
- ustawienie krawężników i obrzeży,
- wzmocnienie konstrukcji nawierzchni jezdni,
- wykonanie chodnika i ścieżki pieszo-rowerowej z kostki betonowej,
- przebudowę istniejących zjazdów,
- wymianę istniejących i montaż nowych znaków pionowych,
- wykonanie oznakowania poziomego.



Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują ogólne specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja techniczna oraz przedmiar robót dla Części I zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 403142,46 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część II – Oczyszczenie i reprofilacja istniejącego rowu w ciągu ul. Kusza / Krobska Szosa w Poniecu

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na oczyszczeniu i reprofilacji istniejącego rowu wraz z niezbędną przebudową elementów drogowych w ciągu ulicy Kusza / Krobska Szosa w Poniecu.
Zamówienie ma na celu poprawę warunków odwodnienia drogi oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego nawierzchni i otoczenia pasa drogowego.
Zakres prac obejmuje w szczególności:
- roboty przygotowawcze, w tym odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, zdjęcie humusu oraz rozbiórkę elementów istniejącej infrastruktury drogowej (nawierzchni, krawężników, obrzeży, przepustów).
- roboty ziemne, w tym wykonanie wykopów, nasypów, plantowanie skarp, humusowanie z obsianiem oraz oczyszczenie rowu z namułu z reprofilacją dna i skarp.
- wykonanie odwodnienia korpusu drogowego, w tym przebudowa przepustów z rur PEHD oraz montaż studni rewizyjnych.
- wykonanie konstrukcji nawierzchni, obejmujące korytowanie, podbudowy z kruszyw i betonu asfaltowego, warstwy wiążące i ścieralne z SMA.
- elementy wykończeniowe, w tym ustawienie nowych krawężników i obrzeży betonowych oraz wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują ogólne specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót oraz plan sytuacyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 206111,26 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) Część III – Poprawa bezpieczeństwa niechronionych użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4941P w miejscowości Żytowiecko przy szkole.
Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa niechronionych
użytkowników ruchu na drodze powiatowej nr 4941P w miejscowości
Żytowiecko, przy szkole.
Celem opracowania jest zapewnienie poprawy warunków panujących na
przejściach dla wszystkich uczestników ruchu, zarówno pieszych, rowerzystów
jak i kierowców poruszających się drogą.
W ramach inwestycji przewidziano:
- frezowanie nawierzchni drogi oraz ułożenie nowej warstwy ścieralnej betonu
asfaltowego o gr. 4,0 cm
- montaż progu zwalniającego – nawierzchnia progu z kostki brukowej betonowej, fazowej, czerwonej - montaż przejścia aktywnego na wysięgniku (L=5,5) z lampą dwustronną φ300 panelem znaku D-6 dwustronnie podświetlanym 900*900 mm oraz doświetleniem przejścia dla pieszych:
podstawowe wyposażenie znaku aktywnego:
a) znak aktywny – podświetlany D-6;
b) czujnik ruchu;
c) sterownik;
d) panel fotowoltaiczny;
e) skrzynka do zasilania solarnego z akumulatorem 200 Ah;
f) elementy mocowania;
g) wysięgnik z fundamentem prefabrykowanym, sugerowana wysokość wysięgnika 5,0 m
Parametry fizyczne:
a) Całkowite wymiary - 960x960x120 mm
b) Waga - 30 kg
c) Lico - podświetlane
d) Warunki środowiskowe (klasa odporności) - IP – 67 (od lica znaku)
e) Obudowa - aluminium
f) Mocowanie - chwytak regulowany boczny
Parametry elektryczne:
a) Napięcie zasilania - 12 V
b) Średni pobór mocy - 15 W
c) Średnica pulsatora LED - 300 mm
d) Kolor diod LED pulsatora - Żółty
e) Moc oprawy doświetlającej przejście - 48 W
f) Kolor diod LED oprawy - Biały neutralny (5500K)
g) Czas autonomii(dla zasilania solarnego) - Minimum 7 dni
- demontaż istniejącej bariery drogowej oraz usadowienie barier u-12a
- przygotowanie podbudowy pod chodnik, rozebranie istniejącej kostki chodnikowej oraz obrzeży betonowych. Przebudowa chodnika oraz montaż płytek ostrzegawczych 30x30x8, płytek pasa ostrzegawczego 30x30x8 po obydwu stronach przejścia.
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują ogólne specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót oraz plany sytuacyjne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233140-2 - Roboty drogowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 202327,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 403142,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 648802,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 403142,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971993113

7.3.3) Ulica: Gen.J. Bema 33

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 403142,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174294,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329846,48 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174294,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. "CHOD-DRÓG"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6961612144

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 11

7.3.4) Miejscowość: Krobia

7.3.5) Kod pocztowy: 63-840

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174294,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217259,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366887,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217259,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971993113

7.3.3) Ulica: Gen. J. Bema 33

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217259,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.