Ogłoszenie z dnia 2022-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Gmina Trąbki Wielkie otwarta na osoby niesamodzielne!”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich- część 1 Świadczenie usługi opiekuńczej w miejscu zamieszkania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192014935
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Trąbki Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-034
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gopstrabkiwielkie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gopstrabkiwielkie.com.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Gmina Trąbki Wielkie otwarta na osoby niesamodzielne!”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich- część 1 Świadczenie usługi opiekuńczej w miejscu zamieszkania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-926a8346-5ec7-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00111463/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Gmina Trąbki Wielkie otwarta na osoby niesamodzielne!”- świadczenie usług opiekuńczych i asystenckich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ZAMÓWIENIE FINANSOWANE JEST ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO NA LATA 2014-2020 ORAZ BUDŻETU PAŃSTWA UMOWA NR: RPPM.06.02.02-22-0025/20-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 ust.1 ustawy p.z.p., ogłoszenie nr 2022/BZP 00198300/01 z dnia 2022-06-07 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) ponieważ nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Ogłoszenie nr 2022/BZP 00198300/01
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: Świadczenie usługi opiekuńczej w miejscu zamieszkania.
Liczba godzin na 1 uczestnika projektu: średnio 20 h/miesiąc
Usługa opiekuńcza świadczona na rzecz minimum 5 podopiecznych ok. 100 h/ na miesiąc tj. do 1400 h od dnia podpisania umowy do 30.06.2023 r.
Zakres usługi obejmuje w szczególności:
Świadczenie usługi opiekuńczej dla osób niesamodzielnych i pomoc uczestnikom projektu w zakresie zaspokajania codziennych potrzeb życiowych, w tym żywieniowych, opiekę higieniczną, pielęgnację poprzez m.in.:
• pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych (np. czynności związane z dostarczaniem produktów żywnościowych, przygotowaniem lub dostarczaniem posiłków, pomoc w spożywaniu posiłków lub karmienie, czynności związane z prowadzeniem gospodarstwa domowego, w tym utrzymywanie porządku i czystości w najbliższym otoczeniu, czystości odzieży, bielizny osobistej, pościelowej, stołowej i ręczników, dokonywanie niezbędnych zakupów oraz regulowanie opłat domowych, czynności dotyczące prowadzenia spraw osobistych, w tym pomoc w załatwianiu spraw urzędowych i pomoc w dostępie do świadczeń zdrowotnych, czynności dotyczące zagospodarowania w aktywny sposób czasu wolnego, pomoc przy przemieszczaniu się);
• opiekę higieniczną (np. czynności związane z utrzymaniem higieny osobistej, pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych, zmianę pieluchomajtek z uwzględnieniem czynności higieniczno-pielęgnacyjnych, pomoc przy ubieraniu się, zmianie bielizny osobistej, zmianę bielizny pościelowej, układanie osoby leżącej w łóżku i pomoc przy zmianie pozycji);
• pielęgnację zaleconą przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej;
• zapewnienie kontaktów z otoczeniem (np. czynności wspomagające nawiązanie, utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z rodziną, osobami z bliskiego otoczenia osoby korzystającej z usług oraz społecznością lokalną, ukierunkowane na budowanie sieci wsparcia dla osoby korzystającej z usług, czynności wspomagające uczestnictwo w życiu społeczności lokalnej).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Maria Grabowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Nie dotyczy
7.3.3) Ulica: Rościszewo 14
7.3.4) Miejscowość: Godziszewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-209
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych dla uczestników projektu finansowanego w ramach Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 pod nazwą "Usługi społeczne w Gminie Jastrowie"
- Opieka nad świetlicami środowiskowymi na terenie Gminy Grodzisk Mazowiecki
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2024 r.
- "Prowadzenia Rodzinnego Domu Pomocy w Kielcach, ul. Jagiellońska 76 A"
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością finansowanych w ramach resortowego Programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2024.
- Świadczenie usług w ramach programu "OPIEKA WYTCHNIENIOWA" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024 - pobyt dzienny
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.