Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00346274/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-25
- 2025/BZP 00355979/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-31
- 2025/BZP 00357420/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-01
- 2025/BZP 00376324/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszo – rowerowej w Gminie Mikołów – etap I i etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mikołów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 16
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@mikolow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mikolow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszo – rowerowej w Gminie Mikołów – etap I i etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-662858e0-5b94-46c6-b4d8-9bda44edc84f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00422579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016910/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozwój infrastruktury pieszo-rowerowej w Gminie Mikołów - etap I - projekt i wykonanie
1.1.9 Rozwój infrastruktury pieszo-rowerowej w Gminie Mikołów - etap II - projekt i wykonanie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Priorytet FESL.03 „Fundusze Europejskie dla zrównoważonej mobilności” Działanie FESL.03.02 „Zrównoważona multimodalna mobilność miejska - ZIT”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00346274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP1.10-2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 7313739,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etap I - Część I: Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszo – rowerowej w Gminie Mikołów – Etap I w zakresie ul. Miarki, ul. Rybnickiej, ul. Pokoju i ul. WyzwoleniaEtap I obejmuje 4 zakresy prac dotyczących opracowania dokumentacji projektowej oraz realizacji zadań związanych z budową dróg rowerowych i dróg pieszo-rowerowych oraz chodników.
Zakres Prac A - ul. Karola Miarki
- całkowita długość ok. 591 m, w tym:
- długość drogi dla rowerów w obu kierunkach ok. 268 m
- szerokość drogi dla rowerzystów min. 2,5 m
- długość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów ok. 323 m
- szerokość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów min. 3 m
- wspólna droga pieszo – rowerowa bez wyodrębnionej części dla pieszych
i rowerzystów
- ruch rowerowy w obu kierunkach
- długość drogi technicznej ok. 93 m o szerokości minimalnej 4 m
- chodnik dla pieszych o długości ok. 27 m o szerokości minimalnej 2 m
- zaprojektowanie i wybudowanie miejsca odpoczynku dla rowerzystów z stojakami
„U” – kształtnymi min. 2 szt. oraz wykonanie nasadzeń roślin (powierzchnia do obsadzenia ok. 190 m2),
- przeniesienie – zaprojektowanie i wybudowanie w nowej lokalizacji przystanku autobusowego z zatoką autobusową wraz z peronem
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów
Zakres Prac B - ul. Wyzwolenia
- całkowita długość ok. 710 m, w tym:
- długość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów ok. 261 m
- długość drogi dla rowerzystów ok. 449 m
- szerokość drogi dla rowerzystów min. 2.5 m
- budowa chodnika dla pieszych o długości ok. 123 m. i min. szer. 1,5 m.,
- przesunięcie słupów sieci niskiego napięcia wraz z oświetleniem ulicznym,
- zaprojektowanie i wybudowanie brakujących słupów oświetlenia wzdłuż całej drogi rowerowej,
- przesunięcie 2 hydrantów nadziemnych
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów
Zakres Prac C - ul. Rybnicka
- długość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów bez wyodrębnionej części dla pieszych
i rowerzystów ok. 529 m
- szerokość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów min. 3 m
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów
Zakres Prac D - ul. Pokoju
- długość ciągu pieszo-rowerowego ok. 347 m
- szerokość ciągu pieszo-rowerowego min. 3,0 m
- stojaki rowerowe „U” – kształtne 6 szt.
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów
- bezpieczne przejazdy przez drogi wjazdowe do przyległych budynków i parkingów;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Etapu I zamieszczono w programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 4013206,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Etap II - Część II: Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszo – rowerowej w Gminie Mikołów - Etap II w zakresie ul. Bandurskiego, ul. Fabrycznej i ul. Żwirki i WiguryEtap II obejmuje 3 zakresy prac dotyczących opracowania dokumentacji projektowej oraz realizacji zadań związanych z budową dróg rowerowych i dróg pieszo-rowerowych oraz chodników.
Zakres Prac A - ul. Bandurskiego
- całkowita długość 375 m, w tym:
- długość drogi dla rowerzystów ok. 264 m
- szerokość drogi dla rowerzystów min. 2.5 m
- długość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów 111 m.
- szerokość wspólnej drogi dla pieszych i rowerzystów min. 3 m.
- długość chodnika ok. 124 m
- szerokość chodnika min. 1,5 m
- rozbiórka muru betonowego o długości ok. 84 m
- rozbiórka ogrodzenia panelowego o długości ok. 102 m.
- stojaki rowerowe „U” – kształtne 6 szt.
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów
Zakres Prac B - ul. Fabryczna
- długość wspólnej drogi pieszo – rowerowej ok. 400 m
- szerokość wspólnej drogi pieszo - rowerowej min. 3 m
- długość chodnika ok. 10 m
- szerokość chodnika min. 1,5 m
- przesunięcie słupów sieci niskiego napięcia wraz z oświetleniem ulicznym,
- dobudowanie 3 szt. lamp oświetlenia wspólnej drogi pieszo – rowerowej,
- budowa miejsc parkingowych na odcinku ok. 47 m min. 7 stanowisk
Zakres Prac C - ul. Żwirki i Wigury
- długość drogi rowerowej ok. 547 m
- szerokość drogi rowerowej min. 2,5 m
- droga rowerowa dwukierunkowa,
- długość wspólnej drogi pieszo – rowerowej ok. 383 m.
- szerokość wspólnej drogi pieszo – rowerowej min. 3 m.
- długość chodnika ok. 106 m.
- szerokość chodnika wynosi min. 1,5 m
- elektroniczny system do zliczania rowerzystów
- przesunięcie słupów z oświetleniem ulicznym,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie dla Etapu II zamieszczono w programie funkcjonalno – użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 3300532,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3614368,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5290845,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3614368,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA TRANS SERVICE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542784534
7.3.3) Ulica: Konwalii 32
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILESIA TRANS SERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SILESIA TRANS SERVICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3614368,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3284646,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4992570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3284646,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SILESIA TRANS SERVICE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542784534
7.3.3) Ulica: Kionwalii 32
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILESIA TRANS SERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SILESIA TRANS SERVICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3284646,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Sprzedaż i dostawa pracowni językowej i mebli dla ZSP w Ornontowicach i ZSEiU w Łaziskach G. , w ram. projekt. "Zawod Mikołowski - Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim"
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY MIKOŁÓW W SEZONIE 2025/2026
- Modernizacja zaplecza szatniowo - sanitarnego przy sali gimnastycznej I Liceum Ogólnokształcącego im. Karola Miarki w Mikołowie
- Zapewnienie dostępności architektonicznej dla osób z niepełnosprawnościami na Centrum Przesiadkowym w Mikołowie - projekt i wykonanie
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencjału badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- "Budowa instalacji OZE w budynkach i obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Panki."
- Opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na rozbudowę oświetlenia ulicznego na terenie gminy Roźwienica w miejscowościach Mokra i Węgierka.
- DOSTAWA I MONTAŻ SYSTEMÓW ENERGETYCZNYCH W BUDYNKU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PARCZEWIE
- "Mobilność miejska w ŻOF. Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gmin powiatu żyrardowskiego - Rozwój infrastruktury rowerowej i pieszej na terenie gminy Radziejowice (Trasa R1)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





