Og³oszenie z dnia 2025-09-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00375763/01 - Og³oszenie z dnia 2025-08-14
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli w ramach projektów unijnych pn. „Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica (...)". Dzia³ania nr FEDS.09.05-IP.01-0062/23.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11599291.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli w ramach projektów unijnych pn. „Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica (...)". Dzia³ania nr FEDS.09.05-IP.01-0062/23.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-06ea5f36-ef7f-4d09-8aa7-5a547b0d9102
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00419785
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00038637/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.8 Dostawa mebli w ramach projektu unijnego pn. ”Termomodernizacja (...) budynku A i C Szko³y Podstawowej nr 4 w ¦widnicy (...) Dzia³ania nr FEDS.09.05-IP.01-0062/23.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe: budynku A i C Szko³y Podstawowej nr 4 w ¦widnicy przy ul. Marcinkowskiego 4-6”. Dzia³ania nr FEDS.09.05-IP.01-0062/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00375763
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-104/VIII/25 (WPI.271.42.2025)
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 18349,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa mebli biurowych w ramach projektu unijnego pn. ‘Termomodernizacja budynków Gminy Miasto ¦widnica pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe: budynku A i C Szko³y Podstawowej nr 4 w ¦widnicy przy ul. Marcinkowskiego 4-6”. Dzia³ania nr FEDS.09.05-IP.01-0062/23.
W ramach przedmiotowego zadania Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia mebli biurowych, w tym transportu przedmiotu zamówienia, roz³adunku oraz wniesienia do wskazanych pomieszczeñ. Wszystkie powy¿ej wskazane czynno¶ci zostan± wykonane w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczone produkty by³y fabrycznie nowe, nieu¿ywane i nieuszkodzone.
2. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowi± minimum techniczne i jako¶ciowe oczekiwane przez Zamawiaj±cego.
3. Przedmiot zamówienia ma byæ opakowany w sposób zabezpieczaj±cy go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ci±¿y odpowiedzialno¶æ z tytu³u uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy a¿ do chwili wydania Zamawiaj±cemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protoko³em odbioru.
4. Zamawiaj±cy informuje, i¿ wskazanie nazw zwyczajowych, przyk³adowych kolorów, orientacyjnych wymiarów, itp. w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia s³u¿± wy³±cznie okre¶leniu cech technicznych i jako¶ciowych.
5. Wykonawca ustali z Zamawiaj±cym z wyprzedzeniem, co najmniej 3-dniowym dok³adny termin dostawy (dzieñ, godzinê). Dostawa winna byæ realizowana wy³±cznie w dni robocze w godzinach
od 7.30 do 15.30, z wy³±czeniem sobót b±d¼ w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiaj±cego.
6. Dostarczony towar zostanie odebrany protoko³em odbioru. Protokó³ zostanie sporz±dzony przez Wykonawcê w 2 egzemplarzach: jeden egzemplarz dla Zamawiaj±cego drugi dla Wykonawcy.
7. Zamawiaj±cy informuje, i¿ meble zostan± sfinansowane z projektu unijnego.
8. Wykonawca zobowi±zuje siê do udzielenia Zamawiaj±cemu gwarancji, na okres zgodny z SOPZ.
9. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Postêpowanie prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt. 1 p.z.p., zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt 2 p.z.p., tj. „Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo oferty podlega³y odrzuceniu”.Uzasadnienie
Zamawiaj±cy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia jw. wyznaczy³ termin sk³adania ofert do dnia 26.08.2025 r. do godziny 09:00. W wyznaczonym terminie do Zamawiaj±cego wp³ynê³o 5 ofert, tj.:
Lp. Nazwa (firma) Wykonawcy Adres Wykonawcy Cena (z³)
1. Biuro In¿ynieryjne
DOT Tomasz Dubiecki
ul. Lubomira 29 A,
62-090 Mrowino 16.359,00 z³
2. Euro Meble
Ma³gorzata Mas³oñ ul. Ks. Bp. Herberta Bednorza 2A-6,
40-384 Katowice 21.094,50 z³
3. KOMA R. Kozakiewicz Sp. j. ul. Chorzowska 3 lokal 3,
26-600 Radom 23.762,96 z³
4. GOBI Wroc³aw ul. Su³owska 43,
51-180 Wroc³aw 23.339,64 z³
5. Drzewiarz – Bis Sp. z o.o. ul. Kardyna³a Wyszyñskiego 46A,
87-600 Lipno 14.096,00 z³ (netto)
Zamawiaj±cy wymaga³, aby Wykonawcy uzupe³niaj±c formularz oferty w kolumnie 4 „Specyfikacja produktu (nazwa, symbol itp.)” podali wszystkie informacje, które w jednoznaczny sposób pozwol± na identyfikacjê produktu. ¯aden z Wykonawców nie poda³ wymaganych informacji, w zwi±zku z czym wszystkie oferty zosta³y odrzucone - zgodnie z art.226 ust.1 pkt 5 Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14096 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 23762,96 PLN
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Termomodernizacja budynku "B" ZS w Strzegomiu" z podzia³em na zadania
- "Termomodernizacja budynku ZSO w ¦wiebodzicach" z podzia³em na zadania
- Obs³uga i utrzymanie w dobrym stanie sanitarnym 79 szt. stacji "Psi Pakiet" i 6 szt. pojemników na psie odchody na terenie ¦widnicy od dnia podpisania umowy do 31.12.2026 r.
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w ¦widnicy.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup mebli" KU.2301.158.2025
- Dostawa mebli biurowych II
- Dosprzêtowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstaj±cego POZ - Doposa¿enie przestrzeni pacjenta i lekarza POZ II.
- DOSTAWA MEBLI DO AWF WARSZAWA
- Dostawa i monta¿ pierwszych mebli do ¯³obka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwa³kach w ramach Programu Aktywny Maluch
- Wykonanie, dostawa i monta¿ wyposa¿enia meblowego (ruchomego) do pomieszczeñ Pracowni w ramach KPO.
wiêcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





