eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smętowo Graniczne › Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Smętowo Graniczne - Roboty budowlane związane z przebudową i remontem stacji uzdatniania wody w miejscowości Smętowo Graniczne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Smętowo Graniczne - Roboty budowlane związane z przebudową i remontem stacji uzdatniania wody w miejscowości Smętowo Graniczne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Smętowo Graniczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675669

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Smętowo Graniczne

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-230

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@smetowograniczne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.smetowograniczne.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Smętowo Graniczne - Roboty budowlane związane z przebudową i remontem stacji uzdatniania wody w miejscowości Smętowo Graniczne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c27f1434-5b76-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty na wykonanie przedmiotowego zamówienia. Przedstawiona okoliczność w pełni spełnia przesłanki do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki wynikające z art. 305 pkt 2)

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b0b4c84b-b490-11eb-911f-9ad5f74c2a25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271/6/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Przebudowa i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Smętowo Graniczne" w formule zaprojektuj – wybuduj polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami a następnie na podstawie sporządzonego opracowania przebudowie i remontu stacji uzdatniania wody:
Roboty budowlane związane z przebudową i remont stacji uzdatniania wody w miejscowości Smętowo Graniczne:
1. Budowlana
• Wykonanie docieplenia i elewacji całego budynku z wymianą stolarki drzwiowej i okiennej
• Remont pomieszczeń wewnętrznych z wykonaniem posadzek, okładzin ściennych
• Wykonanie nowego pokrycia dachu z izolacja termiczną oraz orynnowaniem,
• Roboty remontowe wewnętrzne w części budynku przeznaczonej na urządzenia hydroforni,
• Remont oraz przebudowa kanałów technologicznych,

2. Zagospodarowanie terenu hydroforni :
• Wykonanie nowych nawierzchni utwardzonych oraz dróg dojazdowych
• Wykonanie opaski z kostki wokół budynku hydroforni
• Wykonanie nowych bram wjazdowych

3. Instalacja elektryczna – główny zakres robót
• Modernizacja układu zasilania
• Rozdzielnica RG
• Korytka kablowe i korytka
• Wewnętrzne i zewnętrzne instalacje zasilające
• Instalacja oświetlenia
• Instalacja oświetlenia zewnętrznego
• Instalacja gniazd jednofazowych i siłowych
• Ogrzewanie elektryczne
• Połączenia wyrównawcze
• Instalacja odgromowa
• Ochrona od porażeń
• Ochrona przeciwprzepięciowa

4. AKPiA ( aparatura kontrolno – pomiarowa i automatyka)
• Montaż nowych rozdzielnic elektrycznych i sterowniczych. Montaż nowej instalacji elektrycznej i AKPiA w wydzielonej części budynku przeznaczonej na urządzenia. Montaż zewnętrznych instalacji elektrycznych i AKPiA. Instalacja automatycznego systemu sterowania i wizualizacji procesów dystrybucji wody.
• roboty demontażowe
• Ujęcie wody
 wymiana pomp głębinowych wraz z rurociągiem tłocznym w studni nr 2 i nr3
 ponowny montaż istniejących obudów typu Lange na otworach studziennych
• Montaż na terenie hydroforni nadziemnego zbiornika retencyjnego o pojemności min. 150m3, ze stali nierdzewnej na fundamentach żelbetowych,
• Montaż sieci międzyobiektowych związanych z istniejącymi i nowymi urządzeniami.
• Montaż zestawu do podnoszenia ciśnienia na odseparowanym fundamencie od powierzchni posadzki – minimum 4 pompy wirowe (zestaw minimum 4x5kW) pracujące w układzie naprzemiennym i nadążnym. Układ naprzemienno-nadążny wymagany jest także dla pomp głębinowych.
• Montaż nowych urządzeń i instalacji do dezynfekcji i dystrybucji wody w budynku hydroforni wody: zestaw pompowy II stopnia, przepływomierze, pozostała armatura i osprzęt niezbędna do właściwej eksploatacji obiektu, instalacja technologiczna ze stali nierdzewnej,
• Przebudowa systemu odprowadzania wód popłuczynach wraz z wykonaniem zbiornika na wody odprowadzającej wody popłuczne.
• Montaż układu do dezynfekcji wody w wydzielonym pomieszczeniu w budynku hydroforni wraz z instalacją kanalizacyjną i bezodpływowym zbiornikiem na wody technologiczne .
• Montaż nowej instalacji wodociągowo, kanalizacyjnej, wentylacji, ogrzewania elektrycznego w przebudowywanym budynku ,
• Wykonanie rurociągów obejścia zestawu do podnoszenia ciśnienia łącznie z automatyką sterowną pneumatycznie w przypadku zaniku napięcia, powrót do stanu bazowego po przywróceniu zasilania. Układ ten ma zapewnić grawitacyjną dostawę wody w przypadku zaniku napięcia.
• Montaż agregatu prądotwórczego wraz z wykonaniem układu SZR -układ Samoczynnego Załączania Rezerwy zasilania z modułem automatyki – do podłączenia zasilania awaryjnego.
• Remont lub modernizacja linii energetycznych (zewnętrznych wewnętrznych) oraz wymiana kabli sterowniczych. Doprowadzenie energii elektrycznej do obiektów SUW oraz ewentualnie modernizacja stacji transformatorowej, jeżeli konieczność taka wyniknie z zastosowanej technologii.
Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TBI Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 387297678

7.3.3) Ulica: Mojusz 33

7.3.4) Miejscowość: Miechucino

7.3.5) Kod pocztowy: 83-334

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3567000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.