Zamówienia publicznego
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie autobusowego publicznego transportu zbiorowego na linii nr 206 na terenie Gminy Lisia Góra
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie autobusowego publicznego transportu zbiorowego na linii nr 206 na terenie Gminy Lisia Góra według rozkładu jazdy stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ.
Minimalna ilość wozokilometrów na terenie Gminy Lisia Góra wg rozkładu jazdy zatwierdzonego przez Zamawiającego wynosi w jednym roku obowiązywania umowy 48 000 km.
Maksymalna ilość wozokilometrów na terenie Gminy Lisia Góra wg rozkładu jazdy zatwierdzonego przez Zamawiającego wynosi w jednym roku obowiązywania umowy 60 000 km.
Podana powyżej ilość wozokilometrów stanowi sumę kilometrów wykonanych wyłącznie na terenie Gminy Lisia Góra. Kilometry wynikające z rozkładu jazdy na terenie Miasta Tarnowa nie będą płatne.
UWAGA: Wykonawca przed rozpoczęciem świadczenia usług zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń oraz spełnienia innych wymogów formalnych wynikających z przepisów prawa.
Wykonawca, niezależnie od wynagrodzenia obliczanego jako iloczyn stawki za jeden wozokilometr i liczby wozokilometrów faktycznie zrealizowanych na terenie gminy Lisia Góra, obowiązany będzie do pobierania od każdego pasażera opłaty za przejazd, zgodnej z Cennikiem opłat. Pobrana opłata przypada wyłącznie Wykonawcy. Cennik opłat został określony w Załączniku nr 6 do SWZ
Zgodnie z art. 16 ustawy o publicznym transporcie zbiorowym, opłaty za korzystanie z przystanków będą dokonywane na zasadach i w wysokości określonych w odrębnych przepisach (uchwałach, rozporządzeniach) dotyczących ustalenia stawek tych opłat. Wspomniane opłaty za korzystanie z przystanków ponosi Wykonawca. Na terenie gminy Lisia Góra nie została podjęta uchwała w sprawie opłat za korzystanie z przystanków komunikacyjnych.
Szczegółowe minimalne parametry techniczne taboru koniecznego od realizacji przedmiotu zamówienia, które są wymagane przez Zamawiającego:
1. Autobusy podstawowe: niskopodłogowe lub niskowejściowe z obniżoną podłogą w jednych drzwiach, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich.
Każdy autobus podstawowy musi spełniać ponadto następujące warunki:
a) rok produkcji nie wcześniejszy niż 2011, posiadający co najmniej 22 miejsca siedzące,
b) minimalna długość pojazdu – 7,5 m,
c) wyposażony w system ABS,
d) wyposażony w sprawną klimatyzację – w pojeździe musi być co najmniej o 5°C chłodniej w przypadku temperatury otoczenia większej lub równej 25°C,
e) wyposażony w sprawny system ogrzewania przestrzeni pasażerskiej – w pojeździe musi być co najmniej 12°C, a w przypadku temperatury otoczenia mniejszej lub równej -10°C, w pojeździe musi panować temperatura dodatnia,
f) wyposażony w tablicę elektroniczną czołową: tablica elektroniczna przygotowana co najmniej do: oznaczenia linii w postaci alfa-numerycznej; oznaczenia nazwy przystanku końcowego w jednym bądź w dwóch wierszach,
g) spełniający normy emisji spalin co najmniej EURO V,
h) autobus ma odpowiadać parametrom techniczno-eksploatacyjnym określonym w obowiązujących przepisach tj. określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz.U.2016.2022 ze zm.).
2. Autobusy zapasowe/rezerwowe: niskopodłogowe lub niskowejściowe z obniżoną podłogą w jednych drzwiach, przystosowane do przewozu osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej sprawności ruchowej, w tym na wózkach inwalidzkich.
Każdy autobus zapasowy/rezerwowy musi spełniać ponadto następujące warunki:
a) minimalna długość pojazdu – 7,5 m,
b) wyposażony w system ABS,
c) wyposażony w sprawną klimatyzację – w pojeździe musi być co najmniej o 5°C chłodniej w przypadku temperatury otoczenia większej lub równej 25°C,
d) wyposażony w sprawny system ogrzewania przestrzeni pasażerskiej – w pojeździe musi być co najmniej 12°C, a w przypadku temperatury otoczenia mniejszej lub równej -10°C, w pojeździe musi panować temperatura dodatnia,
e) wyposażony w tablicę elektroniczną czołową: tablica elektroniczna przygotowana co najmniej do: oznaczenia linii w postaci alfa-numerycznej; oznaczenia nazwy przystanku końcowego w jednym bądź w dwóch wierszach,
f) spełniający normy emisji spalin co najmniej EURO III,
g) autobus ma odpowiadać parametrom techniczno-eksploatacyjnym określonym w obowiązujących przepisach tj. określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j.Dz.U.2016.2022 ze zm.).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.
Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą: