eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MikołówRozwój infrastruktury rowerowej i pieszo - rowerowej w Gminie Mikołów - etap I i etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-09-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszo – rowerowej w Gminie Mikołów – etap I i etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 16

1.5.2.) Miejscowość: Mikołów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mikolow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszo – rowerowej w Gminie Mikołów – etap I i etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-662858e0-5b94-46c6-b4d8-9bda44edc84f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422579

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016910/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Rozwój infrastruktury pieszo-rowerowej w Gminie Mikołów - etap I - projekt i wykonanie

1.1.9 Rozwój infrastruktury pieszo-rowerowej w Gminie Mikołów - etap II - projekt i wykonanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Priorytet FESL.03 „Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności” Działanie FESL.03.02 „Zrównoważona multimodalna mobilność miejska - ZIT”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346274

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP1.10-2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7313739,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap I - Część I: Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszo – rowerowej w Gminie Mikołów – Etap I w zakresie ul. Miarki, ul. Rybnickiej, ul. Pokoju i ul. Wyzwolenia
Etap I obejmuje 4 zakresy prac dotyczących opracowania dokumentacji projektowej oraz realizacji zadań związanych z budową dróg rowerowych i dróg pieszo-rowerowych oraz chodników.

Zakres Prac A - ul. Karola Miarki
- całkowita długość ok. 591 m, w tym:
- długość drogi dla rowerów w obu kierunkach ok. 268 m
- szerokość drogi dla rowerzystów min. 2,5 m
- długość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów ok. 323 m
- szerokość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów min. 3 m
- wspólna droga pieszo – rowerowa bez wyodrębnionej części dla pieszych
i rowerzystów
- ruch rowerowy w obu kierunkach
- długość drogi technicznej ok. 93 m o szerokości minimalnej 4 m
- chodnik dla pieszych o długości ok. 27 m o szerokości minimalnej 2 m
- zaprojektowanie i wybudowanie miejsca odpoczynku dla rowerzystów z stojakami
„U” – kształtnymi min. 2 szt. oraz wykonanie nasadzeń roślin (powierzchnia do obsadzenia ok. 190 m2),
- przeniesienie – zaprojektowanie i wybudowanie w nowej lokalizacji przystanku autobusowego z zatoką autobusową wraz z peronem
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów

Zakres Prac B - ul. Wyzwolenia
- całkowita długość ok. 710 m, w tym:
- długość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów ok. 261 m
- długość drogi dla rowerzystów ok. 449 m
- szerokość drogi dla rowerzystów min. 2.5 m
- budowa chodnika dla pieszych o długości ok. 123 m. i min. szer. 1,5 m.,
- przesunięcie słupów sieci niskiego napięcia wraz z oświetleniem ulicznym,
- zaprojektowanie i wybudowanie brakujących słupów oświetlenia wzdłuż całej drogi rowerowej,
- przesunięcie 2 hydrantów nadziemnych
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów

Zakres Prac C - ul. Rybnicka
- długość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów bez wyodrębnionej części dla pieszych
i rowerzystów ok. 529 m
- szerokość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów min. 3 m
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów

Zakres Prac D - ul. Pokoju
- długość ciągu pieszo-rowerowego ok. 347 m
- szerokość ciągu pieszo-rowerowego min. 3,0 m
- stojaki rowerowe „U” – kształtne 6 szt.
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów
- bezpieczne przejazdy przez drogi wjazdowe do przyległych budynków i parkingów;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Etapu I zamieszczono w programie funkcjonalno – użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 4013206,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Etap II - Część II: Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszo – rowerowej w Gminie Mikołów - Etap II w zakresie ul. Bandurskiego, ul. Fabrycznej i ul. Żwirki i Wigury
Etap II obejmuje 3 zakresy prac dotyczących opracowania dokumentacji projektowej oraz realizacji zadań związanych z budową dróg rowerowych i dróg pieszo-rowerowych oraz chodników.

Zakres Prac A - ul. Bandurskiego
- całkowita długość 375 m, w tym:
- długość drogi dla rowerzystów ok. 264 m
- szerokość drogi dla rowerzystów min. 2.5 m
- długość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów 111 m.
- szerokość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów min. 3 m.
- długość chodnika ok. 124 m
- szerokość chodnika min. 1,5 m
- rozbiórka muru betonowego o długości ok. 84 m
- rozbiórka ogrodzenia panelowego o długości ok. 102 m.
- stojaki rowerowe „U” – kształtne 6 szt.
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów

Zakres Prac B - ul. Fabryczna
- długość wspólnej drogi pieszo – rowerowej ok. 400 m
- szerokość wspólnej drogi pieszo - rowerowej min. 3 m
- długość chodnika ok. 10 m
- szerokość chodnika min. 1,5 m
- przesunięcie słupów sieci niskiego napięcia wraz z oświetleniem ulicznym,
- dobudowanie 3 szt. lamp oświetlenia wspólnej drogi pieszo – rowerowej,
- budowa miejsc parkingowych na odcinku ok. 47 m min. 7 stanowisk

Zakres Prac C - ul. Żwirki i Wigury
- długość drogi rowerowej ok. 547 m
- szerokość drogi rowerowej min. 2,5 m
- droga rowerowa dwukierunkowa,
- długość wspólnej drogi pieszo – rowerowej ok. 383 m.
- szerokość wspólnej drogi pieszo – rowerowej min. 3 m.
- długość chodnika ok. 106 m.
- szerokość chodnika wynosi min. 1,5 m
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów
- przesunięcie słupów z oświetleniem ulicznym,

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie dla Etapu II zamieszczono w programie funkcjonalno – użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 3300532,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3614368,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5290845,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3614368,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA TRANS SERVICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542784534

7.3.3) Ulica: Konwalii 32

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-748

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3614368,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3284646,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4992570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3284646,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA TRANS SERVICE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542784534

7.3.3) Ulica: Kionwalii 32

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-748

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3284646,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.