eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SieradzWykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SIERADZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934335

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 1

1.5.2.) Miejscowość: Sieradz

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsieradz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umsieradz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmsieradz.e-zp.finn.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2022 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5827a09b-5c34-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019108/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie miasta Sieradza w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Wartość zamówienia przekracza kwotę 130.000 złotych oraz jest mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przeprowadzone negocjacje z dotychczasowym wykonawcą robót budowlanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w związku z czym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy Pzp.
Przeprowadzenie kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na kontynuację zaplanowanych i koniecznych do wykonania w bieżącym roku robót drogowych w ramach innych trybów konkurencyjnych zamówienia nie jest możliwe, z uwagi na czas trwania procedury oraz niemożność zachowania terminów dla nich określonych.
Zaistniała sytuacja nie pozwala na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zachowaniem terminów przewidzianych dla trybów gwarantujących zachowanie zasady konkurencyjności.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-17cfdde8-505e-11ed-8832-4e4740e186ac

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.39.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198534,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2022 r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi oraz bez obcinania uszkodzonych krawędzi,
b) roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej,
c) skropienie ubytku emulsją asfaltową,
d) remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów kamiennych i emulsji asfaltowej,
e) regulację wysokościową studzienek dla kratek ściekowych,
f) regulację pionową studzienek kanalizacyjnych,
g) regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych,
h) mechaniczne wykonanie koryta,
i) profilowanie i zagęszczenie podłoża,
j) wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego,
k) wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu materiałów betonowych frakcji 5/31,5,
l) remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowej,
m) remonty cząstkowe nawierzchni z destruktu,
n) remonty cząstkowe krawężników,
o) remonty cząstkowe nawierzchni chodników,
p) remonty cząstkowe – przełożenie ścieków z elementów betonowych,
q) miałowanie nawierzchni,
r) naprawę przełomów,
s) odnowę istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego,
t) ścinanie poboczy przy pasach drogowych dróg gminnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUL-ANN Michał Sędziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8272017792

7.3.3) Ulica: Czartki 43E

7.3.4) Miejscowość: Sieradz

7.3.5) Kod pocztowy: 98-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244085,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.