Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00361008/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
- 2022/BZP 00371324/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja 2 projektów z budżetu obywatelskiego: plac zabaw przy ul. Nowogródzkiej, plac przy ul. Wylotowej oraz dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw i ścieżkę ruchową
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Kołobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://i-kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg/public/postepowanie?postepowanie=334203821.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja 2 projektów z budżetu obywatelskiego: plac zabaw przy ul. Nowogródzkiej, plac przy ul. Wylotowej oraz dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw i ścieżkę ruchową2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8f4655c-3a37-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00334816/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw przy ul. Wylotowej 80 i ul. Nowogródzkiej - realizacja budżetu obywatelskiego 2022r.
1.2.29 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw i ścieżkę ruchową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00361008/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.41.2022.II
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225314,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja placu zabaw przy ul. Nowogródzkiej, w tym zakup następujących urządzeń zabawowych i wykonanie nawierzchni pod istniejącym zestawem zabawowym (plac zabaw przy ul. Nowogródzkiej):a) Trampolina ziemna – 1 szt.,
b) Bujak podwójny na sprężynie motyw zwierzęcy – 1 szt.,
c) Huśtawka bocianie gniazdo – 1 szt.,
d) Nawierzchnia z płyt SBR – 68,56 m²,
e) Krawężniki betonowe z osłoną SBR – 34 mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 49680,55 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Doposażenie placu rekreacyjno – sportowego „Maja” przy ul. Wylotowej 80a – uzupełnienie ogrodzenia i nowe urządzenia, w tym zakup następujących urządzeń fitness w tym z nawierzchnią bezpieczną oraz urządzeń małej architektury przy placu zabaw przy ul. Wylotowej 80:a) Stolik do gry w szachy / warcaby – 1 szt.,
b) Wahadło na słupie – 1 szt.,
c) Biegacz pojedynczy – 1 szt.,
d) orbitrek pojedynczy – 1 szt.,
e) narciarz na słupie – 1 szt.,
f) wioślarz pojedynczy – 1 szt.,
g) nawierzchnia z mat przerostowych – 101,25 m²,
h) brama wjazdowa dwuskrzydłowa – 1 szt.,
i) bramka wejściowa – 2 szt.,
j) płot ogrodzeniowy – 11mb.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 50702,69 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na place zabaw i ścieżkę ruchową, w tym zakup następujących urządzeń zabawowych:a) Plac zabaw przy ul. Chełmońskiego
- Karuzela na słupie do zwisania – 1 szt.,
- Zestaw zabawowy – 1 szt.,
- Trampolina ziemna – 1 szt.,
- Nawierzchnia z płyt EPDM pod karuzelą na słupie – 60 m² + krawężniki betonowe z osłoną SBR – 30 mb,
- Nawierzchnia z płyt EPDM pod zestawem zabawowym – 50 m² + krawężniki betonowe z osłoną SBR – 36 mb.
b) Plac zabaw przy ul. Bema (kompleks sportowy)
- Piaskownica kwadratowa o– 1 szt.,
c) Plac zabaw przy ul. Bema 3
- Piaskownica kwadratowa o – 1 szt.,
d) Plac zabaw przy ul. Łopuskiego 54 (LIDL)
- Bujak pojedynczy na sprężynie motyw zwierzęcy -1 szt.,
- Bujak pojedynczy na sprężynie motyw mechaniczny – 1 szt.,
- Huśtawka podwójna siedziska proste i pampers – 1 szt.,
e) Plac zabaw przy ul. Wylotowa 80
- Bujak pojedynczy na sprężynie motyw mechaniczny – 1 szt.,
- Zestaw sprawnościowy lina + drabinka + ścianka – 1 szt.,
f) Ścieżka ruchowa w parki im. S. Żeromskiego
- Słupki do slalomu – 1 zestaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 124931,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64465,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74921,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64465,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Civil Construction Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312035348
7.3.3) Ulica: ul. Torowa 6/1
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64465,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59937,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72126,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72126,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Civil Construction Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312035348
7.3.3) Ulica: ul. Torowa 6/1
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72126,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151339,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166428,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 166428,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Civil Construction Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312035348
7.3.3) Ulica: ul. Torowa 6/1
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 166428,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Dostawa zmywarki gastronomicznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Kołobrzegu
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Kołobrzeg
- Dostawa ładunków, staplerów, nożyczek oraz trokarów wraz z pozostałym sprzętem stosowanym na bloku operacyjnym Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
- Remont głównego zasilania wody w S.U. MUSZELKA
- Remont instalacji sanitarnych w hydroforni solankowej w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na place zabaw na terenie gm. Wisznia Mała
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wągry
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Wieliczki poprzez przebudowę dróg w systemie zaprojektuj i wybuduj w miejscowościach: Cimochy, Wilkasy-Cimoszki, Wieliczki
- Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Wełtyń o długości 2,68 km
- Wymiana ogrodzenia wybiegu woliery hodowlano-adaptacyjnej lęgu i odchowu głuszca w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Jaworzynce 229
- Termomodernizacja budynku remizy OSP w Dralinach przy ul. Wiejskiej 3A
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.