Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO SIERADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wojewódzki 1
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umsieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umsieradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmsieradz.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5827a09b-5c34-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019108/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie miasta Sieradza w 2022 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wartość zamówienia przekracza kwotę 130.000 złotych oraz jest mniejsza od kwoty określonej na podstawie art. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przeprowadzone negocjacje z dotychczasowym wykonawcą robót budowlanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w związku z czym postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 8 ustawy Pzp.
Przeprowadzenie kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na kontynuację zaplanowanych i koniecznych do wykonania w bieżącym roku robót drogowych w ramach innych trybów konkurencyjnych zamówienia nie jest możliwe, z uwagi na czas trwania procedury oraz niemożność zachowania terminów dla nich określonych.
Zaistniała sytuacja nie pozwala na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z zachowaniem terminów przewidzianych dla trybów gwarantujących zachowanie zasady konkurencyjności.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-17cfdde8-505e-11ed-8832-4e4740e186ac
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WOR-Z.271.39.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 198534,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów nawierzchni dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Sieradza w 2022 r.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-asfaltowymi z obcinaniem krawędzi oraz bez obcinania uszkodzonych krawędzi,
b) roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej,
c) skropienie ubytku emulsją asfaltową,
d) remonty cząstkowe nawierzchni przy użyciu grysów kamiennych i emulsji asfaltowej,
e) regulację wysokościową studzienek dla kratek ściekowych,
f) regulację pionową studzienek kanalizacyjnych,
g) regulację pionową studzienek dla zaworów wodociągowych,
h) mechaniczne wykonanie koryta,
i) profilowanie i zagęszczenie podłoża,
j) wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego,
k) wykonanie nawierzchni z kruszywa z recyklingu materiałów betonowych frakcji 5/31,5,
l) remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowej,
m) remonty cząstkowe nawierzchni z destruktu,
n) remonty cząstkowe krawężników,
o) remonty cząstkowe nawierzchni chodników,
p) remonty cząstkowe – przełożenie ścieków z elementów betonowych,
q) miałowanie nawierzchni,
r) naprawę przełomów,
s) odnowę istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego,
t) ścinanie poboczy przy pasach drogowych dróg gminnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JUL-ANN Michał Sędziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8272017792
7.3.3) Ulica: Czartki 43E
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244085,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Remont sali konferencyjnej w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- wyjazdy integracyjne z elementami rekreacyjno kulturalnymi w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1703E Godynice - granice gminy poprzez wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia
- Zakup ciągnika wraz z osprzętem do utrzymania terenów zielonych w pasach dróg Powiatu Sieradzkiego
- Podwyższenie linii zewnętrznej ogrodzenia ochronnego, budowa wygrodzeń wewnętrznych z zabezpieczeniami elektronicznymi oraz utwardzenie północno- zachodniej części terenu Zakładu Karnego w Sieradzu.
- Dostawa urządzeń gastronomicznych
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie szlaków zrywkowych w Nadleśnictwie Jarosław w 2025 roku
- "Przebudowa ul. Powstańców Wlkp. w Bukowcu"
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Złoczew w 2025 r
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 74 w miejscowości Chlebowo- Etap I"
- Remont drogi w miejscowości Kamionacz
- Remont (odnowa) drogi wojewódzkiej Nr 893 Hoczew - Baligród - Cisna w m. Mchawa
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.